Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00081852/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Przebudowa dworu w Niećkowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRAJEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6B
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 086 273-84 63
1.5.8.) Numer faksu: 086 273 84 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwograjewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.starostwograjewo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.starostwograjewo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Przebudowa dworu w Niećkowie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3fd407d-a04e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053035/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 ,,Przebudowa dworu w Niećkowie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081852/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1123735,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest pierwszy etap przebudowy dworu w Niećkowie. Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych, obejmujących:
1) przebudowę więźby dachowej,
2)wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz ze wszystkimi elementami dachu,
3) przebudowę pomieszczeń w sferze budowlanej i instalacyjnej poddasza z wykończeniem,
4) wykonanie nowej klatki schodowej,
5) rozbiórkę starej klatki schodowej i fragmentu stropu w miejscu starej klatki schodowej,
6) uzupełnienie wykończenia w miejscu demontażu starej klatki schodowej.
Przebudowa budynku wiąże się ze zmianą lokalizacji wewnętrznej klatki schodowej i układem pomieszczeń na poddaszu.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych, elektrycznych, sanitarnych, obejmujących w szczególności:
1) w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych:
a) rozbiórkę konstrukcji z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo – wapiennej,
b) rozbiórkę elementów betonowych ścian nośnych,
c) wykonanie fundamentów ścian nośnych z bloczków betonowych;
d) wykonanie ścian z bloczków wapienno – piaskowych i z betonu komórkowego,
e) uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach,
f) wykucie, zamurowanie i otynkowanie wnęk w ścianach i otynkowanie ścian,
g) wykonanie zbrojenia konstrukcji,
h) rozbiórkę komina oficyny,
i) rozbiórkę istniejących schodów drewnianych,
j) budowę schodów betonowych z okładzinami drewnianymi,
k) rozbiórkę stropu drewnianego i wykonanie nowego,
l) wzmocnienie stropu strychowego nowymi belkami,
m) wykonanie izolacji z wełny mineralnej,
n) wykonanie okładzin z płyt gipsowo – kartonowych,
o) demontaż rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich,
p) zdjęcie pokrycia dachowego,
q) rozbiórkę elementów więźby dachowej,
r) uzupełnienie brakującej więźby dachowej, łacenie, deskowanie,
s) pokrycie dachu dachówką i blachą,
t) malowanie,
u) rozbiórkę posadzek,
v) wykonanie nowych posadzek wraz z okładzinami,
w) demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej,
x) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
y) wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
2) w zakresie robót elektrycznych:
a) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
b) montaż rozdzielnic i wewnętrznej linii zasilającej,
c)wykonanie niezbędnych otworów, bruzd, montaż rur ochronnych w stropie do ochrony przewodów, montaż listew elektroinstalacyjnych,
d) wykonanie korytek i kanałów kablowych,
e) wykonanie instalacji oświetleniowej poddasza i klatki schodowej,
f) wykonanie instalacji gniazdowych i technologicznych,
g) wykonanie instalacji napięcia dedykowanego,
h) wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych,
i) wykonanie badań i pomiarów,
j) montaż szafy BPD,
k) budowę instalacji przyzywowej,
l) budowę instalacji okablowania strukturalnego,
3) w zakresie robót sanitarnych:
a) demontaż starej instalacji c.o. i wodno – kanalizacyjnej,
b) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, montaż grzejników wraz z osprzętem,
c) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
d) montaż armatury sanitarnej,
e) wykonanie instalacji klimatyzacji,
f) wykonanie instalacji wentylacji.
3. Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa
w skład której wchodzą: projekt budowlany obejmujący projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty (załącznik Nr 1 do SWZ), projekty techniczne –wykonawcze (załącznik Nr 2 do SWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 3 do SWZ):
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty i oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.W prowadzonym postępowaniu wpłynęły trzy oferty:
1. oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę PB Pożarski Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp.k, ul. Sienkiewicza 22 lok. 5/3,15-092 Białystok, na kwotę brutto 2 169 898,36 zł,
2. oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę KONS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Prowiantowa 15/47, 15-707 Białystok, na kwotę brutto 2 311 433,49 zł,
3. oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę Firma Handlowo-Usługowa „Mag-Bud” Piotr Lipski, ul. Nowo - Osiedle 11, 19-200 Grajewo na kwotę 1 893 715,12 zł brutto.
Zamawiający na realizację powyższego zadania zamierzał przeznaczyć kwotę
1 382 194,12 zł brutto. Oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę Firmę Handlowo-Usługową „Mag-Bud” Piotr Lipski, ul. Nowo - Osiedle 11, 19-200 Grajewo na kwotę 1 893 715,12 zł brutto jest ofertą z najniższą ceną i jednocześnie ofertą najkorzystniejszą spośród złożonych ofert. Cena oferty nr 3 znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków finansowych, które mógłby przeznaczyć na zwiększenie zabezpieczonej w budżecie powiatu grajewskiego na 2022 r. kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1893715,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2311433,49 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Grajewie w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej kompleksową modernizację energetyczną budynków w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynków miejskich w Grajewie"
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego, położonego w Grajewie przy ul. Pułaskiego w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego bez biokomponentów oraz dzierżawa mikro stacji paliw o pojemności 2500 litrów w 2025 i 2026 roku"
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.