Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164233/01 - Wynik z dnia 2021-08-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108520 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Czeladź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 45
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (032) 763-79-23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5d132a0-de30-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001944/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma przetargowa - https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę– zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników PLATFORMY PRZETARGOWEJ:
1). „Rejestracja Wykonawcy na Platformie”
2). „Zadawanie pytań do postępowania”
3). „Wymagania techniczne”
4). „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji”
- dostępnymi pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
oraz zaakceptować REGULAMIN korzystania z PLATFORMY PRZETARGOWEJ dostępny pod adresem: https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez PLATFORME ZAKUPOWĄ oznacza akceptację Regulaminu, o którym mowa w ust. 1 Rozdziału 13 SWZ.
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (forma elektroniczna) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z PLATFORMY PRZETARGOWEJ – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania PLATFORMY PRZETARGOWEJ udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Braniborska, 2/10, 53-680 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.ºº - 16ºº e-mail: helpdesk@logintrade.net
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem PLATFORMY PRETARGOWEJ oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników PLATFORMY PRZETARGOWEJ.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
7. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty), dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017r., poz. 2247).
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ- to jest przy użyciu PLATFORMY PRZETARGOWEJ.
9. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
Pozostałe informacje zamieszczone są w Rozdziale 13 SWZ. Informacja dot. wymogu użycia podpisu elektronicznego opisano w Rozdziale 16 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot RODO opisano w Rozdziale 33 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DU-ZP.271.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A - Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Czeladź do placówek oświatowych w Będzinie od 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r. oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu. Placówki, do których dowożone będą dzieci: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Będzinie, ul. 11 Listopada 7
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Część objęta prawem opcji obejmuje dodatkowy kurs rano, wyłącznie w przypadku zmiany organizacji zajęć w placówce oświatowej dotyczącej rozpoczęcia zajęć dydaktycznych przez uczniów o godz. 7:00.Cena za dodatkowy kurs (o godz. 7:00) dowozu wynosi 1/3 ceny jednostkowej za 1 dzień dowozu.
Zakres usługi objętej prawem opcji jest taki sam, jak dla usługi podstawowej.
W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B - Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Czeladź do placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej od 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r. oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu.
Placówki, do których dowożone będą dzieci: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C - Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Czeladź do placówek oświatowych w Sosnowcu od 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r. oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu.
Placówki, do których dowożone będą dzieci:
- Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 - Szkoła Podstawowa Nr 44 w Sosnowcu, ul. Franciszkańska 5 A;
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 - Szkoła Podstawowa nr 38 w Sosnowcu,
ul. Bohaterów Monte Casino 46
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część D - Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Czeladź do placówek oświatowych w Katowicach od 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r. oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu. Placówki, do których dowożone będą dzieci:
- Zespół Szkół nr 3 - Szkoła Podstawowa Nr 60 w Katowicach, ul. B. Chrobrego 4
- Niepubliczna Szkoła Podstawowa NASZA SZKOŁA w Katowicach, ul. Harcerzy Września 1939 nr 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
WARUNKI UDZIAŁU w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:- Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska.
UWAGA: W przypadku wykonywania usługi przez podmioty wspólnie składające ofertę warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności, o którym mowa powyżej – uznawać się będzie za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje usługi do których te uprawnienia są wymagane. (art. 117 ust. 2 ustawy pzp)
- Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca, niezależnie od liczby części na które składa ofertę musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie osób na łączną kwotę min. 15 000,00 PLN brutto, trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy. W przypadku usługi wykonywanej i niezakończonej należy podać kwotę usługi wykonanej. Wartość ta będzie brana pod uwagę przy analizie spełniania warunku.
UWAGA: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
UWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunku udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a). co najmniej 1 kierowcą, spełniającym wymagania określone w art. 39a ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 2140 z późn.zm.) - dla każdej części odrębnie.
oraz
b). co najmniej 1 (jednym) pełnoletnim opiekunem ( dla każdej części odrębnie), który zostanie skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnym za sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi, posiadającym wiedze i umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
UWAGA: Wymaganie dot. opiekuna będzie spełnione jeśli osoba ta ukończyła co najmniej szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub posiada wykształcenia z zakresu pielęgniarstwa lub wykształcenie medyczne.
UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca będzie zobowiązany do wykazania dysponowania osobami dla każdej części odrębnie, przy czym suma tych osób musi odpowiadać sumie osób wymaganych dla wszystkich części na które Wykonawca złożył ofertę.
Powyższe oznacza, iż wskazane osoby nie mogą się powtarzać. W przypadku gdyby dana osoba została wskazana w więcej niż jednej części będzie ona brana pod uwagę w pierwszej z części w której została wskazana. W przypadku niewykazania spełniania warunku w danej części Wykonawca zostanie wykluczony z tej części.
- Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia, tj. przynajmniej:
Dla części A:
Minimum jeden pojazd zapewniający :
- minimum 12 miejsc siedzących w części pasażerskiej
- miejsce dla minimum 2 wózków inwalidzkich
Pojazd musi być wyposażony:
- w wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami,
- w uchwyt wspomagający wsiadanie i wysiadanie.
- w podnośnik lub najazd oraz w szyny do mocowania wózków inwalidzkich.
- w sprawną klimatyzacje oraz ogrzewanie
- siedzenia pasażerów mają być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
Dla części B:
Minimum jeden pojazd zapewniający :
- minimum 9 miejsc siedzących w części pasażerskiej
- miejsce na minimum 2 wózki inwalidzkie
Pojazd musi być wyposażony:
- w wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami,
- w uchwyt wspomagający wsiadanie i wysiadanie.
- w podnośnik lub najazd oraz w szyny do mocowania wózków inwalidzkich.
- w sprawną klimatyzacje oraz ogrzewanie
- siedzenia pasażerów mają być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
Dla części C:
Minimum jeden pojazd zapewniający :
- minimum 6 miejsc siedzących w części pasażerskiej
- miejsce na minimum 2 wózki inwalidzkie
Pojazd musi być wyposażony:
- w wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami,
- w uchwyt wspomagający wsiadanie i wysiadanie.
- w podnośnik lub najazd oraz w szyny do mocowania wózków inwalidzkich.
- w sprawną klimatyzacje oraz ogrzewanie
- siedzenia pasażerów mają być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
Dla części D:
Minimum jeden pojazd zapewniający :
- minimum 5 miejsca siedzące w części pasażerskiej
- miejsce na minimum 2 wózki inwalidzkie
Pojazd musi być wyposażony:
- w wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami,
- w uchwyt wspomagający wsiadanie i wysiadanie.
- w podnośnik lub najazd oraz w szyny do mocowania wózków inwalidzkich.
- w sprawną klimatyzacje oraz ogrzewanie
- siedzenia pasażerów mają być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wykazywania się autobusami przegubowymi i piętrowymi.
UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca będzie zobowiązany do wykazania dysponowania pojazdami dla każdej części odrębnie, przy czym suma tych pojazdów musi odpowiadać sumie pojazdów wymaganych dla wszystkich części na które Wykonawca złożył ofertę.
Powyższe oznacza, iż wskazane pojazdy nie mogą się powtarzać. W przypadku gdyby dany pojazd został wskazany w więcej niż jednej części będzie on brany pod uwagę w pierwszej z części w której został wskazany. W przypadku niewykazania spełniania warunku w danej części Wykonawca zostanie wykluczony z tej części
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 126 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
Dla części A i B :
- Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego
(zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.)
Dla części C i D :
- Licencji na wykonywanie transportu drogowego osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska.
(zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.)
- Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo– zgodnie z ust. 3.5 Rozdziału 16 SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy pzp (ust. 3.1. Rozdziału 16 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (na Załączniku nr 2a). Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
Powyższe oznacza, iż:
5.1 Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp (z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy).
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podst. której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:1) całkowite wynagrodzenie Wykonawcy – może ulec zmianie w zależności od faktycznej ilości przejechanych dni zatwierdzonej przez osobę odpowiedzialną ustanowioną przez Zamawiającego, w tym zaistnienia konieczności dokonania opłaty postojowej, zgodnie z post.§ 9 ust. 2 niniejszej umowy oraz w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
2) zmiana wykazu placówek oświatowych – liczba może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w przypadku gdy zaistnieje konieczność dowozu dziecka do placówki – zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamaw. – zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu i jest dokonywana poprzez zawiadomienie Wykon.,
3) zmiana liczby miejsc niezbędnych w środkach transportu – liczba może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz – zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu,
4) zmiana trasy - w zależności od liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz do placówek oświatowych, rzeczywistych warunków drogowych, faktycznej liczby dzieci danego dnia do dowozu – zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamaw. – zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu,
5) zmiana przewidzianej liczby dni dowozu – może ulec zmianie np. z powodu strajku nauczycieli, braku uczniów do dowozu – zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu i jest dokonywana poprzez zawiadomienie Wykon.,
6) zmiana terminu realizacji umowy (rozpoczęcia lub zakończenia terminu realizacji umowy) z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,
7) zawieszenia wykonywania przedmiotu umowy w przypadku zawieszenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych – zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu i jest dokonywana poprzez zawiadomienie Wykon.
2. W przypadku zaistnienia sytuacji nadzwyczajnej np. stan epidemii i w konsekwencji czasowego zamknięcia placówek oświatowych i braku możliwości realizowania przewozów, Zamaw. nie będzie płacił wynagrodzenia Wykon. na zasadach określonych w § 6 ust.1 niniejszej umowy. Jednakże w związku z zaistniałą sytuacją nadzwyczajną, na którą Wykonawca i Zamaw. nie mają wpływu i nie wynika ona z działań lub braku działań żadnej ze stron i skutkuje ona niemożnością realizacji zamówienia w części lub całości Wykonawca zobowiązuje się pozostawać w gotowości do świadczenia usług przewozu w okresie obowiązywania umowy. Poprzez pozostanie w gotowości rozumie się utrzymanie sprawnych pojazdów, spełniających wymagania Zamaw., ubezpieczenia pojazdów, zatrudnienia pracowników w liczbie potrzebnej do realizacji świadczenia przewozów tak, aby w momencie ustania sytuacji nadzwyczajnej możliwe byłoby natychmiastowe i zgodne z umową świadczenie usług przez Wykonawcę. W zaistniałych okolicznościach Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamaw. o wpływie zaistnienia sytuacji nadzwyczajnej na proces realizacji zamówienia. Po złożeniu wniosku o zastosowaniu wynagrodzenia za pozostanie w gotowości wraz z informacją o wpływie wyjątkowej sytuacji na proces realizacji zamówienia, Wykonawca może otrzymać wynagrodzenie w wysokości 20% stawki za 1 dzień dowozu określonej w § 6 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień w którym powinny odbywać się zajęcia przy jednoczesnym pozostawaniu Wykon. w gotowości do realizowania zamówienia. Jako potwierdzenie pozostawania w gotowości Zamaw. wymaga złożenia następujących dokumentów:
a. wniosek o zastosowanie wynagrodzenia za pozostanie w gotowości wraz z informacją o wpływie wyjątkowej sytuacji na proces realizowania zamówienia;
b. oświadczenie Wykon. o pozostawaniu w gotowości ze wskazaniem utrzymywania sprawnych pojazdów (wraz z aktualnym ubezpieczeniem) oraz zatrudniania na podstawie umowy o pracę pracowników w ilości niezbędnej do prawidłowego realizowania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa - https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.