Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007105/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
- 2021/BZP 00007105/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008281/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108499 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia siedmiu pracowni dydaktycznych w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie kształcenia w zawodzie dla Powiatu Lwóweckiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lwówecki z siedzibą w Lwówku Śląskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.mruk@powiatlwowecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatlwowecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lwowekslaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia siedmiu pracowni dydaktycznych w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie kształcenia w zawodzie dla Powiatu Lwóweckiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9823c3d-6d13-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kompleksowe wsparcie kształcenia w zawodzie dla Powiatu Lwóweckiego” RPDS.10.04.01-02-0016/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007105/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272. 2 .2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 303810,57 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Dostawa wyposażenia do pracowni technik architektury krajobrazu w ZSET w Rakowicach Wielkich4.5.3.) Główny kod CPV: 44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16311000-8 - Kosiarki do trawników
4.5.5.) Wartość części: 14796,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 2 Dostawa wyposażenia do pracowni technik pojazdów samochodowych w ZSET w Rakowicach Wielkich4.5.3.) Główny kod CPV: 38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 32276,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 3 Dostawa wyposażenia do pracowni technik logistyk w ZSET w Rakowicach Wielkich4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory
4.5.5.) Wartość części: 19056,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 4 Dostawa wyposażenia do pracowni technik usług fryzjerskich w ZSET w Rakowicach Wielkich4.5.3.) Główny kod CPV: 39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39113100-8 - Fotele
39712000-6 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim
4.5.5.) Wartość części: 61810,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 5 Dostawa wyposażenia do pracowni technik hotelarstwa w ZSET w Rakowicach Wielkich4.5.3.) Główny kod CPV: 39313000-9 - Wyposażenie hotelowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 93357,72 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 6 Dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej w ZPEW w Lwówku Śląskim4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
4.5.5.) Wartość części: 43252,03 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 7 Dostawa wyposażenia do pracowni technik hotelarstwa w ZSOZ w Gryfowie Śląskim4.5.3.) Główny kod CPV: 39313000-9 - Wyposażenie hotelowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 39260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca nie podpisał umowy w wyznaczonym terminie. Zwłoka spowodowała niemożliwość ponownego wyboru wykonawcy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19188,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35619,96 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37654,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60024,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37654,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C. P. Wielgo H. Widomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37654,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta złożona w postępowaniu przekracza wartość środków zgromadzonych na realizację zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24296,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40079,48 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58508,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98968,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75171,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOLOR Adam Gudowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 616 00 06 718
7.3.3) Ulica: ul. Zwycięzców 20
7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 59-600
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75171,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-23Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131367,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179137,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131367,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C. P. Wielgo H. Widomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131367,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-23Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56630,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56630,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734 296 74 79
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56630,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-23Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta złożona w postępowaniu przekracza wartość środków zgromadzonych na realizację zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64145,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112668,00 PLN
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Budowa Publicznego Przedszkola wraz z Klubem Dziecięcym przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lwówku Śląskim (kontynuacja przerwanych robót)
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
- Naprawa bieżąca - remont cząstkowy wielkopowierzchniowy jezdni drogi wojewódzkiej nr 364 w km 12+000-12+700 o dł. 0,7 km
- Realizacja usług rehabilitanta i dietetyka w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego - usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski z podziałem na części.
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wyposażenia w meble w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy
więcej: Kosiarki do trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.