Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00022570/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00036091/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Ratuszowa 1, ul. Chopina 8 oraz Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9 we Wrześni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Ratuszowa 1, ul. Chopina 8 oraz Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9 we Wrześni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d087753-cdbf-4583-bd1d-3d03fe2727d8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00022570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271 / 3 / WOR-OA / 2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373594,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni przy ul. Ratuszowej 1 (Ratusz) i ul. Chopina 8 we Wrześni oraz Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9 we Wrześni.
2. Określenie zakresu rzeczowego:
1) Określenie dni i godzin świadczenia usługi - usługa codziennego sprzątania będzie wykonywana w dniach pracy zamawiającego pięć dni w tygodniu: wtorek, środa, czwartek i piątek po godzinie 15.00 oraz poniedziałek po godzinie 16.00 w budynku Ratusza, pomieszczeniach na parterze budynku przy ul. Chopina 8 oraz w budynku Urzędu Stanu Cywilnego we Wrześni oraz pomieszczeniach Klubu JANTAR wraz z przyległymi korytarzami będzie wykonywana trzy dni w tygodniu: poniedziałek, środa i piątek w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
2) Usługa codziennego sprzątania dla budynków Ratusza + III piętro budynku OPS, parteru przy ul. Chopina 8, USC oraz Klubu Jantar obejmuje:
• usługę sprzątania powierzchni biurowych wyłożonych wykładziną dywanową i PCV;
• usługę sprzątania klatek schodowych;
• usługę sprzątania pomieszczeń kuchennych;
• usługę sprzątania powierzchni wyłożonych marmurem oraz płytkami ceramicznymi;
• usługę mycia drzwi przeszklonych w tym drzwi windy wraz z ramami;
• dbanie o zabezpieczenie pomieszczeń, sprawdzanie zamknięcia drzwi i okien, wyłączanie oświetlenia;
• zaopatrywanie w niezbędne środki higieny wg wykazu
3) W zakres sprzątania pomieszczeń dla budynków Ratusza + III piętro budynku OPS, parteru przy ul. Chopina 8, USC oraz Klubu Jantar wchodzi:
• zamiatanie, odkurzanie i mycie podłóg i schodów;
• odkurzanie i przecieranie na mokro mebli biurowych, parapetów, kaloryferów, wycieranie klamek;
• sprzętu biurowego z wyłączeniem obudów komputerów, upsów i monitorów;
• opróżnianie koszy i wynoszenie śmieci;
• odkurzanie tapicerki krzeseł i foteli;
• w sanitariatach mycie urządzeń sanitarnych, luster, podłóg oraz ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi;
• 2 razy w roku mycie wszystkich okien w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
• 2 razy w roku wykonanie krystalizacji podłóg z marmuru w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
• 1 raz w roku mycie szklanego szybu windy (zewnętrzne i wewnętrzne) przy budynku Ratusza w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, mycie zewnętrzne przy użyciu podnośnika hydraulicznego lub metodą alpinistyczną,
4) Miejsce wykonywania usługi - wykaz obiektów:
• budynek Ratusza przy ul. Ratuszowa 1 (wszystkie pomieszczenia w tym pomieszczenia na poddaszu Ratusza, pomieszczenia kuchenne) – 1.530 m2, pomieszczenia III piętro budynku OPS ul. Rynek 20 dostępne z budynku Ratusz II piętro – 150 m2 wraz ze schodami zewnętrznymi (wejście główne do Ratusza oraz tylne na parking) oraz oszklone zewnętrzne pomieszczenie windy - ,
• budynek USC przy ul. Chopina 9 (wszystkie pomieszczenia piwniczne Klub Jantar, na parterze i na I i II piętrze) – 850 m2,
• budynek położony przy ul. Chopina 8 (wszystkie pomieszczenia na parterze, w tym pomieszczenia kuchenne) – 160 m2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327845,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497373,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327845,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Seris Konsalnet Cleaning sp. z o.o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seris Konsalnet Ochrona sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652649882
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 55
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-267
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERIS KONSALNET CLEANING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERIS KONSALNET CLEANING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327845,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- "Przebudowa części pomieszczeń na Zakład Opieki Leczniczej w budynku "Szpitala Powiatowego we Wrześni" Sp. z o.o. w restrukturyzacji"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem: "Przebudowa dróg w obrębie ulic Daszyńskiego, Paderewskiego, Działkowców i Kwiatowej we Wrześni"
- Poprawa warunków akustycznych budynku szkoły przy ul. Batorego 8 we Wrześni
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad "Rewitalizacja parku miejskiego im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni" oraz "Rewitalizacja skweru miejskiego przy ul. Harcerskiej we Wrześni"
- Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie wraz z pakietem szkoleń Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w UMiG Września oraz w OPS we Wrześni
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie modernizacji i rozbudowy schroniska dla zwierząt w Wrześni (II postępowanie)
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.