Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072375/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108155 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu oczyszczania rozpuszczalników w wersji wolnostojącej z manualnym poborem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 375 2234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-euro.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu oczyszczania rozpuszczalników w wersji wolnostojącej z manualnym poborem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3e06c7e-c38a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072375/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.17.2021.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146341,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja oraz uruchomienie systemu oczyszczania rozpuszczalników w wersji wolnostojącej z manualnym poborem wraz z przeszkoleniem pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego w zakresie obsługi.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
7. Gwarancja i rękojmia:
7.1. Szczegóły dotyczące gwarancji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
7.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji i 24 miesięcznej rękojmi.
7.3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
7.4. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912100-3 - Maszyny i aparatura do filtrowania cieczy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174946,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174946,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174946,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSA System Łukasz Zarodkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661912344
7.3.3) Ulica: Cybisa 4/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MSA System Łukasz Zarodkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
MSA System Łukasz Zarodkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174946,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 64 dni
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zapewnienie (w tym montaż i demontaż) stoiska targowego w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi BeautyAsia w Singapurze
- Świadczenie usług doradztwa prawnego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
- Usługa z zakresu ochrony osób i mienia MUZEUM WSPÓŁCZESNEGO WROCŁAW
- Usługi sprzątania LO nr VII we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Otwartej 13 we Wrocławiu
- Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia przy ul. Rydygiera 45a we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.