Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074265/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
- 2022/BZP 00081820/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00083618/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zozsiemianowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e1cbf76-9acc-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056523/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów szewnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074265/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/05/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227320,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 1 - Nić syntetyczna monofilamentowa IOpis nici: Nić monofilamentowa, wchłanialna, syntetyczna, jałowa, zbudowana z polidwuoksanonu stosowana do zespalania tkanek wymagających długiego okresu podtrzymywania.
Okres podtrzymywania tkankowego: 80% - 14 dni, 50% - 28 dni
Czas całkowitego wchłonięcia szwu: 180 – 210 dni
1 4)0 75cm okrągła, ½ koła,20mm 144
2 4)0 75cm okrągła, ½ koła,30mm 144
3 3)0 75cm okrągła, ½ koła,27mm 1656
4 2)0 75cm okrągła, ½ koła,27mm wzmocniona 1008
5 2)0 75cm okrągła, ½ koła,30mm 1440
6 0 75cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40 mm 360
7 1 150cm pętla okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40mm 1620
8 1 90cm odwrotnie tnąca, ½ koła,52mm 360
9 2 90cm okrągła, ½ koła, wzmocniona 40mm 1080
10 2)0 75 cm okrągła, prosta, 75 mm 72
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 68228,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 2 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana IOpis nici:
Szew chirurgiczny wchłanialny, syntetyczny, pleciony, wykonany z kopolimeru kwasu Poli-glikolowego 90% i mlekowego (10%) powlekany mieszaniną kwasu poliglikolowego i mlekowego oraz stearynianu wapnia
Okres podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, 0% po 14 dniach
Całkowite wchłanianie od 40 do 45 dni
Okres wchłaniania : 40-45 dni
1 2)0 75 cm Odwrotnie tnąca lub tnąca 3/8 koła, 33mm 864
2 3)0 75 cm Okrągła. ½ koła, 22mm 72
3 1 90 cm Okrągła. ½ koła z ostrym tnącym końcem, 48mm 864
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 13973,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 3 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana IIOpis nici: Nić pleciona, wchłanialna, syntetyczna, jałowa zbudowana z kwasu poliglikolowego lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowego
Okres podtrzymywania tkanki : do 35 dni.
Czas całkowitego wchłonięcia masy szwu : od ok. 56 do ok.90 dni.
1 2)0 70cm okrągła, ½ koła,30 mm - 31mm 1728
2 1)0 70cm okrągła, ½ koła,40mm 432
3 2)0 140cm bez igły 864
4 0 140cm bez igły 144
5 1 140cm lub 2 x 70cm bez igły 360
6 2 140cm lub 2 x 70cm bez igły 720
7 3/0 70cm Igła okrągła ½ koła, 20mm 864
8 3/0 70cm Igła okrągła 3/8 kła, 30mm 504
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 30669,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 4 - Nić naturalna jedwabnaOpis nici: Nić naturalna, jedwabna, pleciona, z naturalnych włókien jedwabnych, niewchłanialna, jałowa, powlekana czystym woskiem pszczelim.
1. 0 150 cm bez igły 1440
2. 2)0 150 cm bez igły 2880
3. 2 150 cm bez igły 360
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 21695,04 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 5 - Nić pleciona syntetyczna niewchłanialnaOpis nici: Nić syntetyczna, pleciona, niewchłanialna, poliestrowa, jałowa, powlekana silikonem lub polietylenem/octanem winilu
1. 2)0 75 cm okrągła, ,½ koła, wzmocniona, 30mm 1008
2. 3 75 cm okrągła, ,½ koła,50mm wzmocniona, 216
3. 2 75 cm Okrągła z tnącym ostrzem ½ koła, wzmocniona, 38mm 216
4. 2 250 cm bez igły 72
5. 2)0 90cm Okrągła, ½ koła, wzmocniona, 30 mm 720
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 10792,31 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6. Nić syntetyczna monofilamentowa niewchłaniana IOpis nici: Syntetyczna , monofilamentowa, niewchłanialna z włókna poliamidowego
1 2)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,39 mm - 40 mm 3840
2 2)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,24mm 2088
3 3)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,24mm 120
4 3)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,30mm 720
5 4)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,24mm 480
6 5)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,19mm 240
7 1 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,39mm – 40 mm 240
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 30512,51 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 7 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana IIIOpis nici: Plecionka wchłanialna (SZEW PLECIONY), syntetyczna na bazie kwasu poliglikolowego i mlekowego. Powleczenie: Glacomer 37
Okres podtrzymywania tkanki : 75% - po 14 dniach, 50% po 21 dniach. Czas wchłaniania masy szwu : od 56-70 dni
1 2)0 75 cm okrągła, 3/8 koła,30mm -32mm 720
2 0 75 cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40mm 396
3 1 75 cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40mm
z krótkim tnącym końcem 1800
4 2 90 cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 48 mm - 50mm
z krótkim tnącym końcem 720
5 2 150 cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 65mm
lub z krótkim tnącym końcem 720
6 1 75 cm Okrągła, haczykowata, 31mm -32 mm z krótkim tnącym końcem typu CC 396
7 2 90 okrągła, ½ koła, wzmocniona, 37mm
z krótkim tnącym końcem 360
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 37509,48 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 8 - Nić syntetyczna monofilamentowa niewchłaniana IIOpis nici: Nić monofilamentowa, niewchłanialna, jałowa, syntetyczna zbudowana z polipropylenu, silikonizowana
1 4)0 90 cm Okrągła, ½ koła, podwójna, 17mm 108
2 2)0 45 cm 3/8 koła, odwrotnie tnąca, 24 mm, z dwoma koralikami i dwoma klipsami, do szycia śródskórnego 108
3 2)0 75 cm Okrągła, podwójna, prosta do szwu kapciuchowego,75mm 36
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 2122,85 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 9 - Taśma do szycia narządów miąższowychOpis: Taśma do szycia narządów miąższowych z kwasu poliglikolowego, wchłanialna.
Okres podtrzymywania ok. 18-21 dni
Czas wchłonięcia ok. 60-90 dni
1 0,3 mm 60 cm Okrągła, ½ koła, tępa, 85mm 36
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 7115,04 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 10 - Nić syntetyczna monofilamentowa IIOpis: Bezwęzłowe urządzenie do kontrolowanego zamykania ran z igłą na jednym końcu i pętlą na drugim, szew syntetyczny z jednokierunkowym spiralnym ułożeniem kotwic, wchłaniany. Czas podtrzymanywania tkanowego 90 – 120 dni. Materiał szewny jednowłóknowy wchłanialny wykonany z kopolimeru glikolidu i e-kaprolaktonu z nieścieralnym powleczeniem z dodatkiem triclosanu o szerokim spektrum działania antybakteryjnego.
1 2/0 30 cm Okrągła, ½ koła, 26mm 168.
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
Dopuszczenie – jako równoważny – o następującym opisie
Szew monofilamentowy wchłanialny (okres wchłaniania 90-110 dni) syntetyczny system do zamykania ran, zbudowany z glikolidu, dioksanonu i węglanu trimetylenu składający się z igły chirurgicznej na jednym końcu, pętlowego chwytaka na drugim końcu oraz jednokierunkowych haczyków
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 20865,60 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 11 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana IVOpis nici: Nić pleciona, wchłanialna, syntetyczna, jałowa zbudowana z kwasu poliglikolowego lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowego
Okres podtrzymywania tkanki : do 35 dni.
Czas całkowitego wchłonięcia masy szwu : od ok. 56 do ok.90 dni.
1 2/0 30 cm Okrągła, ½ koła, 48mm 648.
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 4052,07 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET12 - Nić syntetyczna monofilament niewchłaniana IIISkład chemiczny: polipropylen
1 2)0 75cm Igła okrągła , ½ koła 30mm 72
2 3)0 75cm Igła okrągła , ½ koła 30mm 72
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 772,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69550,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69550,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69550,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftMedica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000636987
7.3.3) Ulica: ul. Cechowa 64C
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-614
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69550,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-21 do 2024-03-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12052,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12052,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12052,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftMedica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000636987
7.3.3) Ulica: ul. Cechowa 64C
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-614
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12052,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-21 do 2024-03-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30767,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30767,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30767,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000086850
7.3.3) Ulica: ul. Bawełniana 17
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30767,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2024-03-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21695,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64233,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21695,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO SP Z O O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000086850
7.3.3) Ulica: ul. Bawełniana 17
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21695,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2024-03-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10792,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11384,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10792,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO SP Z O O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000086850
7.3.3) Ulica: ul. Bawełniana 17
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10792,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-21 do 2024-03-27Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16525,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30512,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16525,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000287731
7.3.3) Ulica: ul. Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16525,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2024-03-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36119,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41656,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36119,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000086850
7.3.3) Ulica: ul. Bawełniana 17
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36119,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2024-03-28Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3248,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3248,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3248,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftMedica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000636987
7.3.3) Ulica: ul. Cechowa 64C
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-614
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3248,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-21 do 2024-03-28Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19998,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19998,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19998,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ANMAR SP Z O O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000421016
7.3.3) Ulica: ul. Strefowa 22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19998,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2024-03-28Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3639,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4052,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3639,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o., Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000540772
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3639,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2024-03-28Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o., Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000540772
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 723,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2024-03-28INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.