eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja instalacji oświetlenia w bud. A w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji oświetlenia w bud. A w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363190367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 4/6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-928

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 630 10 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/infrastruktura

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d05e8ae5-e89a-4e0c-9e48-1aa4166629a7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji oświetlenia w bud. A w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d05e8ae5-e89a-4e0c-9e48-1aa4166629a7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00255421/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja instalacji oświetlenia w budynku A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484243

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-5.2510.12.2024.SJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji oświetlenia w bud. A w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową (części 1, 2 i 4) budynek A. Roboty budowlane podzielone są na etapy:
1.1 Zakres podstawowy:
- Etap I – piętro -1 (piwnica)
- Etap II – piętro 0 (parter)
- Etap III – piętro 0 (wysoki parter)
- Etap IV – piętro +6
- Etap V – poddasze
- Etap VI – piętro +1
- Etap VII – piętro +2
- Etap VIII – piętro +3
- Etap IX – piętro +4
- Etap X – piętro +5
1.2 Zakres objęty opcją:
- Etap XI – piętro -1 (piwnica oficyna B), piętro 0 (parter oficyna B) i piętro +1 (wysoki parter oficyna B).
Przedmiot zamówienia obejmuje, zamówienie podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie objęte opcją (niegwarantowane, opcjonalne), przewidziane zgodnie z art. 441 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1626675,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1728537,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1626675,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Go Live Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262655042

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Modernizacja instalacji oświetlenia wewnątrz budynku - Hurtownia Materiałów
Elektrycznych i Elektromontaż Kazimierz Ordecki.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1626675,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca jest zobowiązany wykonywać całe zamówienie w terminie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
1) zakres podstawowy – do 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia robót budowlanych, z zastrzeżeniem, że jego realizacja
rozpocznie się nie wcześniej niż dnia 02.12.2024 r.;
2) zakres objęty opcją – do 2 miesięcy od dnia zlecenia uruchomienia opcji. Przy czym Zamawiający ma prawo przekazać zlecenie na uruchomienie opcji w terminie do 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.