eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – Państwowego Instytutu Badawczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301027411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 71B

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-630

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwnirz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwnirz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe i inne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – Państwowego Instytutu Badawczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-695f6162-3aad-4cb9-9e65-cee6c823a3d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/iwnirz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie Zamawiającemu ofert Wykonawców (a także ich wycofanie, czy zmiana) odbywa się elektronicznie - wyłącznie przy użyciu Platformy zakupowej Open Nexus, dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/iwnirz (zwanej dalej w skrócie „Platformą zakupową”).
2. Komunikacja w sprawach innych niż składanie ofert odbywać się będzie również za pośrednictwem Platformy zakupowej, z dopuszczeniem dodatkowego środka komunikacji w postaci poczty elektronicznej: przetargi@iwnirz.pl lub (dodatkowo, w szczególności do wysyłania korespondencji ze strony Zamawiającego) agnieszka.lawrynowicz@iwnirz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne. Warunki korzystania z Platformy zakupowej przy składaniu oferty (a także jej zmiany i wycofania), w tym wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy użyciu
Platformy zakupowej (w tym maksymalny rozmiar przesyłanych plików odpowiednio dla oferty i innych dokumentów, a także minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy zakupowej oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia) podaje strona internetowa https://platformazakupowa.pl/pn/iwnirz, w tym w szczególności przywoływany tam Regulamin Internetowej Platformy zakupowej oraz uzupełniające go informacje na stronie Platformy zakupowej zawarte w folderze pn. Instrukcje użytkownika (aktualnie dostępne na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcjewykonawca), czy też w folderze pn. Pierwsze kroki na platformie jako Wykonawca (aktualnie dostępne na stronie
https://about.opennexus.com/uslugi/platforma-zakupowa-pierwsze-kroki/). W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy zakupowej możliwe jest skorzystanie ze wsparcia technicznego (wskazane na stronie internetowej Platformy zakupowej (aktualnie strona https://platformazakupowa.pl/pn/iwnirz) Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, ze wskazaniem tam czasu w którym jest dostępne oraz numeru telefonu do kontaktu.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej to 100 MB.
3. Dalsze szczegóły zawiera dział III SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została podana w załączniku nr 1 SWZ (zob. również dział II SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną RODO (załącznik nr 1 SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/ZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczanie) Środków ochrony roślin (do użytku rolniczego) na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Zamawiającego na sezon wiosenno-letni roku 2025.
2. Rodzaje Środków Ochrony Roślin stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, jak też opis ich minimalnych wymaganych właściwości oraz maksymalną ilość (liczba kg, litrów), w jakich powinny być zaoferowane, sprzedane i dostarczone Zamawiającemu, jak też inne informacje, w tym także adres miejsc tego dostarczenia (tzw. Opis przedmiotu zamówienia) – zawiera załącznik nr 2 SWZ.
3. Każdy Rodzaj Nawozu musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Polski, a minimalny okres jego ważności (przydatności do użycia) będzie nie krótszy niż 6 miesięcy od daty jego dostarczenia Zamawiającemu w miejsce dla niego przewidziane, wskazane w SWZ.
4. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia podaje Wzór Umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis produktu równoważnego oraz wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis produktu równoważnego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (składający Ofertę wspólną) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia Umowy o zamówienie. Inne wymagania związane z faktem złożenia oferty wspólnej (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) podane są w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez stronę internetową Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/iwnirz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-25 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wskazany w sekcji IV.4.3.2 ogłoszenia sposób określenia kryteriów oceny ofert (procentowo) podlega w SWZ przeliczeniu na punkty według zasady: jeden procent (%) = jeden punkt wagowy. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot:
1) ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polską ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
2) SWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację warunków zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP, właściwą dla trybu podstawowego bez negocjacji, przyjętego w niniejszym postępowaniu (wraz ze wszystkimi jej załącznikami, w tym Wzorem Umowy; 3) Wzór Umowy – należy przez to rozumieć załącznik nr 5 SWZ pn. Wzór Umowy.
W postępowaniu niniejszym nie stosuje się umowy ramowej, dynamicznego
system zakupów, ani aukcji elektronicznej. Zamówienie publiczne z niniejszego postępowania nie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej, a jego realizacja nie jest ograniczona do programów zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Realizacja zamówienia nie zawiera żadnych usług, których świadczenie w Polsce jest zastrzeżone przepisami ustawowymi, wykonawczymi lub administracyjnymi dla określonych zawodów. O udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art 108 ust. 1 ustawy PZP, jak tez Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.