Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej Gminy Oleśnica w
Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLEŚNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 24
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 314 02 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@olesnica.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej Gminy Oleśnica wOleśnicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bdd060d-812b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022425/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej Gminy Oleśnica w Oleśnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z powyższym zamawiający wszczął postępowanie z wolnej ręki na podst. art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3265048b-7647-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 388888,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej Gminy Oleśnica w Oleśnicy polegająca na przygotowywaniu, dowozie oraz dostarczeniu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego porcjowanych w pojemniki jednorazowe posiłków w szacunkowej łącznej ilości w całym okresie obowiązywania umowy 39 730 szt.
2) Usługa dotyczy 314 dzieci w wieku od 3 do 14 lat, z których, na dzień opracowywania dokumentacji zamówienia, 177 zadeklarowało chęć korzystania z posiłków (z wyłączeniem okresu wakacyjnego i ferii, w którym ilość zadeklarowanych dzieci wynosi 80). Ilość dzieci zadeklarowanych do korzystania z posiłków może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków w stosunku do ilości wskazanej w pkt. 2 do ilości nie mniejszej niż 30% wartości umowy lub do zwiększenia dziennej ilości zamawianych obiadów o maksymalnie 130 (do liczby wszystkich dzieci uczęszczających do szkoły, tj. do 307). Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu żadnych roszczeń.
4) Ilość posiłków będzie ulegać zmianie w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień na nr telefonu wykonawcy do godziny 08:30 danego dnia, z rozbiciem na poszczególne tury.
5) Rozliczanie będzie następować zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia.
6) Wykonawca będzie dostarczał posiłki (drugie danie, bez napoju) od poniedziałku do piątku w godzinach: 1 tura: 10:20; 2 tura: 11:30, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w Szkole Podstawowej Gminy Oleśnica w Oleśnicy.
7) Wykonawca składający ofertę powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie wszystkie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Loftowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112032530
7.3.3) Ulica: Słoneczna 6
7.3.4) Miejscowość: Dobroszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 56-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach Nadleśnictwa Oleśnica Śląska - II postępowanie
- Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa materiałów opatrunkowych i plastrów dla Powiatowego Zespołu Szpitali.
- Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2024/2025
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie oraz dostarczanie wyżywienia dla uczestników projektu "Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego"
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa Finansów w związku z wykonywanymi przez te komórki zadaniami
- Świadczenie usług przygotowania i dowożenia posiłków profilaktycznych
- Świadczenie kompleksowej całodziennej usługi żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie wraz z dzierżawą pomieszczeń kuchni i bufetu
- Usługa organizacji uroczystego bankietu w ramach Konferencji Naukowo-Szkoleniowej pn. Dni Medycyny Pracy-Jubileusz 70-lecia Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med.Jerzego Nofera-drugie postępowanie
- DZP.261.47.2024 świadczenie usług cateringowych na potrzeby VI Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej EUFONIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.