Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071843/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108702 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przestrzeni publicznej Placu Oczki – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28
1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przestrzeni publicznej Placu Oczki – Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c18f0f7d-c207-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005129/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przestrzeni publicznej Placu Oczki – Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071843/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.6.2021.IZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1178391,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przestrzeni publicznej Placu Oczki – Etap I”
Zadanie: „Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa na terenie Iwonicza-Zdroju poprzez remont nawierzchni dróg gminnych z ciągami pieszymi, Placu Wojciecha Oczki w km 0+000 – 0+197, ulicy Teodora Torosiewicza w km 0+000 – 0+110, ciągu pieszo-jezdnego ul. Jana Pawła II w km 0+388 – 0+468, utwardzenia terenu placów, oświetlenia ulicznego oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem do budynku mieszkalnego”
Zakres rzeczowy robót obejmuje:
1. Remont nawierzchni dróg gminnych i ciągu pieszo-jezdnego, który przewiduje:
1) częściową rozbiórkę nawierzchni asfaltowych,
2) frezowanie nawierzchni asfaltowej,
3) rozbiórkę nawierzchni chodników wraz z częścią podbudowy,
4) rozbiórkę obrzeży i krawężników,
5) montaż obrzeży i krawężników w kolorze szarym na ławie betonowej z oporem i na podbudowie z kruszywa łamanego z wykorzystaniem nowych materiałów,
6) wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm w kolorze szarym i bordo w proporcji 80/20. W miejscach zjazdów należy ułożyć kostkę w kolorze gr. 8 cm,
7) regulację studzienek rewizyjnych, wpustów drogowych i innych urządzeń infrastruktury na remontowanych odcinkach,
8) wykonanie nawierzchni dróg z wykonaniem warstwy wyrównującej gr. 2 cm i warstwy ścieralnej gr.4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowych,
9) remont odcinka przyłączy kanalizacji deszczowej między studzienkami wpustów drogowych i studzienkami rewizyjnymi,
10) niwelację terenu po zakończeniu robót.
2. Remont placu utwardzonego, który przewiduje:
1) rozbiórkę nawierzchni z betonowej kostki brukowej i częściowo podbudowy,
2) rozbiórkę obrzeży i krawężników,
3) wykonanie koryta z wykonaniem podbudowy z tłucznia łamanego i naturalnego i nawierzchni z nowej betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze bordo,
4) montaż obrzeży chodnikowych, krawężników drogowych z oporem,
5) regulację studzienek urządzeń infrastruktury na powierzchni placu,
6) remont schodów terenowych,
7) remont murków oporowych przy wjeździe i wyjeździe z placu,
8) montaż barierek stalowych malowanych proszkowo w kolorze grafitowym,
9) przełożenie pozostałej nawierzchni w ilości do 25% jej powierzchni dla wyeliminowania nierówności nawierzchni
3. Remont utwardzonego placu przy wiacie przystankowej, który przewiduje:
1) rozbiórkę nawierzchni z betonowej kostki brukowej i podbudowy, z ponownym jej wykorzystaniem,
2) wykonanie koryta z wykonaniem podbudowy i nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm pochodzącej z rozbiórki celem uzyskania płynnej niwelety remontowanej nawierzchni,
3) remont obrzeży chodnikowych z montażem nowych w kolorze kostki (bordo),
4) regulację studzienek urządzeń infrastruktury na powierzchni placu,
5) remont stopni schodów terenowych z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych z wykonaniem podjazdu,
6) niwelację terenu po zakończeniu robót
4. Remont terenu utwardzonego przy Krzyżu Jubillaeum oraz Pomniku W. Oczki, który przewiduje:
1) rozbiórkę nawierzchni z betonowej kostki brukowej oraz z betonowych płytek chodnikowych i częściowo podbudowy,
2) rozbiórkę obrzeży,
3) wykonanie koryta z wykonaniem podbudowy z tłucznia łamanego i naturalnego i nawierzchni z prefabrykowanych płyt brukowych (tarasowych) o nawierzchni color-max w kolorystyce szary jasny o grubości płyty 8 cm. Wymiar płyt terenu przy krzyżu 2x80x80 cm i 1x80x40 cm na szerokość 200 cm, przy pomniku 3x80x40 cm na szerokość 120 cm,
4) montaż obrzeży chodnikowych w kolorze grafitowym na ławie betonowej z oporem gr. 15 cm i podbudowie z kruszywa łamanego z wykorzystaniem nowych materiałów,
5. Utwardzenie terenu przy tablicach informacyjnych które przewiduje:
1) wykonanie korytowania z wykonaniem podbudowy,
2) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm „nostalit” w kolorze bordo i żółtej,
3) montaż obrzeży chodnikowych w kolorze bordo na ławie betonowej,
Dodatkowo dla zabezpieczenie ruchu pieszego wzdłuż schodów terenowych oraz muru oporowego wydzielającego przestrzeń przy altanie przewidziano zamontowanie stalowej barierki bezpieczeństwa o wysokości 1,10 m liczoną od poziomu teren do pochwytu. Przy istniejącym budynku gospodarczym należy wykonać barierę wzdłuż ściany szczytowej wraz z furtką z zamknięciem zabezpieczając nie powołany dostęp do istniejącego podziemnego zbiornika wody.
6. Remont oświetlenia ulicznego, który przewiduje:
1) wymianę istniejących słupów z tworzywa sztucznego na słupy aluminiowe malowane w kolorze RAL: 9005
2) wymianę opraw świetlnych z oświetleniem LED
7. Konserwację obelisków kamiennych, która przewiduje:
1) wyczyszczenie ich powierzchni z usunięciem brudu, nawarstwień, glonów, porostów,
2) dezynfekcję powierzchni kamieni preparatami biobójczymi (środkami przeciw roślinności) jako zabezpieczenie przed glonami i porostami
3) impregnację hydrofobizującej powierzchni kamieni
8. Przebudowę odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem do budynku mieszkalnego.
Na wszystkich działkach dotyczących ciągów dróg gminnych, ciągu pieszo-jezdnego przewiduje się wymianę elementów małej architektury w zakresie:
1) ławek parkowych w ilości 7 szt.
2) koszy parkowych w ilości 6 szt.
3) tablic informacyjnych w ilości 3 szt.
- Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną.
UWAGA!
Materiał z rozbiórki tj. kostka brukowa i krawężniki mają zostać zdemontowane w sposób niepowodujący ich uszkodzenie, a następnie należy go złożyć na paletach i zabezpieczyć. Materiał należy przetransportować do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju ul. Zdrojowa 122. (Materiał stanowi własność Zamawiającego).
Zdemontowane lampy stanowią własność PGE w związku z tym należy je przetransportować do magazynu PGE w Krośnie.
UWAGA!
Prace będą prowadzone w sezonie turystycznym, dlatego Wykonawca musi tak zorganizować pracę, aby zapewnić możliwość przejścia dla pieszych i przejazdu dla zmotoryzowanych w stronę przylegających ciągów komunikacyjnych oraz Placu Dietla. Wszystkie prace muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym. Ponadto trwają prace budowlane przy schodach na Excelsior, dlatego na Wykonawcy ciąży obowiązek współpracy z Wykonawcą realizującym przebudowę schodów, aby nie utrudniać mu przewozu materiałów budowlanych.
Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
UWAGA!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1347112,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1753598,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1347112,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD GOLCOWA PRO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861691167
7.3.4) Miejscowość: Golcowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-231
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Remont oświetlenia ulicznego.
Przebudowę odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem do budynku mieszkalnego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DROGBUD GOLCOWA PRO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DROGBUD GOLCOWA PRO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1347112,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.