Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075153/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
- 2021/BZP 00173699/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108029 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu dróg w miejscowościach: Bogumiłów, Chałupki, Okręglica, Stawiszcze na terenie Gminy Sieradz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50
1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu dróg w miejscowościach: Bogumiłów, Chałupki, Okręglica, Stawiszcze na terenie Gminy Sieradz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87a636c3-c82e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002861/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont dróg w miejscowościach: Bogumiłów, Chałupki, Okręglica, Stawiszcze na terenie Gminy Sieradz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075153/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 731205,43 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – wykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości BogumiłówWykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Bogumiłów, gmina Sieradz (działki nr 146 i 364), na odcinku 245 m, tj. od krawędzi jezdni bitumicznej drogi gminnej Bogumiłów - Dąbrówka, do końca zjazdu do posesji nr 58.
Dane ogólne:
- klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa,
- prędkość miarodajna – 30 km/godz.
- obciążenie ruchem - nie określa się,
- szerokość jezdni – 3,60 m,
- szerokość poboczy – 0,75 – 1,00 m,
- długość odcinka - 245m.
Remont będzie polegał, w szczególności, na wykonaniu następujących robót:
- odtworzeniu istniejącej osi drogi w terenie
- rozbiórce istniejącej nawierzchni bitumicznej na zjeździe z drogi gminnej,
- wykonaniu remontu przepustu fi 0,40m o długości 8m wraz z montażem ścianek czołowych prefabrykowanych,
- plantowaniu wraz z zagęszczeniem istniejącej nawierzchni jezdni w celu poprawy spadków poprzecznych i równości podłużnej,
- wyrównaniu istniejącej nawierzchni jezdni poprzez ułożenie warstwy grubości 12cm z mieszanki tłucznia kamiennego 0-32 mm,
- skropieniu krawędzi na szerokości 0,50 m emulsją asfaltową kationową,
- ułożeniu warstwy ścieralnej grubości 5cm z betonu asfaltowego,
- wzmocnieniu istniejących poboczy mieszanką żwirową o frakcji 0-30mm przy średniej grubości 12cm,
- wyregulowaniu istniejących pokryw studni kanalizacji sanitarnej oraz skrzynek zaworów wodociągowych do wysokości jezdni i poboczy,
- ustawieniu oznakowania pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 91647,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – wykonanie remontu drogi gminnej nr 114257E Sieradz - Chałupki – ChojneWykonanie remontu drogi gminnej nr 114257E Sieradz -Chałupki - Chojnę na odcinku 994 m, od km 0+000, tj. od działki nr 918 po lewej stronie drogi, do km 0+994, tj. do skrzyżowania z drogą polną - działka nr 41/3 (działki nr 41 i 41/3 obręb Woźniki). Projekt nie obejmuje działki nr 41/2 stanowiącej część drogi ekspresowej nr 8).
Dane ogólne:
- klasa drogi - gminna,
- prędkość miarodajna -50 km/godz.
- obciążenie ruchem - nie określa się,
- szerokość jezdni – 4,20 – 5,00 m,
- szerokość poboczy – 1,20 – 1,80 m (w tym utwardzonych 1,00),
- długość odcinka – 994 m.
Remont drogi będzie polegał, w szczególności, na wykonaniu następujących robót:
- odtworzeniu osi jezdni drogi istniejącej w terenie,
- wyplantowaniu istniejącej nawierzchni jezdni wraz z zagęszczeniem w celu poprawy spadków poprzecznych i równości podłużnej,
- wykonaniu na odcinku od km 0+000 do km 0+660 warstwy wyrównawczo -wzmacniającej o średniej grubości 6 cm z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0-32 mm,
- wykonaniu na odcinku od km 0+660 do km 0+994 warstwy wyrównawczo -wzmacniającej o średniej grubości l0cm z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0-32mm,
- skropieniu krawędzi podbudowy na szerokości 0,70 m emulsją asfaltową kationową,
- ułożeniu na całym odcinku warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego,
- utwardzeniu istniejących poboczy pospółką żwirową przy średniej grubości warstwy 14 cm,
- uzupełnieniu poboczy ziemią dowiezioną wraz z ich zagęszczeniem i plantowaniem,
- uzupełnieniu oznakowania pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 361859,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – wykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości OkręglicaWykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Okręglica na odcinku 310 m, tj. od km 0+000, od końca istniejącej nawierzchni bitumicznej, do km 0+310 tj. do końca ogrodzenia działki nr 10 po prawej stronie drogi (działki nr 499 obręb Dąbrowa Wielka i nr 257 obręb Okręglica)
Dane ogólne:
- klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa,
- prędkość miarodajna – 40 km/godz.
- obciążenie ruchem - nie określa się,
- szerokość jezdni – 4,00 m,
- szerokość poboczy – 1,00 m,
- długość odcinka – 310,00 m.
Wykonanie remontu odcinka drogi będzie polegało, w szczególności, na:
- odtworzeniu istniejącej osi drogi w terenie,
- zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej pod nadzorem służb geodezyjnych,
- plantowaniu istniejącej nawierzchni jezdni w celu poprawy spadków poprzecznych oraz likwidacji istniejących nierówności spowodowanych uszkodzeniami,
- wykonaniu warstwy wyrównawczo - wzmacniającej o średniej grubości 12 cm z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0- 32 mm,
- skropieniu krawędzi podbudowy na szerokości 0,50 m emulsją asfaltową kationową,
- ułożeniu warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego,
- wykonaniu poboczy z mieszanki żwirowej przy średniej grubości warstwy 12 cm z jednoczesnym uzupełnieniem krawędzi gruntem dowiezionym,
- ustawieniu barier stalowych sprężystych,
- ustawieniu znaków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 119975,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - wykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości StawiszczeWykonanie remontu drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Stawiszcze na odcinku 509 m, tj. od km 0+000 - od końca zjazdu bitumicznego z drogi wojewódzkiej Sieradz - Zduńska Wola, do km 0+509 tj. do końca działki nr 202/2 po stronie lewej drogi (działka nr 236 obręb Stawiszcze).
Dane ogólne:
- klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa,
- prędkość miarodajna – 30 km/godz.
- obciążenie ruchem - nie określa się,
- szerokość jezdni – 3,00 m,
- szerokość poboczy – 0,75m utwardzone
- długość odcinka – 509 m.
Wykonanie remontu będzie polegać, w szczególności, na wykonaniu następujących robót:
- odtworzeniu osi jezdni drogi istniejącej w terenie wraz z odtworzeniem granicy pasa drogowego po lewej stronie drogi,
- zabezpieczeniu punków osnowy geodezyjnej,
- plantowaniu istniejącej nawierzchni tłuczniowej i poboczy ziemnych wraz z zagęszczeniem w celu uzyskania odpowiednich spadków poprzecznych i poprawy równości podłużnej,
- wykonaniu warstwy wzmacniającej przy średniej grubości 12 cm z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0-32 mm,
- skropieniu krawędzi podbudowy emulsją asfaltową kationową na szerokościach poboczy utwardzonych,
- ułożeniu na całym odcinku warstwy ścieralnej grubości 5cm z betonu asfaltowego,
- utwardzeniu istniejących poboczy destruktem bitumicznym przy grubości 5cm,
- ustawieniu nowego oznakowania pionowego,
- wykonaniu regulacji pokryw studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej i regulacji skrzynek zaworów wodociągowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 157722,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109972,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109972,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109972,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187
7.3.4) Miejscowość: Czartki 60
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109972,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442153,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442153,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442153,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187
7.3.4) Miejscowość: Czartki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442153,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140752,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140752,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140752,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187
7.3.4) Miejscowość: Czartki 60
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140752,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187392,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187392,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187392,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187
7.3.4) Miejscowość: Czartki 60
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187392,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2025 r. z prawem opcji
- Dostawa konserw mięsnych i rybnych do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa leków do programów terapeutycznych i świadczeń gwarantowanych
- Świadczenie dla gminy Miasto Sieradz usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Sieradza
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/667 Brzostowiec (Pakiet I) oraz remont drogi leśnej o nr inw. 220/567 Rytomoczydła (Pakiet II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.