Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa drutu do Z/I Gotartów i Z/I Julków – umowa ramowa / 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekreteriat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drutu do Z/I Gotartów i Z/I Julków – umowa ramowa / 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e86a987a-d5c6-42b7-b96f-3026b5e19e69
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.eko-region.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje szczegółowo opisane są w Rozdziale XI i XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane są w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Celem Umowy Ramowej jest ustalenie ogólnych warunków dotyczących dostaw drutu żarzonego w łącznej ilości 160 Mg i drutu ocynkowanego w łącznej ilości 50 Mg na teren Zakładu/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice oraz na teren Zakładu/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Gotartowie, gm. Kluczbork.
2. Drut żarzony, o którym mowa w pkt 1, z przeznaczeniem dla automatycznej prasy do belowania, ma posiadać następujące parametry:
- drut goły, szary, żarzony, oliwiony;
- drut o średnicy 3,40 mm;
- gatunek stali: SAE1006; PKWiU: 24.34.11.0;
- drut pakowany w kręgi po 170-250 kg, średnica wewnętrzna maks. 600 mm, średnica zewnętrzna min. 750 mm, każda rolka drutu powinna składać się z jednej części (bez łączeń), mieć oznaczony początek i koniec oraz rozwijać się swobodnie;
- drut o wytrzymałości Rm=330-420 MPa;
- wykonany zgodnie z normą: PN-EN 16120-1 i PN EN 10218-2 lub równoważną.
3. Drut ocynkowany, o którym mowa w pkt 1, z przeznaczeniem dla automatycznej prasy
do belowania, ma posiadać następujące parametry:
- drut stalowy ocynkowany, żarzony, nasączony powierzchniowo olejem;
- drut o średnicy 3,40 mm (tolerancja ± 0,03 mm);
- wykonany z stali niskowęglowej w gatunek stali: C4D, SAE 1006 lub 235JRG;
- drut pakowany w kręgi po 170-250 kg, średnica wewnętrzna maks. 600 mm, średnica zewnętrzna min. 750 mm, każda rolka drutu powinna składać się z jednej części (bez łączeń), mieć oznaczony początek i koniec oraz rozwijać się swobodnie;
- drut o wytrzymałość na rozciąganie 400 – 450 MPa;
- powłoka cynku ok. 73 g/m2;
- wykonany zgodnie z normą: PN-EN 16120-1 i PN EN 10218-2 lub równoważną.
4. Zawarcie Umowy Ramowej nie oznacza udzielenia Wykonawcy zamówienia szczegółowego. Zamówienie szczegółowe będzie realizowane przez Wykonawcę w oparciu o zawartą Umowę Szczegółową, która będzie uwzględniać bieżące potrzeby Zamawiającego.
5. Zawarcie Umowy Ramowej nie zobowiązuje Zamawiającego do udzielania zamówień szczegółowych.
6. Szczegółowe warunki dostawy zostały określone we wzorze Umowy Szczegółowej.
7. Zamówienia szczegółowe mogą być udzielane wspólnie dla Zakładu/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie i Gotartowie, albo oddzielenie dla każdego z wymienionych zakładów oraz mogą być udzielone wspólnie dla drutu żarzonego i ocynkowanego, albo oddzielnie dla wymienionych rodzajów drutu.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawy drutu w terminie określonym w Umowie Szczegółowej. Zamówienia szczegółowe realizowane mogą być od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 (ewentualnie w sobotę po ustaleniu z kierownikiem zakładu/instalacji), po wcześniejszym ustaleniu daty i godziny z Zamawiającym, z zachowaniem terminu wykonania, o których mowa w Umowie Szczegółowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówień szczegółowych z materiałów Wykonawcy oraz przy użyciu zapewnionych przez Wykonawcę pracowników, maszyn i urządzeń, za wyjątkiem wykonania rozładunku drutu na terenie Zamawiającego, który to wykona Zamawiający przy użyciu zapewnionego przez siebie sprzętu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100,00 pkt
Ocena ofert w tym kryterium będzie przeprowadzona w skali od 0,00 do 100,00 pkt wg następujących zasad:
Liczba punktów = Najniższa cena ofertowa / Cena badanej oferty x 100.
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść = 100,00 pkt.
Za oferty najkorzystniejsze uznanych będzie maksymalnie 5 ofert, które otrzymają największą sumę punktów w ramach kryterium oceny ofert.
• Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, będzie większa niż 5, Zamawiający dokona wyboru ofert najkorzystniejszych stosując kryterium opisane powyżej.
• Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, będzie mniejsza lub równa 5, Zamawiający zawrze umowy ramowe ze wszystkimi Wykonawcami, którzy
nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Jeśli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składające oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności techniczne lub zawodowe.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości netto, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest
do przedstawienia minimum:
• dostawy/dostaw drutu żarzonego o wartości minimum 400.000,00 zł netto zrealizowanej dla jednego odbiorcy w okresie minimum 12 miesięcy (maksymalnie 36 miesięcy).
Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 9 do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale VIII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale VIII SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Treść umowy i przesłanki jej zmiany zostały zawarte w projekcie umowy ramowej, która stanowi załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-27 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-28
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak
8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 5
8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:a) w art. 108 ust. 1 Pzp;
b) w art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp, tj.:
w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
c) w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 1497).
2. Termin realizacji umowy:
Umowa Ramowa zostaje zawarta na okres 12 miesięcy poczynając od dnia jej zawarcia lub na okres do dnia, w którym wartość wynagrodzenia Wykonawcy bądź Wykonawców w ramach zawartych Umów Szczegółowych osiągnie kwotę, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy ramowej, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi pierwsze.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dzierżawa sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Zakładu Diagnostyki i Terapii Endoskopowej
- Dostawa drutu do Z/I Gotartów i Z/I Julków - umowa ramowa / 2025
- Usługa koszenia na terenie SP Ostrzeszów / 2025
- Budowa wiaty magazynowej i ściany oddzielenia przeciwpożarowego wraz z przebudową infrastruktury technicznej w Z/I Bełchatów / 2025
- Dostawa substancji i utensyliów recepturowych
- Dostawa immunoglobuliny ludzkiej do programu lekowego - leczenie immunoglobulinami chorób neurologicznych
więcej: przetargi w Bełchatowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.