eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice"Usunięcie skutków awarii - zalania budynku w skutek rozszczelnienia instalacji centralnego ogrzewania w Przedszkolu nr 5 w Pyskowicach "



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Usunięcie skutków awarii – zalania budynku w skutek rozszczelnienia instalacji centralnego ogrzewania w Przedszkolu nr 5 w Pyskowicach ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 5

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503596

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szopena 9B

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolenr5@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://p5pyskowice.szkolnastrona.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usunięcie skutków awarii – zalania budynku w skutek rozszczelnienia instalacji centralnego ogrzewania w Przedszkolu nr 5 w Pyskowicach ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37a3088b-972c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040623/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Usunięcie skutków awarii-zalania budynku wskutek rozszczelnienia instalacji centralnego ogrzewania w Przedszkolu nr 5 w Pyskowiacach5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć i wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia Zamawiający możne udzielić zamówienia. W Przedszkolu nr 5 w Pyskowicach w nocy z 6 na 7 stycznia 2023 doszło do rozszczelnienia instalacji centralnego ogrzewania przez co zostało zalanych cześć pomieszczeń budynku przedszkola: 3 sale przedszkolne, gabinet dyrektora, gabinet wicedyrektora, piwnice, szatnia, korytarze. Z uwagi a konieczność natychmiastowego przywrócenia budynku do spełniania swojej użytkowej funkcji zastosowanie innego trybu wynikającego z ustawy Pzp nie było możliwe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.001.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia:
I. Prace rozbiórkowe w zalanych pomieszczeniach
• Usunięcie wykładzin na korytarzach oraz w pomieszczeniu magazynowo - gospodarczym, parkietu w 1 Sali przedszkolnej oraz paneli w dwóch salach przedszkolnych,
• Usunięcie warstwy podposadzkowej w pomieszczeniach jw,
• Usunięcie przemoczonych tynków we wszystkich zalanych pomieszczeniach, w tym 1 górnej Sali przedszkolnej do połowy ścian
• Usunięcie powłok malarskich we wszystkich zalanych pomieszczeniach, w tym 1 górnej Sali przedszkolnej do połowy ścian
• Demontaż osłon grzejnikowych,
• Wywóz gruzu,
• Wykucie drzwi i przemoczonych ościeżnic – 5 szt.

II. Prace odtworzeniowe
• wykonanie warstw pod posadzkowej w pomieszczeniach, w których rozebrano podłogi,
• odtworzenie podłóg: wykładziny w korytarzach i pomieszczeniu magazynowo - gospodarczym, panele w 3 salach przedszkolnych
• wykończenie ścian - tynki wewnętrzne – cementowo – wapienne kat. III. + wyprawy
gipsowe x 2 warstwy we wszystkich zalanych pomieszczeniach, w tym w 1 górnej Sali przedszkolnej do połowy ścian
• impregnacja ścian gruntem podkładowym we wszystkich zalanych pomieszczeniach, , w tym 1 górnej Sali przedszkolnej do połowy ścian
• montaż nowej stolarki drzwiowej – 5 szt.,
• montaż osłon grzejnikowych,
• malowanie ścian wewnętrznych i sufitów w pomieszczeniach farbami we wszystkich zalanych pomieszczeniach, w tym 1 górnej Sali przedszkolnej do połowy ścian

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY Dietmar Burczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310204906

7.3.3) Ulica: Górnicza 14

7.3.4) Miejscowość: Pyskowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-120

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418483,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.