Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070525/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108064 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa/przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Błomino Gumowskie i Błomino Jeże"
Część I i Część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERZĄŻNIA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Dzierzążni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Dzierzążnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-164
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23/6615904
1.5.8.) Numer faksu: 23/6615902 weqw. 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzaznia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzaznia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa/przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Błomino Gumowskie i Błomino Jeże"Część I i Część II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b880b8cc-c2a8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001179/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa/przebudowadrogi gminnej w miejscowosciach Błomino Gumowskie i Błomino Jeże" część I - oraz część II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PFŚ.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 215827,27 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175469,33 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: „Budowa drogi gminnej nr 300310W w miejscowości Błomino Gumowskie”.Zakres inwestycji obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- oczyszczenie i przebudowa elementów odwodnienia,
- wykonanie poszerzenia drogi,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- zjazdy z kruszywa łamanego,
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
- roboty wykończeniowe.
Podstawowe parametry techniczne drogi gminnej klasy D
Droga gminna nr w km 0+000 - 0+100
Kategoria ruchu - KR1
klasa techniczna drogi - D
prędkość projektowa - V = 30 km/h
szerokość pasa ruchu:
- szerokość jezdni - 5,00 m
* dwa pasy ruchu po - 2,50 m
* spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy - 2%
- pobocza gruntowe ulepszone kruszywem łamanym - 2 x 0,75 m
* spadek poprzeczny nawierzchni pobocza - 8%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 77987,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowościach Błomino Gumowskie i Błomino Jeże”.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1. roboty przygotowawcze
2. poszerzenie
3. podbudowa
4. nawierzchnia jezdni
5. pobocze
6. zjazdy
Podstawowe parametry techniczne drogi wewnętrznej
Droga wewnętrzna
szerokość jezdni – 3,00 m
spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2%
szer. pobocza – 0,25m
spadek poprzeczny nawierzchni pobocza jednostronny – 8%
Konstrukcja nawierzchni jezdni
a) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11 S
wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70)
gr. 4 cm – warstwa ścieralna,
b) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm³/m²
c) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 16 W
wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70)
gr. 4 cm – warstwa wiążąca,
d) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,8 dm³/m²
e) podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 gr. 20 cm
f) warstwa z kruszywa naturalnego 0-31,5 (pospółka) gr. 15 cm–
poszerzenie drogi
Konstrukcja poboczy:
a) kruszywo łamane o uziarnieniu 0÷31,5, gr. 8 cm
b) nasyp z kruszywa naturalnego 0-31,5, gr. 18 cm
Konstrukcja zjazdów:
a) kruszywo łamane o uziarnieniu 0÷31,5, gr. 15 cm
Odwodnienie oraz warunki gruntowo-wodne
Odwodnienie nawierzchni asfaltowej zostanie zaprojektowane w formie
zastosowania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych
z odprowadzeniem wody powierzchniowo. Spadek poprzeczny daszkowy 2%
umożliwi odprowadzenie wody na pobocze przepuszczalne z kruszywa łamanego,
na naturalne powierzchnie chłonne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 119902,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95924,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111022,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95924,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691000783
7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12
7.3.4) Miejscowość: Glinojeck
7.3.5) Kod pocztowy: 06-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95924,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119902,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137182,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119902,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiostwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691000783
7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12
7.3.4) Miejscowość: Glinojeck
7.3.5) Kod pocztowy: 06-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119902,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI DZIERZĄŻNIA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Dzierzążnia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2027r.
- Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dzierzążnia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12. 2025r.
więcej: przetargi DZIERZĄŻNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.