Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061620/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108082 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Placu zabaw dla dzieci z niepełnosprawnościami przy NZOZ Ośrodku Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STOWARZYSZENIE NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ "SZANSA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830439182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czarnieckiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158420250
1.5.8.) Numer faksu: 158420250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ordnstw@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szansa.5v.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://szansa.5v.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Edukacja, zdrowie i rehabilitacja społeczna i zawodowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Placu zabaw dla dzieci z niepełnosprawnościami przy NZOZ Ośrodku Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d83e06f7-ba22-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00061437/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Placu zabaw dla dzieci z niepełnosprawnościami przy NZOZ Ośrodku Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061620/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSZ/K/ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Placu zabaw dla dzieci z niepełnosprawnościami przy NZOZ Ośrodku Rehabilitacji Dzieci
Niepełnosprawnych w Stalowej Woli.
W ramach inwestycji należy wykonać :
– plac zabaw od podstaw,
– rozbiórkę istniejących ciągów pieszych i urządzeń zabawowych
– wykonanie nowych ciągów pieszych z kostki brukowej
Bilans projektowanych powierzchni (wyszczególnienie):
- nawierzchnie utwardzone do rozbiórki – 334,50 m2
- nawierzchnia bezpieczna EPDM – 278,70 m2
- nawierzchnie utwardzone z kostki betonowej gr. 6cm – 190,20 m2
Jako nawierzchnię amortyzującą upadki zaproponowano nawierzchnię - Technologia typ EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo.
Dolna warstwa z granulatu SBR min 30 mm czarna, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 15 mm. Warstwa bezpieczna wykonana dla HIC do 1,5m.
Zakres prac obejmuje :
- rozebranie chodników i nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych;
- rozbiórka piaskownic murowanych;
- roboty ziemne wykonane koparkami i wywiezienie gruzu;
- mechaniczne i ręczne wykonanie koryt;
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (warstwa dolna o grubości 15 cm i warstwa górna po zagęszczeniu 8 cm;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej wylewanej typu EPDM o grubości 4,5 cm;
- wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe;
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm;
- montaż urządzeń zabawowych: huśtawek dla niepełnosprawnych, karuzeli z możliwością korzystania na wózku, piaskownicy integracyjnej, zestawu ze zjeżdżalnią, schodami
i pochylniami, huśtawki wagowej, cymbałek;
- montaż ławek, koszy na śmieci i tablicy informacyjnej;
-roboty ziemne koparkami i transport uroku/ ziemi urodzajnej/ samochodami;
- rozścielenie ziemi urodzajnej na terenie płaskim;
- wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia;
W ramach inwestycji należy wykonać :
– plac zabaw od podstaw,
– rozbiórkę istniejących ciągów pieszych i urządzeń zabawowych
– wykonanie nowych ciągów pieszych z kostki brukowej
Bilans projektowanych powierzchni (wyszczególnienie):
- nawierzchnie utwardzone do rozbiórki – 334,50 m2
- nawierzchnia bezpieczna EPDM – 278,70 m2
- nawierzchnie utwardzone z kostki betonowej gr. 6cm – 190,20 m2
Jako nawierzchnię amortyzującą upadki zaproponowano nawierzchnię - Technologia typ EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo.
Dolna warstwa z granulatu SBR min 30 mm czarna, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 15 mm. Warstwa bezpieczna wykonana dla HIC do 1,5m.
Zakres prac obejmuje :
- rozebranie chodników i nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych;
- rozbiórka piaskownic murowanych;
- roboty ziemne wykonane koparkami i wywiezienie gruzu;
- mechaniczne i ręczne wykonanie koryt;
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (warstwa dolna o grubości 15 cm i warstwa górna po zagęszczeniu 8 cm;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej wylewanej typu EPDM o grubości 4,5 cm;
- wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe;
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm;
- montaż urządzeń zabawowych: huśtawek dla niepełnosprawnych, karuzeli z możliwością korzystania na wózku, piaskownicy integracyjnej, zestawu ze zjeżdżalnią, schodami
i pochylniami, huśtawki wagowej, cymbałek;
- montaż ławek, koszy na śmieci i tablicy informacyjnej;
-roboty ziemne koparkami i transport uroku/ ziemi urodzajnej/ samochodami;
- rozścielenie ziemi urodzajnej na terenie płaskim;
- wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345270,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397134,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345270,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): COLOR-SPORT S.C A.Wilk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: COLOR-SPORT S.C A.Wilk, W.Kosiorowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242810800
7.3.3) Ulica: Warszawska 299
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COLOR-SPORT S.C. ADAM WILK, WALDEMAR KOSIOROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
COLOR-SPORT S.C. ADAM WILK, WALDEMAR KOSIOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345270,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-312021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.