Og³oszenie z dnia 2023-02-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00233479/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00233634/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00233296/01 - Wynik z dnia 2023-05-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA
na terenie Gminy Szastarka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZASTARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409650
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szastarka 121
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szastarka
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-225
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 158714130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaszastarka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugszastarka.e-biuletyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA
na terenie Gminy Szastarka”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e5a8abe0-b377-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00108226
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00058613/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami YOMBA na terenie Gminy Szastarka
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê zapisu wiadomo¶ci na serwerze odbiorczym. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich rejestracji na Platformie.
11.4. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Szastarka; https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
11.5. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
11.6. Wiadomo¶æ potwierdzaj±ca aktywacjê konta zostanie przes³ana na adres e-mail u¿yty podczas rejestracji w ci±gu 6 godzin roboczych od przes³ania wniosku do akceptacji.
Istnieje równie¿ mo¿liwo¶æ potwierdzenia danych na wniosku rejestracyjnym za pomoc± podpisu elektronicznego. Po przes³aniu wniosku do weryfikacji pojawi siê okno z komunikatem oraz pomarañczowym przyciskiem „podpisz wniosek", za pomoc± którego mo¿na potwierdziæ dane wprowadzone na wniosku rejestracyjnym u¿ywaj±c podpisu elektronicznego. Rejestracja konta nastêpuje automatycznie równie¿ poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, lub je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje telefonicznie konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.
11.7. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja".
11.10. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Kamionka tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
11.11. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
- komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
- wybrana przegl±darka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
11.17. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Zamawiaj±cy
informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka” prowadzonym w trybie podstawowym;
2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
4) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.2 Opis inwestycji:
Planowane do przebudowy odcinki dróg gminnych stanowi± odcinki, które s± drogami
o nawierzchni utwardzonej kruszywem. Czê¶æ dróg gminnych zostanie wykonana z p³yt typu YOMBA 100x75x12 cm, (podwójnie zbrojonych) z podbudow± z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 5,0MPa, wraz z zasypaniem otworów p³yty stabilizacj± o Rm= 5,0MPa.
4.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
4.3.1 Remont drogi gminnej nr 118014L w miejscowo¶ci Blinów Pierwszy na dz. nr ewid. 553 od km 0+200 do km 0+746 i od km 0+881 do km 1+334
w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.2 Remont drogi gminnej nr 118050L w miejscowo¶ci Blinów Drugi na dz. nr ewid. 1064/1; 1064/2 od km 0+000 do km 0+999 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.3 Remont drogi gminnej poprzez u³o¿enie nawierzchni z p³yt typu YOMB
w miejscowo¶ci Brzozówka na dz. nr ewid. 199 od 0+000 do km 0+975
w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.4 Remont drogi gminnej poprzez u³o¿enie nawierzchni z p³yt typu YOMB
w miejscowo¶ci Brzozówka na dz. nr ewid. 241, 242, 243 od km 0+000 do km 0+555 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.5 Remont drogi gminnej nr 108627L w miejscowo¶ci Brzozówka-Kolonia na dz. nr ewid. 310 od km 0+000 do km 0+659 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.6 Remont drogi gminnej nr 118017L w miejscowo¶ci Majdan-Obleszcze na dz. nr ewid. 267; 268 od km 0+000 do km 0+625 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.” – skrócony zakres
o odcinek od km 0+230 do km 0+400.
4.3.7 Remont drogi gminnej nr 118020L w miejscowo¶ci Polichna Czwarta na dz. nr ewid. 644 od km 0+000 do km 0+675 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.8 Remont drogi gminnej w miejscowo¶ci Polichna Czwarta na dz. nr ewid. 309 i 440 od km 0+000 do km 0+875 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.9 Remont drogi gminnej poprzez u³o¿enie nawierzchni z p³yt typu YOMB
w miejscowo¶ci Polichna Druga na dz. nr ewid. 246/2 od km 0+000 do km 0+633 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.10 Remont drogi gminnej nr 108625L w miejscowo¶ci Polichna Pierwsza na dz. nr ewid. 267 od km 0+480 do km 0+993 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.11 Remont drogi gminnej nr 118020L w miejscowo¶ci Szastarka na dz. nr ewid. 741 od km 0+000 do km 0+999 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.12 Remont drogi gminnej w miejscowo¶ci Blinów Pierwszy na dz. ew. 947 od km 0+000 do km 0+620 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych poprzez utwardzenie p³ytami typu YOMBA na terenie Gminy Szastarka.”
4.4 Szczegó³owy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiar robót (dokument pomocniczy) - stanowi±ce Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
4.5 Roboty towarzysz±ce oraz tymczasowe nie objête dokumentacj± projektow± i przedmiarami robót konieczne do uwzglêdnienia:
- organizacjê, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy Wykonawcy,
- zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy,
- zorganizowanie i wykonanie dostaw materia³ów,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych prób, badañ i odbiorów oraz ewentualne uzupe³nienie dokumentacji odbiorowej w trakcie trwania inwestycji
i w wymaganym czasie po jej zakoñczeniu,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej ³±cznie z inwentaryzacj± geodezyjn±,
- obs³uga geodezyjna ( m.in. wytyczenie),
- zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budowy,
- uzyskanie zgody od w³a¶cicieli gruntów na ewentualne wej¶cie na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakoñczeniu budowy,
- zakup wraz z dostaw± i monta¿em tablicy informacyjnej na w³asny koszt Wykonawcy, zgodnej z wytycznymi instytucji dofinansowuj±cej w ramach Programu Polski £ad,
- koszty zwi±zane z udzia³em Wykonawcy w przeprowadzanych przez Zamawiaj±cego przegl±dach okresowych w okresie gwarancji.
4.6 Realizacja przedmiotu zamówienia winna byæ wykonana w oparciu
o obowi±zuj±ce przepisy a w szczególno¶ci ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r, poz. 2351 z pó¼n. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, a w szczególno¶ci: rozporz±dzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ drogi publiczne i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 124), rozporz±dzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ drogowe obiekty in¿ynieryjne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000r. Nr 63, poz. 735 z pó¼n. zm.), ustawy
z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 470
z pó¼n. zm.), przez Wykonawcê posiadaj±cego stosowne do¶wiadczenie i potencja³ wykonawczy, okre¶lony w SWZ oraz przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje i do¶wiadczenie.
4.7 Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za ca³okszta³t, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi
i jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia.
4.8 Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranno¶æ profesjonalisty w dzia³alno¶ci objêtej przedmiotem niniejszego zamówienia.
4.9 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacj± projektow± sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami.
4.10 Materia³y u¿yte przez Wykonawcê powinny odpowiadaæ, co do jako¶ci, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, okre¶lonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351
z pó¼n. zm.).
4.11 Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do u¿ytkowania musi byæ równie¿ zgodne z wszystkimi aktami prawnymi w³a¶ciwymi dla przedmiotu zamówienia,
z przepisami techniczno-budowlanymi, obowi±zuj±cymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
4.12 Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy konieczno¶ci odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego.
4.13 Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowê, dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ warto¶æ brutto z³o¿onej oferty.4.16 Rozwi±zania równowa¿ne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y (G)
40
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y” liczone w okresach miesiêcznych:
W przypadku zaoferowania minimalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 36 miesiêcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma czterdzie¶ci (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiêdzy 36 a 60 miesiêcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG = ----------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
PG - warto¶æ punktowa, któr± nale¿y wyznaczyæ,
Gmax. - najd³u¿szy oferowany okres gwarancji,
Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± oraz maksymaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji,
w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszego ni¿ 36 m-cy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie,
¿e Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertê odrzuci. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 60 miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 m-cy - najd³u¿szy przyjêty w kryterium oceny ofert „D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y”.
Wykonawcy oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach
(w przedziale od 36 do 60 miesiêcy).
17.4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (PO) obliczon± na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi/ulicy o nawierzchni z p³yt: (yumbo, jumb, drogowych betonowych, eko a¿ur) o d³ugo¶ci minimum 999,00 mb
w ramach jednej umowy.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia
i skieruj± do jego realizacji:
a) min. jedn± osob± (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy) posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjno-drogowej bez ograniczeñ których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZ¡CE WARUNKÓW
UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyra¼nie okre¶liæ zakres
i warto¶æ robót, aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
2) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowied¼ na pytanie czwarte/ Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu wskazane w pkt. 6.1.4 ppkt 1) SIWZ - dotyczy to konieczno¶ci wykazania do¶wiadczenia wynikaj±cego z powtarzalno¶ci wykonanych zamówieñ tj. wykonania minimum 2 robót przez jeden podmiot.
3) Warto¶ci podane w dokumentach w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego bêd± przeliczane wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ publikacji og³oszenia.
4) Przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz przepisów wcze¶niejszych. Samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie
z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania.
5) Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków okre¶lonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ mo¿e wskazaæ osobê bêd±c± obywatelem pañstwa cz³onkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117),, która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
6) Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie tej samej osoby do projektowania lub kierowania robotami w wielu bran¿ach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnieñ.
6.2. Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
6.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6.4. Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w rozdziale
8 SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.3.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u
w postêpowaniu:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.3.1 W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
13.1. Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ jedn± ofertê. Z³o¿enie wiêcej ni¿ jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert z³o¿onych przez Wykonawcê.13.2. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z po¼n. zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i z³o¿ona pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl/
13.3. Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika Wykonawca zobowi±zany jest do zapoznania siê z tre¶ci± ww. Instrukcji przed z³o¿eniem oferty. Sk³adaj±c ofertê Wykonawca akceptuje tre¶æ ww. Instrukcji.
13.4. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy– do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty
w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy),
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4SWZ (je¿eli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
13.5. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 13.3 pkt 5) lit c) i pkt 6) SWZ sk³ada siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
12.1 Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 40 000 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100).12.2 Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.3 Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy Ziemi Kra¶nickiej Oddzia³ Szastarka
Nr rachunku: 57 8717 1077 2007 7000 3971 0021
z adnotacj± „Wadium-Znak sprawy ZP.271.1.3.2023
12.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.5 Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe
i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia .......– do dnia.........”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
12.7 Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8 Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniui zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki. Szczegó³y s± zawarte w projekcie umowy. Zamawiajacy udziela zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysoko¶ci 5% ceny brutto wskazanej w 3 ust. 1 umowy.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze Stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z sieciami zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego Wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z sieciami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego Wykonawcê - o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej Za³±cznik Nr 1 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1;
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków zakresy zmian oraz warunki ich wprowadzenia znajduj± siê w §18 projektu umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl/ w sposób okre¶lony w rozdziale 11.15 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamówienie jest dofinansowane ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji StrategicznychPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZ¡STKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Ja³owcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzys³aw-Podborsko.
- Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego oraz progów zwalniaj±cych Zadanie Nr I - Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i monta¿ progów zwalniaj±cych
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowo¶ci Murzasichle.
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.