eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekWykonanie dodatkowych prac, w ramach opracowania projektów PUL dla Nadleśnictw Gościno, Manowo, Warcino, polegających na opracowaniu planu zadań ochronnych dla obszarów N2000 na gruntach LP.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dodatkowych prac, w ramach opracowania projektów PUL dla Nadleśnictw Gościno, Manowo, Warcino, polegających na opracowaniu planu zadań ochronnych dla obszarów N2000 na gruntach LP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W SZCZECINKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 372 63 00

1.5.8.) Numer faksu: 94 372 63 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecinek.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Gościno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6710009982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: IV Dywizji Wojska Polskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Gościno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscino@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscino.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Manowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6690505010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszalińska 35

1.5.2.) Miejscowość: Manowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-015

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: manowo@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://manowo.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Warcino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8390011799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Wł. Sikorskiego 11 A

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warcino@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warcino.szczecinek.lasy.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dodatkowych prac, w ramach opracowania projektów PUL dla Nadleśnictw Gościno, Manowo, Warcino, polegających na opracowaniu planu zadań ochronnych dla obszarów N2000 na gruntach LP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-081fbbc9-f635-4347-ac03-5e7ee9f20da8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Konieczność realizacji dodatkowych prac w ramach już opracowywanych projektów Planów Urządzenia Lasu dla Nadleśnictw Gościno, Manowo, Warcino, polegających na opracowaniu planu zadań ochronnych dla obszarów N2000 na gruntach LP, stanowiących część opracowywanych PUL-i. Zamawiający przewidział w SWZ możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone (3 umowy) zostało udzielone w dniu 8 kwietnia 2024 r. Zamówienia, o których mowa powyżej będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz usług podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. Zamówienie udzielone na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 PZP będzie realizowane na warunkach takich jak zamówienie podstawowe. Zamówienia, o których mowa powyżej będą dotyczyły obszarów administracyjnych nadleśnictw objętych zamówieniem podstawowym

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: e724dcc6-8b10-4fde-b2b6-539dbebefc46 - 01

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.270.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dla Nadleśnictwa Gościno (umowa podstawowa nr: 22/24 z dnia 8 kwietnia 2024r.) projektu planu zadań ochronnych dla obszarów Dorzecze Parsęty PLH320007 pow. 3417 ha, Kemy Rymańskie PLH320012 pow. 1766 ha, Dorzecze Radwi, Chocieli i Chotli PLH320022 pow. 168 ha, Dorzecze Regi PLH320049 pow. 543 ha na gruntach nadleśnictwa. Wykonanie aktualizacji zakresów planu zadań ochronnych wraz z wykonaniem projektów PUL dotyczy Nadleśnictw dla których zakres planu zadań ochronnych zostały sporządzone i zatwierdzone w 2023 r. w formie aneksów do obowiązujących PUL zgodnie z obowiązującym porozumieniem z dnia 26 lipca 2018 roku, zawartym pomiędzy Generalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska
a Dyrektorem Generalnym Lasów Państwowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231900-7 - Usługi sektorowego planowania lasów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi

77231400-2 - Usługi oceny zasobów leśnych

4.5.5.) Wartość części: 176400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dla Nadleśnictwa Manowo (umowa podstawowa nr: 23/24 z dnia 8 kwietnia 2024r.) projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Dorzecze Radwi, Chocieli i Chotli PLH320022 pow. 3340 ha na gruntach nadleśnictwa. Wykonanie aktualizacji zakresów planu zadań ochronnych wraz z wykonaniem projektów PUL dotyczy Nadleśnictw dla których zakres planu zadań ochronnych zostały sporządzone i zatwierdzone w 2023 r. w formie aneksów do obowiązujących PUL zgodnie z obowiązującym porozumieniem z dnia 26 lipca 2018 roku, zawartym pomiędzy Generalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska
a Dyrektorem Generalnym Lasów Państwowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231900-7 - Usługi sektorowego planowania lasów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi

77231400-2 - Usługi oceny zasobów leśnych

4.5.5.) Wartość części: 40500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dla Nadleśnictwa Warcino (umowa podstawowa nr: 24/24
z dnia 8 kwietnia 2024r.) projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Dolina Grabowej PLH320003 pow. 52 ha na gruntach nadleśnictwa. Wykonanie aktualizacji zakresów planu zadań ochronnych wraz z wykonaniem projektów PUL dotyczy Nadleśnictw dla których zakres planu zadań ochronnych zostały sporządzone i zatwierdzone w 2023 r. w formie aneksów do obowiązujących PUL zgodnie z obowiązującym porozumieniem z dnia 26 lipca 2018 roku, zawartym pomiędzy Generalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska
a Dyrektorem Generalnym Lasów Państwowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231900-7 - Usługi sektorowego planowania lasów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi

77231400-2 - Usługi oceny zasobów leśnych

4.5.5.) Wartość części: 900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Państwowe Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej . Oddział w Szczecinku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6730006403

7.3.3) Ulica: Koszalińska 91B

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-14 do 2026-02-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Państwowe Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej . Oddział w Szczecinku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6730006403

7.3.3) Ulica: Koszalińska 91B

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-14 do 2026-02-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Państwowe Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej . Oddział w Szczecinku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6730006403

7.3.3) Ulica: Koszalińska 91B

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-14 do 2026-02-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. W przypadku zamówienia z wolnej ręki art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) Zamawiający nie ma do czynienia z ofertą sensu stricto. Tym samym pola w których mowa o "ofercie" pozostawiono niewypełnione.
2. Zamawiający musi odstąpić od obowiązku wyrażonego w art. 436 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320
ze zm. – dalej jako „PZP”), ze względu na czas występowania zjawisk przyrodniczych,
na podstawie których należy określić cele ochrony dla każdego obszaru Natura 2000. Wskazanie konkretnej daty realizacji przedmiotu zamówienia zapewni Wykonawcy wykonanie prac w najbardziej optymalnych przyrodniczo okresie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.