eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PobiedziskaZagospodarowanie i transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowości Borówko, gm. Pobiedziska



Ogłoszenie z dnia 2025-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie i transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowości Borówko, gm. Pobiedziska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny w Pobiedziskach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302285701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 58

1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618177074

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zk-pobiedziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-pobiedziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zk_pobiedziska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny-jednostka sektora finansów publicznych, jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie i transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowości Borówko, gm. Pobiedziska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c6b94ff-0d9f-4f50-896a-85c98fde4e34

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026085

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 454860,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie do zagospodarowania odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Borówko, z podziałem na następujące frakcje:
I. zagospodarowanie odpadów problemowych, tj. odpadów o kodach (według katalogu odpadów): 15 01 02 (styropian opakowaniowy), 15 01 10*, 15 01 11*, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30*, 20 01 31*, 20 01 32, 13 02 08*
II. zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji, tj. odpadów o kodach (według katalogu odpadów): 20 02 01, 20 01 08
III. zagospodarowanie odpadów komunalnych, tj. odpadów o następujących kodach (według katalogu odpadów): 15 01 01, ex15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 16 01 03, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 25, 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 38, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99, ex 20 01 99
IV. zagospodarowanie mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, tj. odpadów o kodach (według katalogu odpadów): 20 03 07,
V. zagospodarowanie odpadów budowalnych, tj. odpadów o kodach (według katalogu odpadów): 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 06 04.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454860,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454860,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454860,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLCOPPER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822184969

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 16

7.3.4) Miejscowość: Przysieka Polska

7.3.5) Kod pocztowy: 64-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1)Transport i zagospodarowanie w ramach frakcji II ok. 8% wartości zamówienia (KOM-LUB Sp. z o.o );
2) Zagospodarowanie odpadów w ramach frakcji I-V z wyjątkiem metali, drewna, ok 65% wartości zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454860,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Kwoty podane w wartości netto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.