Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00076391/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kominiarskich w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Miasta Słupsk administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Sp. z o.o. w Słupsku- III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 785881070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kominiarskich w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Miasta Słupsk administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki MieszkaniowejSp. z o.o. w Słupsku- III postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99580d68-dd84-44be-be6e-8edc2c4e3b0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008392/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych i użytkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076391
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/DIT/P/U/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących
własność Miasta Słupsk administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Sp. z o.o. w Słupsku.
Zakres usług obejmuje:
-usuwanie zanieczyszczeń z przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych wraz z wywiezieniem, utylizacją
zanieczyszczeń i sadzy zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 ( Dz. U. 2023. 1587 ze zm.)
-czyszczenie przewodów palenisk opalanych paliwem stałym – co najmniej raz na trzy miesiące w ciągu 1 roku, w czasie
trwania umowy;
-czyszczenie przewodów palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym - co najmniej raz na 6 miesięcy w ciągu 1 roku, w
czasie trwania umowy;
-czyszczenie przewodów wentylacyjnych 1 raz w roku, w okresie trwania umowy
-Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej przewodów dymowych, spalinowych
i wentylacyjnych wraz z wydawaniem stosownych zaleceń/opinii dotyczących:
-wskazania przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych;
-usunięcia wskazanego miejsca nieszczelności przewodu kominowego;
-przełączeń paleniskowych, spalinowych i wentylacyjnych do innych przewodów ze wskazaniem przewodu, do którego
winny być przełączone;
-prawidłowości podłączeń wentylacji i urządzeń do przewodów, dokonanych po wydanej przez inny zakład opinii bez
względu na ilość podłączeń,
-prawidłowości podłączeń wentylacji i urządzeń do przewodów bez względu na ilość podłączeń.
-W ramach zamówienia Wykonawca wykona na zlecenie Zamawiającego następujące usługi:
-udrożnienie przewodu kominowego bez wykucia otworów pomocniczych;
-odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych lub usuwanie gniazd ptaków z wykuciem otworów pomocniczych,
-wykonanie prześwietleń przewodów kominowych specjalistyczną kamerą TV,
-zainstalowania drzwiczek spadowych/rewizyjnych,
-mechaniczne czyszczenie przewodu kominowego w celu usunięcia twardej sadzy szklistej lub smolistej,
-sporządzanie opinii kominiarskiej do określenia sposobu i rodzaju ogrzewania jakie można zastosować w lokalach.
-wybranie sadzy z przewodu kominowego przy pomocy odkurzacza przemysłowego
-sporządzanie inwentaryzacji przewodu kominowego
Usługi, o których mowa w pkt. 5.2.6. będą wykonywane przez Wykonawcę na podstawie odrębnych zleceń, a ich ilość jest
zależna od konieczności zaistniałych potrzeb.
Wykonawca realizując przedmiot umowy jest zobowiązany uwzględnić w szczególności:
1) Ustawie z dnia 7 Lipca1994r. Prawo budowlane ( Dz. U z 2024 roku poz. 725 z dnia 7 lipca 1994 roku art. 62; 62a i 62b);
2) komunikacie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 28 lipca 2023r zmieniającym komunikat w sprawie określenia dnia
wdrożenia rozwiązań technicznych umożliwiających sporządzenie protokołu kontroli z wykorzystaniem systemu
teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków (Dz.U. z 2023 poz.1451);
3) Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku
w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U.2023 poz. 822ze zm.);
4) Przepisy ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku – O ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2024 r poz.275)
5) Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 roku
w prawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 1999 roku nr 74 poz. 836 ze zm.);
6) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( tj. Dz.U. z 2022 roku poz. 1225 z zm.);
7) Kodeksie cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 roku (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061.);
8) Ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 (Dz. U.2023.1587 ze zm.):
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę co najmniej jednej osoby „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz
pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do
zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę
ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 9 do SWZ – wzorze umowy.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt.2
Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374687,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374687,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374687,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kominiarski Eugeniusz Luhm
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392469404
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 1/9
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD KOMINIARSKI - EUGENIUSZ LUHM
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD KOMINIARSKI - EUGENIUSZ LUHM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374687,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- Wykonanie przeglądów 5-cio letnich instalacji elektrycznej budynków. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.20.2025
- Przegląd i konserwacja oraz naprawy Zespołów Spalinowo Elektrycznych - ZSE oraz UPS - ów (3 zadania).
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- Obligatoryjne przeglądy 5-cio letnie budowlane. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.18.2025
- "Inwentaryzacja zasuw i komór MEW Topola"
więcej: Kontrola systemu wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.