Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00112486/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00112504/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00113371/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00131690/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00196608/01 - Wynik z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa Wieży Kontroli lotów dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.meil@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa Wieży Kontroli lotów dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dee61a2e-b379-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa i przebudowa Wieży Kontroli lotów na potrzeby realizacji projektu pn. „Mazowiecka platforma technologii materiałowych i sensorycznych oraz zastosowań w konwersji i magazynowaniu energii, elektromobilności, lotnictwie oraz systemach autonomicznych” RPMA.01.01.00-14-e214/20
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: z punktem 9 SWZ
Zamawiający podał szczegółową instrukcję składania ofert w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ZGODNIE Z PUNKTEM 24 SWZ Klauzula informacyjna z
art. 13 RODO Zamawiającego – w związku z powyższym postępowaniem
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MELBDZ.261.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i przebudowa Wieży Kontroli lotów na potrzeby realizacji projektu pn. „Mazowiecka platforma technologii
materiałowych i sensorycznych oraz zastosowań w konwersji i magazynowaniu energii, elektromobilności, lotnictwie oraz
systemach autonomicznych” RPMA.01.01.00-14-e214/20.dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału
Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej - dalej za OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
niżej określone warunki:7.1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
7.1.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem
niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 600.000,00 zł
7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, wykonał 2 zamówienia finansowo i rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia niniejszego przetargujako
zadania porównywalne będzie:
a) 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie konstrukcji stalowej o łącznej
wartości powyżej 2.500.000,00 zł,(łącznie z podatkiem VAT), w tym jednego z nich o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł,
drugiego o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT);
W niniejszym postępowaniu stosuje się definicję budynku użyteczności publicznej określoną w Rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 ze zm.):
- budynek użyteczności publicznej – budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości,
kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej,
obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi
pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek
przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy
lub socjalny. Hangar będzie miejscem w którym prowadzone będą badana.
2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca ma do
dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk:Lp. Funkcja Minimalne kwalifikacje zawodowe i wymagane doświadczenie zawodowe
1 2 3
1. Kierownik budowy 5 lat (60 miesięcy) na stanowisku kierownika budowy, uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)
Jako minimalne doświadczenie zawodowe rozumie się pełne miesiące kalendarzowe przepracowane na stanowiskach
takich jak zaproponowane w ofercie w okresie od pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w
którym wydano uprawnienia budowlane do ostatniego miesiąca kalendarzowego przed miesiącem, w którym wyznaczono
termin składania ofert.
Osobami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie
z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób
z państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej.
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.
7.2. O udzielenie zamówienia publicznego może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania:
7.2.1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
7.2.2. na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 5, 8 i 10 ustawy Pzp;
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie – złożonych
przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w pkt. 8 SWZ.
7.3. W przypadkach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1–5 lub 7, zamawiający może nie wykluczać wykonawcy, jeżeli
wykluczenie byłoby w sposób oczywisty nieproporcjonalne, w szczególności gdy kwota zaległych podatków lub składek na
ubezpieczenie społeczne jest niewielka albo sytuacja ekonomiczna lub finansowa wykonawcy, o którym mowa w art. 109
ust. 1 pkt 4, jest wystarczająca do wykonania zamówienia.
7.4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt
5 , 8 i 10, jeżeli udowodni zamawiającemu swoją rzetelność zgodnie z art. 110 ustawy Pzp.
7.5. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określonych w pkt. 7.1.1.
winien spełniać każdy z Wykonawców. Warunek określony w pkt 7.1.3. powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców
samodzielnie. Warunki określone w pkt 7.1.4. Wykonawcy powinni spełniać łącznie, przy czym jeden z Wykonawców musi
spełniać łącznie warunki określone w pkt. 7.1.4.1) a), 7.1.4.2) i 7.1.4.3).
7.7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji
finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy
7.8. Podwykonawstwo.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający zgodnie z art. 462 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (jeśli są znani).
Wykonawca, który wskaże w ofercie podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie
zobowiązany niezwłocznie po ogłoszeniu tej decyzji, a przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu w osobie
Magdalena Sosińska/ Agnieszka Kiersz, Wydział Mechaniczny Energetyki
i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej, 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 24, dokumenty, o których mowa w § 8 rozdziału
VI SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.2.2. W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Zamawiający wymaga złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
8.2.3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.1.1., 8.1.2, 8.2.1.1) oraz
innych odpowiednich dokumentów spośród wymienionych
w pkt 8.2.1.
8.2.4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w
jednolitym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1.
8.2.5.` Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wraz z ofertą
Wykonawcy składają:
8.1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 1a stanowiący element rozdziału II SWZ),
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
8.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1b stanowiący element rozdziału II SWZ).
8.1.3 oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (załącznik nr 1d stanowiący
element rozdziału II SWZ).
8.2. Po złożeniu ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie
krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności spełniania warunków
oraz brak podstaw wykluczenia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
22. Postanowienia dodatkowe22.1 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest niezwłocznie po ogłoszeniu tej
decyzji, a przed podpisaniem umowy, przedłożyć Zamawiającemu:
22.2 do osoby wskazanej w §5 ust. 6 rozdziału VI SWZ dokumenty:
1) kosztorys sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej w formie wydruków z komputerowych programów
kosztorysowych, ściśle według kolejności pozycji wyszczególnionych w Przedmiarach robót. Zaleca się stosować ogólne
zasady i wzorce kosztorysowania zawarte w publikacji: Stowarzyszenia Kosztorysantów Budowlanych, Zrzeszenia Biur
Kosztorysowania Budowlanego p.t. „Środowiskowe metody kosztorysowania robót budowlanych”, Warszawa – grudzień
2001 r.;
2) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane osób wskazanych w formularzu „Potencjał kadrowy” – przez
uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o
których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej Okręgowej Izby
Zawodowej.;
3) oświadczenie potwierdzające, że wymagane przez Zamawiającego czynności, o których mowa w pkt. 4.1. rozdziału IV
SWZ i w §6 ust. 14 rozdziału VI SWZ, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę wraz z podaniem
informacji o liczbie tych osób odpowiadających poszczególnym rodzajom czynności, określeniem rodzaju umowy o pracę i
wymiaru etatu, a także zawierającym zobowiązanie do przedkładania do wglądu Zamawiającemu, tj. osobie wskazanej w §5
ust. 6 rozdziału VI SWZ, na każde jego żądanie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii aktualnych umów o pracę
potwierdzających, że czynności, o których mowa w §6 ust. 14 rozdziału VI SWZ, są wykonywane przez osoby zatrudnione
na umowę o pracę. Oświadczenie powinno określać podmiot, w imieniu którego oświadczenie jest składane (odpowiednio
Wykonawca lub Podwykonawca) oraz być opatrzone datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania tego
podmiotu. Oświadczenie powinno być sporządzone według wzoru zamieszczonego w pkt 24 niniejszego rozdziału;
4) jeżeli za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia – umowę regulującą współpracę tych podmiotów, która wskazuje podmiot wiodący i uprawnia go do
wystawiania i składania faktur stanowiących rozliczenie z Zamawiającym za roboty budowlane wykonane przez każdy z tych
podmiotów;
5) harmonogram rzeczowo-finansowy.
22.3 Najpóźniej w dniu wprowadzenia na budowę Wykonawca zobowiązany jest do:
1) poinformowania pracowników mających wykonywać czynności, o których mowa w pkt. 4.1. rozdziału IV SWZ i w §6 ust.
14 rozdziału VI SWZ o zasadach zatrudnienia obowiązujących przy realizacji danego zamówienia;
2) uzyskania zgody ww. pracowników oraz osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ze strony
Wykonawcy na przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie
danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) tzw. RODO w zakresie niezbędnym do wykonania danego zamówienia.
22.4 W przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę wymagań określonych w pkt. 20.2. zastosowane zostaną sankcje
określone w rozdziale VI SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
18. Wymagania dotyczące wadium.19.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 PLN.
19.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach,
w zależności od wyboru Wykonawcy:
- pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A. IV Odział Warszawa, nr PL 81 1240 1053 1111 0000 0500 5664, kod SWIFT: PKOPPLPW; (w tytule przelewu należy wpisać słowo „wadium” i znak postępowania MELBDZ.261.13.2023);
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
19.3 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, przy czym w przypadku wniesienia wadium
w formie innej niż pieniądz, ważność wadium powinna być zapewniona przez okres o 1 dzień roboczy dłuższy niż termin związania ofertą, czyli do dnia 15.04.2023 r.
19.4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
19.5 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej
w pkt 19.1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 19.2.
19.6 Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
19.7 Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach wyszczególnionych w art. 98 ust 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.2.2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale albo potwierdzone notarialnie ile prawo do podpisania oferty niewynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z rozdziałem VI SWZ PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWYW SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY, §
16projektu umowy załączonej do SWZ - 1. Strony zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień Umowy w sytuacji
zaistnienia jednej lub kilku z okoliczności wymienionych w pkt 2 rozdziału VI SWZ.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian jest sporządzenie protokołu.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w
SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-16 12:15
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-16 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zgodnie z pkt 16 SWZ Negocjacje i oferty dodatkowe.16.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo wszczęcia negocjacji z Wykonawcami, którzy złożą 3 najwyżej ocenione oferty.
Wykonawca nie może domagać się ani wszczęcia, ani zaniechania negocjacji.
16.2 Przedmiotem negocjacji może być wyłącznie treść ofert będąca przedmiotem oceny w ramach kryteriów oceny ofert.
16.3 Po przeprowadzeniu negocjacji Zamawiający zaprosi Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych wyznaczając termin
ich złożenia, nie krótszy, niż 5 dni.
16.4 Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających
ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa
nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona
w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę
dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do
negocjacji. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu
do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
11.1 Uwzględniając lokalizację terenu budowy oraz dni pracy Zamawiającego określone w pkt. 1.1., Wykonawca musi dokonać wizji lokalnej terenu budowy/robót najpóźniej w dniu 09.03.2023 roku po uprzednim wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu godziny.Chęć odbycia wizji lokalnej Wykonawca musi zgłosić poprzez platformę zakupową (platformazakupowa.pl). Wizja lokalna odbędzie się na działce nr 203/5, tj. Sierakowo 56, 06-300 Przasnysz.
Wykonawcy, którzy byli na wizji lokalnej w przetargu nr MELBDZ.261.52.2022 nie mają obowiązku uczestniczenia w bieżącej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.