Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00017352/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
- 2023/BZP 00023789/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00041798/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00048760/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00054827/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja części budynku zabytkowego przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy do działalności kulturalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOROSZCZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Choroszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857132200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@choroszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e6d1f99-901f-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja części budynku zabytkowego przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy do działalności kulturalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e6d1f99-901f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej. Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego tytuł projektu: „Adaptacji części obiektu zabytkowego przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy do działalności kulturalnej”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI – III.271.02.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 832929,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania pn. Adaptacja części budynku zabytkowego przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy do działalności kulturalnej, obejmującego tylko część prac budowlanych i instalacyjnych ujętych w pozwoleniu na budowę i dokumentacji technicznej.
Roboty budowlane zostaną przeprowadzone w następujących pomieszczeniach na parterze budynku:
0.1 – wiatrołap
0.2 – przedsionek
0.5 – hala/galeria
0.13 - korytarz
0.15 – przedsionek
0.17 – wiatrołap
0.18 – biblioteka I
0.19 – biblioteka II
Zakres robót do wykonania obejmują następujące prace:
- roboty budowlane w tym: rozbiórkowe, demontażowe, wykonanie podłóg na gruncie, roboty murarskie, izolacyjne, wykończeniowe, montażowe, renowacyjne, montaż wyposażenia (żaluzje wertykalne i regały przesuwne);
- roboty instalacyjne elektryczne w tym oświetleniowa, gniazdowa i teletechniczna
- roboty instalacyjne sanitarne (hydrantowa, c.o, wentylacyjna)
Wymagania szczegółowe realizacji rzeczowej zadania:
Wykonawca jest zobowiązany do okazania Podlaskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków próbek materiału posadzek przed ich ostatecznym wykonaniem w celu komisyjnego ustalenia ich wzoru i kolorystyki.
Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie Miejsko Gminnego Centrum Kultury i Sportu wobec czego należy uzgadniać z dyrektor obiektu kolejność robót na styku z użytkowaną częścią budynku.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
a) projektach budowalnych i Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiących Załącznik Nr 9 do SWZ,
b) Przedmiarach robót (stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ).
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1209337,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1709700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1209337,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Pożarski Budownictwo Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542 329 25 73
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 22 lok. 5/3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-092
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcy na tym etapie nieznani
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB POŻARSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PB POŻARSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1209337,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.