eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzążnia"Budowa/przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Błomino Gumowskie i Błomino Jeże" Część I i Część II



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108064 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa/przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Błomino Gumowskie i Błomino Jeże"
Część I i Część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERZĄŻNIA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Dzierzążni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Dzierzążnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-164

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23/6615904

1.5.8.) Numer faksu: 23/6615902 weqw. 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzaznia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzaznia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa/przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Błomino Gumowskie i Błomino Jeże"
Część I i Część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b880b8cc-c2a8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001179/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa/przebudowadrogi gminnej w miejscowosciach Błomino Gumowskie i Błomino Jeże" część I - oraz część II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070525/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PFŚ.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 215827,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175469,33 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: „Budowa drogi gminnej nr 300310W w miejscowości Błomino Gumowskie”.

Zakres inwestycji obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- oczyszczenie i przebudowa elementów odwodnienia,
- wykonanie poszerzenia drogi,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- zjazdy z kruszywa łamanego,
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
- roboty wykończeniowe.
Podstawowe parametry techniczne drogi gminnej klasy D
Droga gminna nr w km 0+000 - 0+100
Kategoria ruchu - KR1
klasa techniczna drogi - D
prędkość projektowa - V = 30 km/h
szerokość pasa ruchu:
- szerokość jezdni - 5,00 m
* dwa pasy ruchu po - 2,50 m
* spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy - 2%
- pobocza gruntowe ulepszone kruszywem łamanym - 2 x 0,75 m
* spadek poprzeczny nawierzchni pobocza - 8%

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 77987,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowościach Błomino Gumowskie i Błomino Jeże”.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1. roboty przygotowawcze
2. poszerzenie
3. podbudowa
4. nawierzchnia jezdni
5. pobocze
6. zjazdy

Podstawowe parametry techniczne drogi wewnętrznej
Droga wewnętrzna
szerokość jezdni – 3,00 m
spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2%
szer. pobocza – 0,25m
spadek poprzeczny nawierzchni pobocza jednostronny – 8%
Konstrukcja nawierzchni jezdni
a) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11 S
wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70)
gr. 4 cm – warstwa ścieralna,
b) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm³/m²
c) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 16 W
wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70)
gr. 4 cm – warstwa wiążąca,
d) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,8 dm³/m²
e) podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 gr. 20 cm
f) warstwa z kruszywa naturalnego 0-31,5 (pospółka) gr. 15 cm–
poszerzenie drogi
Konstrukcja poboczy:
a) kruszywo łamane o uziarnieniu 0÷31,5, gr. 8 cm
b) nasyp z kruszywa naturalnego 0-31,5, gr. 18 cm
Konstrukcja zjazdów:
a) kruszywo łamane o uziarnieniu 0÷31,5, gr. 15 cm
Odwodnienie oraz warunki gruntowo-wodne
Odwodnienie nawierzchni asfaltowej zostanie zaprojektowane w formie
zastosowania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych
z odprowadzeniem wody powierzchniowo. Spadek poprzeczny daszkowy 2%
umożliwi odprowadzenie wody na pobocze przepuszczalne z kruszywa łamanego,
na naturalne powierzchnie chłonne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 119902,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95924,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111022,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95924,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691000783

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12

7.3.4) Miejscowość: Glinojeck

7.3.5) Kod pocztowy: 06-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95924,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119902,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137182,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119902,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiostwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691000783

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12

7.3.4) Miejscowość: Glinojeck

7.3.5) Kod pocztowy: 06-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119902,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.