eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladźprzeprowadzenie EKO spotkań dla uczestników projektu



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
przeprowadzenie EKO spotkań dla uczestników projektu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@cus.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.czeladz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

przeprowadzenie EKO spotkań dla uczestników projektu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feb3b251-e1ca-42a4-b662-d03430e1e151

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039322/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 EKO spotkania dla uczestników projektu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla Priorytetu: FESL.10.00. Fundusze Europejskie na transformację, dla Działania: FESL.10.24. Włączenie społeczne – wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zg z art.13ust.1i2rozporz.P.E.iR(UE)2016/679z 27kw.2016r.w spr.ochr.os.fiz.w zw.z przetw.dan.os.i w spr.swobod.przep.takich dan.oraz uchyl.dyr.95/46/WE(o.rozp.o ochr.d.)(Dz.Urz.UE L119z4.5.2016r.str. 1),dalej„RODO”,infor.że:1.Admin.Pani/Pana danych os.jest CUS w Cz-dzi z siedz.przy ul.17Lipca27,41-250Cz-dź,adr.e-mail:cus@cus.czeladz.pl,tel.+48322651442.2.W CUSwCz-dzi wyznacz.insp.ochr.dan.os.z któr.może sięPani/Pan skontak.:a)drogą elektr.poprz.e-mail:iod@cus.czeladz.plb)tel.p.nr.+48322651442.Z insp.ochr.dan.m.się kont.we wszys.spr.dot.przetw.dan.os.oraz korzys.z praw zw.z przetwarz.dan.3.Pani/Pana dane os.przetw.będą w celu przeprowadz.postęp.i udzielenia zam.prowadz.dok.księg.-podat.,arch.dan.,dochodz.roszcz.lub obr.przed roszcz.4.Podst.przetwarz.dan.os.jest:a)ustawa z11.09.2019r.– Pzp;b)ustawa z27.08.2009r.o finan.publ.;c)ustawa z14.07.1983r.o NZAiA;d)art.6lit.1lit.cRODO–przetwarz.jest niezb.do wyp.obow.praw.ciążąc.na adm.5.Odb.lub kat.odb.:Podm.upoważ.na podst.zawar.um.powierz.oraz uprawn.na mocy obowiąz.przep.prawa,w szczegól.os.lub podm., któr.zost.udostęp.dok.postęp.na podst.art.18orazart.74-76PZP.Zasada jaw.ma zastos.do wszys.dan.os.z wyjątkiem dan.,o któr.mowa w art.9ust.1RODO(szczeg.kat.dan.)6.Zebrane dane będą przechow.przez okres nie dł.niż jest to niezbęd.do cel.,w których dane te są przetwarz.oraz do cel.archiwiz. na podst.art.22dust.2Ustawy z dnia14lipca1983r.o NZAiA,zg.zJRWA,stanow.zał.do Zarządz.14/2025Dyr.CUS w Cz-dzi z dn.2stycz2025r.-zgodnie z art.78ust.1i4PZPprzez okr.4lat od dn.zakoń.postęp.o udziel.zam.a jeżeli okres obowiąz.um.w spr.zam.pub.przekr.4lata–przez cały okr.obowiąz.um.7.PosiadaPani/Pan prawo:a)żądania dost.do dan.;w przypadku gdy wyk.tego obow.,wymag.niewspółmiernie dużego wysiłku,zam.może zg.z art.75PZPżądać od os.,której dane dot.wskaz.dodat.infor.mających na celu sprecyz.nazwy lub daty zakoń.postęp.o udzielenie zam.b)żądania sprostow.lub uzup.dan.os.;zg.z art.76PZPwyk.tego obow.nie może naruszać integr.prot.post.oraz jego zał.c)usunięcia danych,w przyp.gdy dane os.nie są już niezb.do cel.w których zost.zebr.lub w inny spos.przetwarz.;d)żądania ogranicz.przetw.dan.os.;zg.z art.74ust.3PZPwyk.tego obow.nie ogr.przetw.dan.os.do czasu zak.post.o udziel.zam.8.PrzysługujePani/Pan prawo do wn.skargi do org.nadzor.tj.UODOul.Stawki2,00-913W-wa.9.Pani/Pana dane os.nie będą poddawane zautomat.podejm.decyzji,w tym również profilowaniu.10.Pani/Pana dane os.nie będą przekaz.odbior.w państwach znajduj.się pozaUEiEOGlub do organ.międzynar.11.Podanie danych os.jest wym.ustaw.okr.w przep.PZP,związ.z udziałem w postęp.o udziel.zam.Konsek.niepodania okr.dan.wynik.zPZP.12.Jednocz.Zam.przypomina o ciążącym naPani/Panu obow.infor.wynik.z art.14RODOwzgl.os.fiz.,których dane przekaz.zost.Zam.w związku z prowadz.postęp.i które Zam.pośrednio pozyska od Wyk.bior.udział w postęp.,chyba że ma zastos. co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14ust.5RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1.U.CUS.25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 54000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dla części I zamówienia tj: „Klimat i wpływ człowieka na jego zmiany” – 8 spotkań.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Każdorazowo 1 spotkanie obejmuje wykład (60 min.) oraz panel dyskusyjny z uczestnikami/czkami spotkania lub możliwość indywidualnych konsultacji uczestników/czek z osobą prowadzącą wykład (zależnie od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek). Wykonawca zapewnia, że panel dyskusyjny lub indywidualne konsultacje będą trwały co najmniej 45 minut (łącznie).
2) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia formuły panelu dyskusyjnego z indywidualnymi konsultacjami
w zależności od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek, niemniej na tę część spotkania wykonawca zapewnił (łącznie) minimum 45 minut.
3) Tym samym, każde spotkanie musi trwać 105 minut.
Minimalny zakres tematyczny:
1) Kluczowe pojęcia dotyczące klimatu: globalne ocieplenie, neutralność klimatyczna, OZE, gospodarka niskoemisyjna itp. Różnice w pojęciach klimat – pogoda;
2) Informacje na temat obecnego stanu klimatu, zachodzących zmian (w tym: transformacji energetycznej), ich genezy oraz skutków, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Zagłębia i Śląska;
3) Analiza wpływu człowieka na kryzys klimatyczny: działania na rzecz spowolnienia procesu ocieplenia klimatu
i łagodzenia kryzysu klimatycznego – dobre praktyki/przykłady;
4) Fake-newsy i manipulacja informacjami o klimacie (przykłady, wyjaśnienie czym są fake-newsy, jak i gdzie sprawdzać informacje o klimacie, źródła informacji/wiedzy o klimacie itp.)
Liczba uczestników na każdym spotkaniu max 20 osób.

4.2.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy.w.of.z.kier.s.b.nast.kryt.z uwz.odp.ws.wagznacz.wyraż.w%)dlatychkryt.o.maks.il.p.j.m.otrz.of.zad.kryt.:Dlawszy.cz.z.kr.o.of.są:1C.of.brz8spot.wra.jed.cz.wga. pro.-mx60%C2 Doś.os.skier.d.real.z.mx40%(O)Of.zos.oc.zap.sys.p.zg.z poniż.kryt.:Kr.IC of.br.za8spo.wram.jed.cz.Cmax60%a)Z.przy.maks.licz.60p.of.w.znaj.c.br.zaw.przed.z.,zg.zf.of.s..Zał.nr1doSWZbIl.p.przyz.poz.of.w.zos.ob.zg.z nast.wz.izaok.dodch.m.pop.najn.c.wyst.w of.C=--x60c. bad.U.nr1:Zg.zart.225ust.2u.pzpjeż.złoż.of.któr.wyb.pro.do pow.uz.ob.podat.zg.zprz.op.odtow.iusł.z.wce.takof.dol.do prze.wnie.pod.odto.iusł.kt.m.obo.rozli.zg.z.ty.prze.W.sk.of.info.z.czyw.of.bę.pro.dop.uz.ob.pod.ws.naz.r.tow.lub usł.któr.do.lubśw.b.pro.doj.po.o.wsk.ichw.bez.poda.istaw.pod.odt.iusł.kt.zg.zwie.w.bę.mi.zast.Wp.przyp.w.pod.wfor.of.tylkowart.net.wodnie.dows.zak.p.z.z.wm.przez.naw.c.bru.pro.stos.infor.opow.obow.podKrIID.o.sk.do re.z.w.pr.40%OP.wnin.kr.b.przyz.na podst.zad.przez W.w W.o.do.os.sk.do re.z.w nas.sp.aza przep.2us.szk.w.prele.spot.lub zb.usł.grup.w ok.os.3latp.upł.ter.sk.of.zobsz.t.ed.ek.lub ochr.środ.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lub pok.dla gr.c.naj.10o.każ.W.otrz.0p.w przy.w.mn.niż2usł.of.zos.odrzu.j.niesp.war.udzi.w pos.bza prz.3–5usł.szk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3latprz.upł.ter.skł.of.zob.t.edu.eko.lub ochr.śro.lub dot.zag.ok.wpo.cz.z.lubpok.dla gr.c.naj.10o.ka.W.ot.20p.c za prze.6i.usszk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3lat p. upł.ter.sk.of.z o.t.ed.ek.lub och.śro.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lubpok.dlagr.c.naj.10o.kaW.otrz.40pU.nr1:W przyp.skł.of.na wsz.6cz.w.win.w.odp.speł.war.odręb.d cz.Id.cz.IId.cz.IIId.cz. Ivd.cz.Vd.cz.VI.U.nr2:Przy oblic.p.z.zas.zaok.do dw.m.po przec.wg.zas.że trz.cyf.po przec.od5w górę pow.za.dr.c.po przec.w g.o1.Jeśli trz.c.po przec.jest mn.n.5to dr.c.po przec.nie ul.zm.Z.dok.wyb. of.t.z w
.kt. of. uz.w w.oc.najw.licz.p.Przy.ppo.of.odb się w op.o wz.L=C+Og.:Llicz.p.uz.p.of.C–licz.p.uz.w kr."C"Olicz.p.uz.w kr."D.o.skier.do real.z."2.O.b.pod.wył.of.nie pod.odrz.3.Za.zo.uz.of.k.otrz.najw.il.p.łącz.ze wsz.kr.4.W syt.g.z.nie b.m.dok.wyb.naj.of.ze wzg.na toże zo.zł.of.o ta.sam.il.p.wez.on w.k.zł.te of.do zł.w ter.ok.przez z.of.dod.zaw.n.c.W.sk.of.do.niem.zaoc.wyż.niż zao.w up.zł.p.ni.of.5.W t.bad.of.ioc.of.z.m.żąd.o.w.wyj.dot.tr.zł.p.nich of.o.l.inn.skł.dok.l.oś.W.są zob.d.przeds.wyj.wter.wsk.p.z.6. Z.w.naj.of.wter.zw.of.ok.n.pl.zak.zpos.7.Jeż.ter.zw.of.up.p.wyb.naj.of.z.wez.w.kt.of.otrz.najw.oc.d.wyr.w wyz.p.z.ter.pis.zg.na wyb.j of.8.W przyp.b.zg.o kt.m.w p7of.podl.odrz.a z.zw.s.ow.tak.zg.d.kol.w.kt.of.zo.najw.oc.chy.że zach.prze.do uniew.pos.9.Z.uni.pos.oudzi.z.Je.1 nie zł.żad.wni.o dop.do u.w pos.albo żad.of.2wsz.zł.wni.o dop.do u.w po.a.of.podl.odrz.3c.lubos naj.of.l.of.z najn.c prze.kw.k.z.z.przez.na sfin.z.chy.że z.m.zw.tę kw.d.c.l.kos.naj.of.4)w przy.o kt.m.w art.248ust.3art.249iart.250ust.2, zos.zł.of.dod.otak.sam.c.lu.k.5)wys.ist.zm.okol.powod.żepro.pos.l.w.z.n.le.wint.pub.cz.n.moż.b.wcz.prze.6os.ob.j.n.d.usu.wa.unie.za.niep.unie.um.w spr.z.pub.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dla części II zamówienia tj: „Porozmawiajmy o czystym powietrzu w Polsce” – 8 spotkań.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Każdorazowo 1 spotkanie obejmuje wykład (60 min.) oraz panel dyskusyjny z uczestnikami/czkami spotkania lub możliwość indywidualnych konsultacji uczestników/czek z osobą prowadzącą wykład (zależnie od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek). Wykonawca zapewnia, że panel dyskusyjny lub indywidualne konsultacje będą trwały co najmniej 45 minut (łącznie).
2) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia formuły panelu dyskusyjnego z indywidualnymi konsultacjami
w zależności od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek, niemniej na tę część spotkania wykonawca zapewnił (łącznie) minimum 45 minut.
3) Tym samym, każde spotkanie musi trwać 105 minut.

Minimalny zakres tematyczny:
1) Co i kto zanieczyszcza powietrze; czym jest smog i jak z nim walczyć?
2) Jak i gdzie sprawdzać jakość powietrza (źródła wiedzy);
3) Podstawy prawne podejmowanych działań na rzecz czystego powietrza (gminne, regionalne, krajowe);
4) Czym i jak palić w piecu, żeby było bezpiecznie? Zakazane paliwa;
5) Możliwości pozyskania dofinansowania/dotacji do modernizacji źródeł ciepła i termomodernizacji i przyszłe koszty ww. rozwiązań dla mieszkańca.

Liczba uczestników na każdym spotkaniu max 20 osób.

4.2.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy.w.of.z.kier.s.b.nast.kryt.z uwz.odp.ws.wagznacz.wyraż.w%)dlatychkryt.o.maks.il.p.j.m.otrz.of.zad.kryt.:Dlawszy.cz.z.kr.o.of.są:1C.of.brz8spot.wra.jed.cz.wga. pro.-mx60%C2 Doś.os.skier.d.real.z.mx40%(O)Of.zos.oc.zap.sys.p.zg.z poniż.kryt.:Kr.IC of.br.za8spo.wram.jed.cz.Cmax60%a)Z.przy.maks.licz.60p.of.w.znaj.c.br.zaw.przed.z.,zg.zf.of.s..Zał.nr1doSWZbIl.p.przyz.poz.of.w.zos.ob.zg.z nast.wz.izaok.dodch.m.pop.najn.c.wyst.w of.C=--x60c. bad.U.nr1:Zg.zart.225ust.2u.pzpjeż.złoż.of.któr.wyb.pro.do pow.uz.ob.podat.zg.zprz.op.odtow.iusł.z.wce.takof.dol.do prze.wnie.pod.odto.iusł.kt.m.obo.rozli.zg.z.ty.prze.W.sk.of.info.z.czyw.of.bę.pro.dop.uz.ob.pod.ws.naz.r.tow.lub usł.któr.do.lubśw.b.pro.doj.po.o.wsk.ichw.bez.poda.istaw.pod.odt.iusł.kt.zg.zwie.w.bę.mi.zast.Wp.przyp.w.pod.wfor.of.tylkowart.net.wodnie.dows.zak.p.z.z.wm.przez.naw.c.bru.pro.stos.infor.opow.obow.podKrIID.o.sk.do re.z.w.pr.40%OP.wnin.kr.b.przyz.na podst.zad.przez W.w W.o.do.os.sk.do re.z.w nas.sp.aza przep.2us.szk.w.prele.spot.lub zb.usł.grup.w ok.os.3latp.upł.ter.sk.of.zobsz.t.ed.ek.lub ochr.środ.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lub pok.dla gr.c.naj.10o.każ.W.otrz.0p.w przy.w.mn.niż2usł.of.zos.odrzu.j.niesp.war.udzi.w pos.bza prz.3–5usł.szk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3latprz.upł.ter.skł.of.zob.t.edu.eko.lub ochr.śro.lub dot.zag.ok.wpo.cz.z.lubpok.dla gr.c.naj.10o.ka.W.ot.20p.c za prze.6i.usszk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3lat p. upł.ter.sk.of.z o.t.ed.ek.lub och.śro.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lubpok.dlagr.c.naj.10o.kaW.otrz.40pU.nr1:W przyp.skł.of.na wsz.6cz.w.win.w.odp.speł.war.odręb.d cz.Id.cz.IId.cz.IIId.cz. Ivd.cz.Vd.cz.VI.U.nr2:Przy oblic.p.z.zas.zaok.do dw.m.po przec.wg.zas.że trz.cyf.po przec.od5w górę pow.za.dr.c.po przec.w g.o1.Jeśli trz.c.po przec.jest mn.n.5to dr.c.po przec.nie ul.zm.Z.dok.wyb. of.t.z w
.kt. of. uz.w w.oc.najw.licz.p.Przy.ppo.of.odb się w op.o wz.L=C+Og.:Llicz.p.uz.p.of.C–licz.p.uz.w kr."C"Olicz.p.uz.w kr."D.o.skier.do real.z."2.O.b.pod.wył.of.nie pod.odrz.3.Za.zo.uz.of.k.otrz.najw.il.p.łącz.ze wsz.kr.4.W syt.g.z.nie b.m.dok.wyb.naj.of.ze wzg.na toże zo.zł.of.o ta.sam.il.p.wez.on w.k.zł.te of.do zł.w ter.ok.przez z.of.dod.zaw.n.c.W.sk.of.do.niem.zaoc.wyż.niż zao.w up.zł.p.ni.of.5.W t.bad.of.ioc.of.z.m.żąd.o.w.wyj.dot.tr.zł.p.nich of.o.l.inn.skł.dok.l.oś.W.są zob.d.przeds.wyj.wter.wsk.p.z.6. Z.w.naj.of.wter.zw.of.ok.n.pl.zak.zpos.7.Jeż.ter.zw.of.up.p.wyb.naj.of.z.wez.w.kt.of.otrz.najw.oc.d.wyr.w wyz.p.z.ter.pis.zg.na wyb.j of.8.W przyp.b.zg.o kt.m.w p7of.podl.odrz.a z.zw.s.ow.tak.zg.d.kol.w.kt.of.zo.najw.oc.chy.że zach.prze.do uniew.pos.9.Z.uni.pos.oudzi.z.Je.1 nie zł.żad.wni.o dop.do u.w pos.albo żad.of.2wsz.zł.wni.o dop.do u.w po.a.of.podl.odrz.3c.lubos naj.of.l.of.z najn.c prze.kw.k.z.z.przez.na sfin.z.chy.że z.m.zw.tę kw.d.c.l.kos.naj.of.4)w przy.o kt.m.w art.248ust.3art.249iart.250ust.2, zos.zł.of.dod.otak.sam.c.lu.k.5)wys.ist.zm.okol.powod.żepro.pos.l.w.z.n.le.wint.pub.cz.n.moż.b.wcz.prze.6os.ob.j.n.d.usu.wa.unie.za.niep.unie.um.w spr.z.pub.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dla części III zamówienia tj: „Odnawialne źródła energii (jak działają, ile kosztują)” – 8 spotkań.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Każdorazowo 1 spotkanie obejmuje wykład (60 min.) oraz panel dyskusyjny z uczestnikami/czkami spotkania lub możliwość indywidualnych konsultacji uczestników/czek z osobą prowadzącą wykład (zależnie od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek). Wykonawca zapewnia, że panel dyskusyjny lub indywidualne konsultacje będą trwały co najmniej 45 minut (łącznie).
2) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia formuły panelu dyskusyjnego z indywidualnymi konsultacjami
w zależności od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek, niemniej na tę część spotkania wykonawca zapewnił (łącznie) minimum 45 minut.
3) Tym samym, każde spotkanie musi trwać 105 minut.

Minimalny zakres tematyczny:
1) Wyjaśnienie pojęć z zakresu odnawialnych źródeł energii (OZE, biomasa, bilans energetyczny, prosument itp.);
2) Wyjaśnienie na czym polegają/jak działają/czym są niekopalne źródła energii obejmujące: energię wiatru, energię promieniowania słonecznego, energię aerotermalną, energię geotermalną, energię hydrotermalną, hydroenergię, energię fal, prądów i pływów morskich, energię otrzymywaną z biomasy, biogazu, biogazu rolniczego oraz z biopłynów – z przykładami dobrych praktyk;
3) Fakty i mity na temat OZE: koszty/korzyści dla gospodarstw domowych, dotyczące Polski (w tym: jak zwalczać fake-newsy);
4) Porównanie potencjału OZE i paliw kopalnych oraz konsekwencji korzystania z energii z obu tych źródeł w ujęciu gospodarstwa domowego i w szerszej skali (gmina, kraj, UE).

Liczba uczestników na każdym spotkaniu max 20 osób.

4.2.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy.w.of.z.kier.s.b.nast.kryt.z uwz.odp.ws.wagznacz.wyraż.w%)dlatychkryt.o.maks.il.p.j.m.otrz.of.zad.kryt.:Dlawszy.cz.z.kr.o.of.są:1C.of.brz8spot.wra.jed.cz.wga. pro.-mx60%C2 Doś.os.skier.d.real.z.mx40%(O)Of.zos.oc.zap.sys.p.zg.z poniż.kryt.:Kr.IC of.br.za8spo.wram.jed.cz.Cmax60%a)Z.przy.maks.licz.60p.of.w.znaj.c.br.zaw.przed.z.,zg.zf.of.s..Zał.nr1doSWZbIl.p.przyz.poz.of.w.zos.ob.zg.z nast.wz.izaok.dodch.m.pop.najn.c.wyst.w of.C=--x60c. bad.U.nr1:Zg.zart.225ust.2u.pzpjeż.złoż.of.któr.wyb.pro.do pow.uz.ob.podat.zg.zprz.op.odtow.iusł.z.wce.takof.dol.do prze.wnie.pod.odto.iusł.kt.m.obo.rozli.zg.z.ty.prze.W.sk.of.info.z.czyw.of.bę.pro.dop.uz.ob.pod.ws.naz.r.tow.lub usł.któr.do.lubśw.b.pro.doj.po.o.wsk.ichw.bez.poda.istaw.pod.odt.iusł.kt.zg.zwie.w.bę.mi.zast.Wp.przyp.w.pod.wfor.of.tylkowart.net.wodnie.dows.zak.p.z.z.wm.przez.naw.c.bru.pro.stos.infor.opow.obow.podKrIID.o.sk.do re.z.w.pr.40%OP.wnin.kr.b.przyz.na podst.zad.przez W.w W.o.do.os.sk.do re.z.w nas.sp.aza przep.2us.szk.w.prele.spot.lub zb.usł.grup.w ok.os.3latp.upł.ter.sk.of.zobsz.t.ed.ek.lub ochr.środ.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lub pok.dla gr.c.naj.10o.każ.W.otrz.0p.w przy.w.mn.niż2usł.of.zos.odrzu.j.niesp.war.udzi.w pos.bza prz.3–5usł.szk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3latprz.upł.ter.skł.of.zob.t.edu.eko.lub ochr.śro.lub dot.zag.ok.wpo.cz.z.lubpok.dla gr.c.naj.10o.ka.W.ot.20p.c za prze.6i.usszk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3lat p. upł.ter.sk.of.z o.t.ed.ek.lub och.śro.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lubpok.dlagr.c.naj.10o.kaW.otrz.40pU.nr1:W przyp.skł.of.na wsz.6cz.w.win.w.odp.speł.war.odręb.d cz.Id.cz.IId.cz.IIId.cz. Ivd.cz.Vd.cz.VI.U.nr2:Przy oblic.p.z.zas.zaok.do dw.m.po przec.wg.zas.że trz.cyf.po przec.od5w górę pow.za.dr.c.po przec.w g.o1.Jeśli trz.c.po przec.jest mn.n.5to dr.c.po przec.nie ul.zm.Z.dok.wyb. of.t.z w
.kt. of. uz.w w.oc.najw.licz.p.Przy.ppo.of.odb się w op.o wz.L=C+Og.:Llicz.p.uz.p.of.C–licz.p.uz.w kr."C"Olicz.p.uz.w kr."D.o.skier.do real.z."2.O.b.pod.wył.of.nie pod.odrz.3.Za.zo.uz.of.k.otrz.najw.il.p.łącz.ze wsz.kr.4.W syt.g.z.nie b.m.dok.wyb.naj.of.ze wzg.na toże zo.zł.of.o ta.sam.il.p.wez.on w.k.zł.te of.do zł.w ter.ok.przez z.of.dod.zaw.n.c.W.sk.of.do.niem.zaoc.wyż.niż zao.w up.zł.p.ni.of.5.W t.bad.of.ioc.of.z.m.żąd.o.w.wyj.dot.tr.zł.p.nich of.o.l.inn.skł.dok.l.oś.W.są zob.d.przeds.wyj.wter.wsk.p.z.6. Z.w.naj.of.wter.zw.of.ok.n.pl.zak.zpos.7.Jeż.ter.zw.of.up.p.wyb.naj.of.z.wez.w.kt.of.otrz.najw.oc.d.wyr.w wyz.p.z.ter.pis.zg.na wyb.j of.8.W przyp.b.zg.o kt.m.w p7of.podl.odrz.a z.zw.s.ow.tak.zg.d.kol.w.kt.of.zo.najw.oc.chy.że zach.prze.do uniew.pos.9.Z.uni.pos.oudzi.z.Je.1 nie zł.żad.wni.o dop.do u.w pos.albo żad.of.2wsz.zł.wni.o dop.do u.w po.a.of.podl.odrz.3c.lubos naj.of.l.of.z najn.c prze.kw.k.z.z.przez.na sfin.z.chy.że z.m.zw.tę kw.d.c.l.kos.naj.of.4)w przy.o kt.m.w art.248ust.3art.249iart.250ust.2, zos.zł.of.dod.otak.sam.c.lu.k.5)wys.ist.zm.okol.powod.żepro.pos.l.w.z.n.le.wint.pub.cz.n.moż.b.wcz.prze.6os.ob.j.n.d.usu.wa.unie.za.niep.unie.um.w spr.z.pub.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dla części IV zamówienia tj: „Recycling” – 8 spotkań.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Każdorazowo 1 spotkanie obejmuje wykład (60 min.) oraz panel dyskusyjny z uczestnikami/czkami spotkania lub możliwość indywidualnych konsultacji uczestników/czek z osobą prowadzącą wykład (zależnie od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek). Wykonawca zapewnia, że panel dyskusyjny lub indywidualne konsultacje będą trwały co najmniej 45 minut (łącznie).
2) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia formuły panelu dyskusyjnego z indywidualnymi konsultacjami
w zależności od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek, niemniej na tę część spotkania wykonawca zapewnił (łącznie) minimum 45 minut.
3) Tym samym, każde spotkanie musi trwać 105 minut.

Minimalny zakres tematyczny:
1) Wyjaśnienie poszczególnych pojęć z przykładami;
2) Dlaczego recycling jest ważny – jaki wpływ ma na środowisko/klimat;
3) Jak w praktyce działa recycling: proces od początku do końca;
4) Gdzie szukać inspiracji, źródeł kreatywnego podejścia do recyclingu?
5) Przykłady recyclingu w różnych obszarach życia (moda, wyposażenie, przedmioty codziennego użytku itp.);

Liczba uczestników na każdym spotkaniu max 20 osób.

4.2.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy.w.of.z.kier.s.b.nast.kryt.z uwz.odp.ws.wagznacz.wyraż.w%)dlatychkryt.o.maks.il.p.j.m.otrz.of.zad.kryt.:Dlawszy.cz.z.kr.o.of.są:1C.of.brz8spot.wra.jed.cz.wga. pro.-mx60%C2 Doś.os.skier.d.real.z.mx40%(O)Of.zos.oc.zap.sys.p.zg.z poniż.kryt.:Kr.IC of.br.za8spo.wram.jed.cz.Cmax60%a)Z.przy.maks.licz.60p.of.w.znaj.c.br.zaw.przed.z.,zg.zf.of.s..Zał.nr1doSWZbIl.p.przyz.poz.of.w.zos.ob.zg.z nast.wz.izaok.dodch.m.pop.najn.c.wyst.w of.C=--x60c. bad.U.nr1:Zg.zart.225ust.2u.pzpjeż.złoż.of.któr.wyb.pro.do pow.uz.ob.podat.zg.zprz.op.odtow.iusł.z.wce.takof.dol.do prze.wnie.pod.odto.iusł.kt.m.obo.rozli.zg.z.ty.prze.W.sk.of.info.z.czyw.of.bę.pro.dop.uz.ob.pod.ws.naz.r.tow.lub usł.któr.do.lubśw.b.pro.doj.po.o.wsk.ichw.bez.poda.istaw.pod.odt.iusł.kt.zg.zwie.w.bę.mi.zast.Wp.przyp.w.pod.wfor.of.tylkowart.net.wodnie.dows.zak.p.z.z.wm.przez.naw.c.bru.pro.stos.infor.opow.obow.podKrIID.o.sk.do re.z.w.pr.40%OP.wnin.kr.b.przyz.na podst.zad.przez W.w W.o.do.os.sk.do re.z.w nas.sp.aza przep.2us.szk.w.prele.spot.lub zb.usł.grup.w ok.os.3latp.upł.ter.sk.of.zobsz.t.ed.ek.lub ochr.środ.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lub pok.dla gr.c.naj.10o.każ.W.otrz.0p.w przy.w.mn.niż2usł.of.zos.odrzu.j.niesp.war.udzi.w pos.bza prz.3–5usł.szk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3latprz.upł.ter.skł.of.zob.t.edu.eko.lub ochr.śro.lub dot.zag.ok.wpo.cz.z.lubpok.dla gr.c.naj.10o.ka.W.ot.20p.c za prze.6i.usszk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3lat p. upł.ter.sk.of.z o.t.ed.ek.lub och.śro.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lubpok.dlagr.c.naj.10o.kaW.otrz.40pU.nr1:W przyp.skł.of.na wsz.6cz.w.win.w.odp.speł.war.odręb.d cz.Id.cz.IId.cz.IIId.cz. Ivd.cz.Vd.cz.VI.U.nr2:Przy oblic.p.z.zas.zaok.do dw.m.po przec.wg.zas.że trz.cyf.po przec.od5w górę pow.za.dr.c.po przec.w g.o1.Jeśli trz.c.po przec.jest mn.n.5to dr.c.po przec.nie ul.zm.Z.dok.wyb. of.t.z w
.kt. of. uz.w w.oc.najw.licz.p.Przy.ppo.of.odb się w op.o wz.L=C+Og.:Llicz.p.uz.p.of.C–licz.p.uz.w kr."C"Olicz.p.uz.w kr."D.o.skier.do real.z."2.O.b.pod.wył.of.nie pod.odrz.3.Za.zo.uz.of.k.otrz.najw.il.p.łącz.ze wsz.kr.4.W syt.g.z.nie b.m.dok.wyb.naj.of.ze wzg.na toże zo.zł.of.o ta.sam.il.p.wez.on w.k.zł.te of.do zł.w ter.ok.przez z.of.dod.zaw.n.c.W.sk.of.do.niem.zaoc.wyż.niż zao.w up.zł.p.ni.of.5.W t.bad.of.ioc.of.z.m.żąd.o.w.wyj.dot.tr.zł.p.nich of.o.l.inn.skł.dok.l.oś.W.są zob.d.przeds.wyj.wter.wsk.p.z.6. Z.w.naj.of.wter.zw.of.ok.n.pl.zak.zpos.7.Jeż.ter.zw.of.up.p.wyb.naj.of.z.wez.w.kt.of.otrz.najw.oc.d.wyr.w wyz.p.z.ter.pis.zg.na wyb.j of.8.W przyp.b.zg.o kt.m.w p7of.podl.odrz.a z.zw.s.ow.tak.zg.d.kol.w.kt.of.zo.najw.oc.chy.że zach.prze.do uniew.pos.9.Z.uni.pos.oudzi.z.Je.1 nie zł.żad.wni.o dop.do u.w pos.albo żad.of.2wsz.zł.wni.o dop.do u.w po.a.of.podl.odrz.3c.lubos naj.of.l.of.z najn.c prze.kw.k.z.z.przez.na sfin.z.chy.że z.m.zw.tę kw.d.c.l.kos.naj.of.4)w przy.o kt.m.w art.248ust.3art.249iart.250ust.2, zos.zł.of.dod.otak.sam.c.lu.k.5)wys.ist.zm.okol.powod.żepro.pos.l.w.z.n.le.wint.pub.cz.n.moż.b.wcz.prze.6os.ob.j.n.d.usu.wa.unie.za.niep.unie.um.w spr.z.pub.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dla części V zamówienia tj: „Przyroda na hałdach?” – 8 spotkań.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Każdorazowo 1 spotkanie obejmuje wykład (60 min.) oraz panel dyskusyjny z uczestnikami/czkami spotkania lub możliwość indywidualnych konsultacji uczestników/czek z osobą prowadzącą wykład (zależnie od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek). Wykonawca zapewnia, że panel dyskusyjny lub indywidualne konsultacje będą trwały co najmniej 45 minut (łącznie).
2) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia formuły panelu dyskusyjnego z indywidualnymi konsultacjami
w zależności od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek, niemniej na tę część spotkania wykonawca zapewnił (łącznie) minimum 45 minut.
3) Tym samym, każde spotkanie musi trwać 105 minut.

Minimalny zakres tematyczny:
1) W jaki sposób odradza się przyroda na hałdach – przykłady. Czym jest rewitalizacja, a czym rekultywacja hałd. Jakie są przyczyny i skutki działalności człowieka/działalności przemysłowej na przyrodę – z uwzględnieniem Czeladzi i okolic – dobre praktyki/przykłady;
2) Dlaczego warto sadzić drzewa: jakie drzewa, w jakich okresach i jakie są skutki wycinki drzew/lasów;
3) Czym jest metoda Miyawaki: historia, przykłady, w tym inne sposoby zalesienia, np. lasy/parki kieszonkowe;

Liczba uczestników na każdym spotkaniu max 20 osób.

4.2.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy.w.of.z.kier.s.b.nast.kryt.z uwz.odp.ws.wagznacz.wyraż.w%)dlatychkryt.o.maks.il.p.j.m.otrz.of.zad.kryt.:Dlawszy.cz.z.kr.o.of.są:1C.of.brz8spot.wra.jed.cz.wga. pro.-mx60%C2 Doś.os.skier.d.real.z.mx40%(O)Of.zos.oc.zap.sys.p.zg.z poniż.kryt.:Kr.IC of.br.za8spo.wram.jed.cz.Cmax60%a)Z.przy.maks.licz.60p.of.w.znaj.c.br.zaw.przed.z.,zg.zf.of.s..Zał.nr1doSWZbIl.p.przyz.poz.of.w.zos.ob.zg.z nast.wz.izaok.dodch.m.pop.najn.c.wyst.w of.C=--x60c. bad.U.nr1:Zg.zart.225ust.2u.pzpjeż.złoż.of.któr.wyb.pro.do pow.uz.ob.podat.zg.zprz.op.odtow.iusł.z.wce.takof.dol.do prze.wnie.pod.odto.iusł.kt.m.obo.rozli.zg.z.ty.prze.W.sk.of.info.z.czyw.of.bę.pro.dop.uz.ob.pod.ws.naz.r.tow.lub usł.któr.do.lubśw.b.pro.doj.po.o.wsk.ichw.bez.poda.istaw.pod.odt.iusł.kt.zg.zwie.w.bę.mi.zast.Wp.przyp.w.pod.wfor.of.tylkowart.net.wodnie.dows.zak.p.z.z.wm.przez.naw.c.bru.pro.stos.infor.opow.obow.podKrIID.o.sk.do re.z.w.pr.40%OP.wnin.kr.b.przyz.na podst.zad.przez W.w W.o.do.os.sk.do re.z.w nas.sp.aza przep.2us.szk.w.prele.spot.lub zb.usł.grup.w ok.os.3latp.upł.ter.sk.of.zobsz.t.ed.ek.lub ochr.środ.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lub pok.dla gr.c.naj.10o.każ.W.otrz.0p.w przy.w.mn.niż2usł.of.zos.odrzu.j.niesp.war.udzi.w pos.bza prz.3–5usł.szk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3latprz.upł.ter.skł.of.zob.t.edu.eko.lub ochr.śro.lub dot.zag.ok.wpo.cz.z.lubpok.dla gr.c.naj.10o.ka.W.ot.20p.c za prze.6i.usszk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3lat p. upł.ter.sk.of.z o.t.ed.ek.lub och.śro.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lubpok.dlagr.c.naj.10o.kaW.otrz.40pU.nr1:W przyp.skł.of.na wsz.6cz.w.win.w.odp.speł.war.odręb.d cz.Id.cz.IId.cz.IIId.cz. Ivd.cz.Vd.cz.VI.U.nr2:Przy oblic.p.z.zas.zaok.do dw.m.po przec.wg.zas.że trz.cyf.po przec.od5w górę pow.za.dr.c.po przec.w g.o1.Jeśli trz.c.po przec.jest mn.n.5to dr.c.po przec.nie ul.zm.Z.dok.wyb. of.t.z w
.kt. of. uz.w w.oc.najw.licz.p.Przy.ppo.of.odb się w op.o wz.L=C+Og.:Llicz.p.uz.p.of.C–licz.p.uz.w kr."C"Olicz.p.uz.w kr."D.o.skier.do real.z."2.O.b.pod.wył.of.nie pod.odrz.3.Za.zo.uz.of.k.otrz.najw.il.p.łącz.ze wsz.kr.4.W syt.g.z.nie b.m.dok.wyb.naj.of.ze wzg.na toże zo.zł.of.o ta.sam.il.p.wez.on w.k.zł.te of.do zł.w ter.ok.przez z.of.dod.zaw.n.c.W.sk.of.do.niem.zaoc.wyż.niż zao.w up.zł.p.ni.of.5.W t.bad.of.ioc.of.z.m.żąd.o.w.wyj.dot.tr.zł.p.nich of.o.l.inn.skł.dok.l.oś.W.są zob.d.przeds.wyj.wter.wsk.p.z.6. Z.w.naj.of.wter.zw.of.ok.n.pl.zak.zpos.7.Jeż.ter.zw.of.up.p.wyb.naj.of.z.wez.w.kt.of.otrz.najw.oc.d.wyr.w wyz.p.z.ter.pis.zg.na wyb.j of.8.W przyp.b.zg.o kt.m.w p7of.podl.odrz.a z.zw.s.ow.tak.zg.d.kol.w.kt.of.zo.najw.oc.chy.że zach.prze.do uniew.pos.9.Z.uni.pos.oudzi.z.Je.1 nie zł.żad.wni.o dop.do u.w pos.albo żad.of.2wsz.zł.wni.o dop.do u.w po.a.of.podl.odrz.3c.lubos naj.of.l.of.z najn.c prze.kw.k.z.z.przez.na sfin.z.chy.że z.m.zw.tę kw.d.c.l.kos.naj.of.4)w przy.o kt.m.w art.248ust.3art.249iart.250ust.2, zos.zł.of.dod.otak.sam.c.lu.k.5)wys.ist.zm.okol.powod.żepro.pos.l.w.z.n.le.wint.pub.cz.n.moż.b.wcz.prze.6os.ob.j.n.d.usu.wa.unie.za.niep.unie.um.w spr.z.pub.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dla części VI zamówienia tj: „Świadomy konsument – ekologiczna przyszłość” – 8 spotkań.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Każdorazowo 1 spotkanie obejmuje wykład (60 min.) oraz panel dyskusyjny z uczestnikami/czkami spotkania lub możliwość indywidualnych konsultacji uczestników/czek z osobą prowadzącą wykład (zależnie od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek). Wykonawca zapewnia, że panel dyskusyjny lub indywidualne konsultacje będą trwały co najmniej 45 minut (łącznie).
2) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia formuły panelu dyskusyjnego z indywidualnymi konsultacjami
w zależności od dynamiki spotkania i potrzeb uczestników/czek, niemniej na tę część spotkania wykonawca zapewnił (łącznie) minimum 45 minut.
3) Tym samym, każde spotkanie musi trwać 105 minut.

Minimalny zakres tematyczny:
1) Zrównoważony transport – korzystanie z transportu publicznego, wspólne podróże samochodowe: korzyści dla jednostki – korzyści dla ogółu, dobre praktyki/przykłady;
2) Czy hybrydowe samochody są „eko”? Fakty i mity na temat paliw alternatywnych dla samochodów; czym się różnią hybrydy od samochodów bezemisyjnych? Skąd pozyskać dofinansowanie na pojazd elektryczny?
3) Marnowanie żywności – jaka skala? Jak ograniczać? Jaki wpływ na klimat ma marnowanie żywności? Spotkanie o żywności, procesie jego dotarcia na nasze stoły i energii, która została w tym procesie zużyta. Porozmawiamy o tym, jaki wpływ na klimat ma marnowanie jedzenia, jaka jest skala tego procederu oraz co robić, aby ograniczyć marnowanie żywności;
4) Odpowiedzialne zakupy – klucz do zrównoważonego życia (pozytywne i negatywne przykłady i skutki); na co zwracać uwagę podczas zakupów – przykłady z różnych dziedzin (przedmioty codziennego użytku, żywność, elektronika itp.);

Liczba uczestników na każdym spotkaniu max 20 osób.

4.2.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy.w.of.z.kier.s.b.nast.kryt.z uwz.odp.ws.wagznacz.wyraż.w%)dlatychkryt.o.maks.il.p.j.m.otrz.of.zad.kryt.:Dlawszy.cz.z.kr.o.of.są:1C.of.brz8spot.wra.jed.cz.wga. pro.-mx60%C2 Doś.os.skier.d.real.z.mx40%(O)Of.zos.oc.zap.sys.p.zg.z poniż.kryt.:Kr.IC of.br.za8spo.wram.jed.cz.Cmax60%a)Z.przy.maks.licz.60p.of.w.znaj.c.br.zaw.przed.z.,zg.zf.of.s..Zał.nr1doSWZbIl.p.przyz.poz.of.w.zos.ob.zg.z nast.wz.izaok.dodch.m.pop.najn.c.wyst.w of.C=--x60c. bad.U.nr1:Zg.zart.225ust.2u.pzpjeż.złoż.of.któr.wyb.pro.do pow.uz.ob.podat.zg.zprz.op.odtow.iusł.z.wce.takof.dol.do prze.wnie.pod.odto.iusł.kt.m.obo.rozli.zg.z.ty.prze.W.sk.of.info.z.czyw.of.bę.pro.dop.uz.ob.pod.ws.naz.r.tow.lub usł.któr.do.lubśw.b.pro.doj.po.o.wsk.ichw.bez.poda.istaw.pod.odt.iusł.kt.zg.zwie.w.bę.mi.zast.Wp.przyp.w.pod.wfor.of.tylkowart.net.wodnie.dows.zak.p.z.z.wm.przez.naw.c.bru.pro.stos.infor.opow.obow.podKrIID.o.sk.do re.z.w.pr.40%OP.wnin.kr.b.przyz.na podst.zad.przez W.w W.o.do.os.sk.do re.z.w nas.sp.aza przep.2us.szk.w.prele.spot.lub zb.usł.grup.w ok.os.3latp.upł.ter.sk.of.zobsz.t.ed.ek.lub ochr.środ.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lub pok.dla gr.c.naj.10o.każ.W.otrz.0p.w przy.w.mn.niż2usł.of.zos.odrzu.j.niesp.war.udzi.w pos.bza prz.3–5usł.szk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3latprz.upł.ter.skł.of.zob.t.edu.eko.lub ochr.śro.lub dot.zag.ok.wpo.cz.z.lubpok.dla gr.c.naj.10o.ka.W.ot.20p.c za prze.6i.usszk.w.prele.spot.lub zbli.usł.gr.wok.os.3lat p. upł.ter.sk.of.z o.t.ed.ek.lub och.śro.lub dot.zag.ok.w pos.cz.z.lubpok.dlagr.c.naj.10o.kaW.otrz.40pU.nr1:W przyp.skł.of.na wsz.6cz.w.win.w.odp.speł.war.odręb.d cz.Id.cz.IId.cz.IIId.cz. Ivd.cz.Vd.cz.VI.U.nr2:Przy oblic.p.z.zas.zaok.do dw.m.po przec.wg.zas.że trz.cyf.po przec.od5w górę pow.za.dr.c.po przec.w g.o1.Jeśli trz.c.po przec.jest mn.n.5to dr.c.po przec.nie ul.zm.Z.dok.wyb. of.t.z w
.kt. of. uz.w w.oc.najw.licz.p.Przy.ppo.of.odb się w op.o wz.L=C+Og.:Llicz.p.uz.p.of.C–licz.p.uz.w kr."C"Olicz.p.uz.w kr."D.o.skier.do real.z."2.O.b.pod.wył.of.nie pod.odrz.3.Za.zo.uz.of.k.otrz.najw.il.p.łącz.ze wsz.kr.4.W syt.g.z.nie b.m.dok.wyb.naj.of.ze wzg.na toże zo.zł.of.o ta.sam.il.p.wez.on w.k.zł.te of.do zł.w ter.ok.przez z.of.dod.zaw.n.c.W.sk.of.do.niem.zaoc.wyż.niż zao.w up.zł.p.ni.of.5.W t.bad.of.ioc.of.z.m.żąd.o.w.wyj.dot.tr.zł.p.nich of.o.l.inn.skł.dok.l.oś.W.są zob.d.przeds.wyj.wter.wsk.p.z.6. Z.w.naj.of.wter.zw.of.ok.n.pl.zak.zpos.7.Jeż.ter.zw.of.up.p.wyb.naj.of.z.wez.w.kt.of.otrz.najw.oc.d.wyr.w wyz.p.z.ter.pis.zg.na wyb.j of.8.W przyp.b.zg.o kt.m.w p7of.podl.odrz.a z.zw.s.ow.tak.zg.d.kol.w.kt.of.zo.najw.oc.chy.że zach.prze.do uniew.pos.9.Z.uni.pos.oudzi.z.Je.1 nie zł.żad.wni.o dop.do u.w pos.albo żad.of.2wsz.zł.wni.o dop.do u.w po.a.of.podl.odrz.3c.lubos naj.of.l.of.z najn.c prze.kw.k.z.z.przez.na sfin.z.chy.że z.m.zw.tę kw.d.c.l.kos.naj.of.4)w przy.o kt.m.w art.248ust.3art.249iart.250ust.2, zos.zł.of.dod.otak.sam.c.lu.k.5)wys.ist.zm.okol.powod.żepro.pos.l.w.z.n.le.wint.pub.cz.n.moż.b.wcz.prze.6os.ob.j.n.d.usu.wa.unie.za.niep.unie.um.w spr.z.pub.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. Na podstawie art. 112 ustawy pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie formułuje warunku udziału
w postępowaniu w tym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej: (dla części I, dla części II, dla części III, dla części IV, dla części V,
dla części VI)
Kadra (osoby skierowanie do realizacji zamówienia) – zamawiający, w celu zapewnienia realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości wymaga aby wykonawca na czas realizacji zamówienia dysponował jedną (1) osobą do realizacji jednej (1) części zamówienia, posiadającą co najmniej następujące wykształcenie
i doświadczenie zawodowe (niniejsze wymagania należy spełniać łącznie):
- posiada wykształcenie minimum wyższe,
- przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 usługi (szkolenia, wykłady, prelekcje, spotkania lub zbliżone usługi grupowe) z obszaru tematyki edukacji ekologicznej lub ochrony środowiska lub dotyczących zagadnień określonych w poszczególnych częściach zamówienia lub pokrewnych dla grupy co najmniej 10 osób każde.

W przypadku składania oferty na wszystkie 6 części wykonawca winien wykazać po jednej osobie potwierdzającej odpowiednio spełnienie warunku odrębnie dla części I, części II, części III,
części IV, części V i części VI.

Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tej samej osoby dla więcej, niż jednej części postępowania.

3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych przez wykonawcę w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów
i oświadczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: (dla części I, dla części II, dla części III, dla części IV, dla części V, dla części VI)
Kadra (osoby skierowanie do realizacji zamówienia) – zamawiający, w celu zapewnienia realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości wymaga aby wykonawca na czas realizacji zamówienia dysponował jedną (1) osobą do realizacji jednej (1) części zamówienia, posiadającą co najmniej następujące wykształcenie
i doświadczenie zawodowe (niniejsze wymagania należy spełniać łącznie):
- posiada wykształcenie minimum wyższe,
- przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 usługi (szkolenia, wykłady, prelekcje, spotkania lub zbliżone usługi grupowe) z obszaru tematyki edukacji ekologicznej lub ochrony środowiska lub dotyczących zagadnień określonych w poszczególnych częściach zamówienia lub pokrewnych dla grupy co najmniej 10 osób każde.

W przypadku składania oferty na wszystkie 6 części wykonawca winien wykazać po jednej osobie potwierdzającej odpowiednio spełnienie warunku odrębnie dla części I, części II, części III,
części IV, części V i części VI.

Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tej samej osoby dla więcej, niż jednej części postępowania.


Wykaz osób w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, skierowanych do realizacji zamówienia, składany
w celu oceny ofert w ramach kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do nin. SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Zał. nr 1 do nin. SWZ;
2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym
w Rozdziale VIII pkt. 2 SWZ – Zał. nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz
z ofertą) oddzielnie:
1)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W tym przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
2)podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na Zał. nr 3 w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:
1)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2)podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
4.Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy.
5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne)
o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
6.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego Zał. nr 4 do SWZ.
7.Oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.
8.Wykaz osób w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, skierowanych do realizacji zamówienia, składany
w celu oceny ofert w ramach kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, stanowiący Zał. nr 5 do nin. SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegających się o dzielnie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 7 i Załączniku nr 8 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 454 i art. 455 pzp
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi
w Załączniku nr 7 i Załączniku nr 8 do SWZ.
3. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w pkt. XXIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.