Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Komp. konc pop komf odwodn w zlewni Osówki w Szcz. Wykonanie PFU dla konc techniczno-kosztowej zagosp wód opad i roztop w Szcz dla Jednostek Odwod 03 Centrum-Północ, 06 Potoki Wzgórza, 07 Warszewiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-456
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@zwik.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811931430
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Maksymiliana Golisza 10
1.11.4.) Miejscowość: Szczecin
1.11.5.) Kod pocztowy: 71-682
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zwik@zwik.szczecin.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.zwik.szczecin.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Komp. konc pop komf odwodn w zlewni Osówki w Szcz. Wykonanie PFU dla konc techniczno-kosztowej zagosp wód opad i roztop w Szcz dla Jednostek Odwod 03 Centrum-Północ, 06 Potoki Wzgórza, 07 Warszewiec
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99a5d792-3638-43f0-93c3-fc2a72bc5c50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037922/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Opracowwanie programów funkcjonalno-użytkowych zagospodarowania wód opadowych i roztopowych w Szczecinie dla JO 03 Centrum – Północ, JO 06 Potoki Wzgórza oraz dla JO 07 Warszewiec.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99a5d792-3638-43f0-93c3-fc2a72bc5c503.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym
o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na platformie „Open Nexus” pod adresem https://platformazakupowa.pl/ (zwanej dalej „Platforma”) i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule.
2. Korespondencja przekazana w inny sposób nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym
o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na platformie „Open Nexus” pod adresem https://platformazakupowa.pl/ (zwanej dalej „Platforma”) i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule.
2. Korespondencja przekazana w inny sposób nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego.
3. Ofertę i oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wykonawca celem złożenia oferty winien zapoznać się z Regulaminem Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus
Sp. z o. o. dostępnym na stronie internetowej Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin i postępować zgodnie
z zawartą w nim instrukcją.
5. Zamawiający informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem: http://www.nccert.pl/kontakt.htm. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi profilu zaufanego można znaleźć pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania podpisu osobistego można znaleźć pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty.
6. Wymagania techniczne: dokumenty wymagane przez Zamawiającego opisane
w SWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu, winny być załączone w formie plików
w formacie odpowiednio: .pdf, .doc, .docx, .odt, .xls, .xlsx, .zip, .zipx, .rar, .7z, .xml. Inne formaty można przesłać, korzystając z archiwum np.: .zip, .rar.
7. Wymagania sprzętowe dla wykonawcy: przeglądarka internetowa Internet Explorer 11 lub Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze lub Google Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze lub Microsoft Edge ver. 18 i późniejsze.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej analizy zlewni Osówki w granicach Szczecina w celu opracowania rozwiązań służących zapobieganiu lokalnym podtopieniom i przeciwdziałania skutkom suszy. Jednym z efektów końcowych zadania będzie sporządzenie dokumentacji zawierającej szczegółowe koncepcje projektowe przeciwdziałania problemom zagospodarowania wód opadowych i roztopowych zidentyfikowanych w trzech jednostkach odwodnieniowych (JO) zawierających zlewnię Osówki w granicach Szczecina, tj.:
JO3 Centrum - Północ, JO6 Potoki Wzgórza, JO7 Warszewiec.
W zamówieniu wyodrębniono 3 części:
I. Inwentaryzacja systemu odwodnienia,
II. Analiza obszaru opracowania z modelowaniem hydrodynamicznym,
III. Koncepcje techniczne i Program Funkcjonalno-Użytkowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca
najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
4.1) posiada zdolność projektowania rozwiązań z zakresu adaptacji do zmian klimatu i zagospodarowania wód opadowych w taki sposób, aby projekt mógł uzyskać dofinansowanie ze źródeł Unii Europejskiej, programu FEnIKS, przy wysokiej ocenie jego przygotowania, a więc uzyskania możliwie maksymalnej liczby punktów w rankingu projektów w konkursie o dofinansowanie.
W tym celu Wykonawca musi wykazać że:
a) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego lub prawa wodnego i prawidłowo ukończył zadania polegające na:
a1) wykonaniu co najmniej 2 koncepcji (2 różnych projektów w ramach 2 umów dotyczących różnego zakresu rzeczowego) technicznych dla systemów odprowadzania i retencji wód deszczowych w miastach z wykorzystaniem modelowania hydrodynamicznego w oprogramowaniu kompatybilnym z systemami GIS, w tym dla co najmniej jednej zlewni o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha.
Przynajmniej jedna z tych koncepcji powinna bazować na modelu hydrodynamicznym skalibrowanym na podstawie kampanii pomiarowej opad – odpływ, w której wykorzystano dane z lokalnego deszczomierza i przynajmniej trzech miejsc pomiarowych mierzących wypełnienie i prędkość przepływu.
Uwaga!
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek udziału w postępowaniu powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
W stosunku do Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołują się na zdolności innych podmiotów, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca albo jeden ze wskazanych przez Wykonawcę podmiotów udostępniających zasoby, wykaże że samodzielnie spełnia warunek. W przypadku, gdy np. realizacją jednego zamówienia wykazuje się Wykonawca, a kolejnego zamówienia podmiot udostępniający zasoby, Zamawiający uzna, że powyższy warunek nie został spełniony.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli bezpośrednio nie wykonywał danego zakresu czynności.
a2) wykonaniu co najmniej 1 kompleksowego projektu przeciwdziałania skutkom podtopień dla obszaru miasta (w skali miasta, a nie pojedynczej zlewni) o liczbie powyżej 50 tys. mieszkańców.
Uwaga!
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek udziału w postępowaniu powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
a3) wykonaniu co najmniej 1 programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla rozwiązań dotyczących zagospodarowania wód opadowych w miastach, retencji wraz z rozwiązaniami w obszarze zielono-niebieskiej infrastruktury i architektury krajobrazu w otoczeniu.
Uwaga!
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek udziału w postępowaniu powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
4.2) dysponuje lub będzie dysponować minimum po 1 (jednej) osobie skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia na każde z wymienionych poniżej stanowisk:
a) Kierownik projektu posiadający:
wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska lub budownictwa hydrotechnicznego lub inżynierii i gospodarki wodnej lub melioracji lub budownictwa,
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w gospodarce wodnej, w tym w zagadnieniach wód opadowych,
doświadczenie w realizacji co najmniej 1 zadania obejmującego inwentaryzację sieci kanalizacji deszczowej, modelowanie hydrodynamiczne 1D i 2D oraz kalibrację modelu w oparciu o pomiar przepływu i opadu dla całego miasta o liczbie mieszkańców co najmniej 50 tys.
doświadczenie w wykonaniu co najmniej 2 opracowań z zakresu zielono-niebieskiej infrastruktury dla miast.
Doświadczenie przy opracowywaniu dokumentacji należy rozumieć jako pełnienie funkcji projektanta, którego imię i nazwisko widnieje w dokumentacji odebranej przez zleceniodawcę.
b) Projektant ds. zagospodarowania wód deszczowych, posiadający:
uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieria hydrotechniczna lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania,
doświadczenie w wykonaniu co najmniej 2 koncepcji projektowych w obszarze zagospodarowania wód opadowych w miastach zawierających zbiorniki retencyjne, opartych o modelowanie hydrodynamiczne w celu wymiarowania zbiorników.
Doświadczenie przy opracowywaniu dokumentacji należy rozumieć jako pełnienie funkcji projektanta, którego imię i nazwisko widnieje w dokumentacji odebranej przez zleceniodawcę.
c) Specjalista ds. modelowania hydrodynamicznego, posiadający:
wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska lub budownictwa hydrotechnicznego lub inżynierii lub gospodarki wodnej lub melioracji lub budownictwa,
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w modelowaniu systemów odwodnienia, w tym w przygotowaniu modelu hydrodynamicznego dla 2 różnych projektów zagospodarowania wód opadowych w miastach, w tym co najmniej 2 modele 1D+2D.
d) Specjalista ds. monitoringu hydraulicznego w kanalizacji, posiadający:
wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska,
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wyznaczaniu i prowadzeniu kampanii pomiarowych na sieci kanalizacji, w tym wykonanie co najmniej 2 różnych projektów.
e) Specjalista ds. GIS, posiadający:
wykształcenie wyższe z zakresu nauk o ziemi lub środowisku lub geodezji,
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu analiz przestrzennych GIS.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. stanowisk.
Uwaga!
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia
ww. warunek Wykonawcy mogą wspólnie spełniać.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: podmiotowe środki dowodowe, które należy złożyć wraz z ofertą:
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby tego podmiotu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
Ww. dokument należy złożyć tylko w przypadku jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy, na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 2 SWZ:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVII pkt 5 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVII pkt 5 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć do upływu terminu składania ofert za pośrednictwem Platformy:1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z tych wykonawców.
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie,
w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
6) odpowiednie pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli w imieniu odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 5);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe pełnomocnika Zamawiającego ZWiK Sp. z o.o.:
Bank PEKAO S.A. I Oddział w Szczecinie,
Nr rachunku 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360
z dopiskiem: „Wadium – Kompleksowa koncepcja poprawy komfortu odwodnieniowego w zlewni Osówki w Szczecinie. Wykonanie Programu funcjonalno-użytkowego dla koncepcji techniczno-kosztowej zagospodarowania wód opadowych i roztopowych w Szczecinie dla Jednostek Odwodnieniowych 03 Centrum-Północ, 06 Potoki Wzgórza, 07 Warszewiec”
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie.
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:
1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.
5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
7. W formularzu oferty należy wpisać nr rachunku, na które zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.
8. Jeżeli Wykonawca nie wskaże nr rachunku, o którym mowa w pkt 7, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wpłynęło.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia został określony w Rozdziale VI SWZ.
5. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1-4.
6. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli wymagano).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ § 14 wzoru umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-28 11:45
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zwik_szczecin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-28 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W przypadku decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty w sposób wskazany w pkt 1 ppkt 2, Zamawiający zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców, których oferty uzyskały najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert.INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego o masie łącznej do 3,5 t
- Usługa świadczenia odbioru i zagospodarowania opadów komunalnych stałych z obiektów Sądu Okręgowego w Szczecinie
- Ustalenie linii brzegu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Przeglądy techniczne radarów systemu VTS
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Małopolskiej 60 w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- Opracowanie kompletnych Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z kosztorysem inwestorskim dla opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych (ZP-16/2025)
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania pn. Rozbudowa przystani jachtowej w porcie w Jastarni - etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.