Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063413/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108820 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową budynku remizy strażackiej OSP w m. Kołacz, zlokalizowanego na działce nr 91/2, obr. Kołacz, gmina Połczyn-Zdrój
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94/ 36 66100
1.5.8.) Numer faksu: 94/ 36 66105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umig.polczynzdroj.ibip.pl/public/?id=2290231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową budynku remizy strażackiej OSP w m. Kołacz, zlokalizowanego na działce nr 91/2, obr. Kołacz, gmina Połczyn-Zdrój2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-def392cc-bd20-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001576/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa z rozbudowa budynku remizy strażackiej OSP w m. Kołacz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063413/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach inwestycji p.n. „Przebudowa z rozbudową budynku remizy strażackiej OSP w m. Kołacz, zlokalizowanego na działce nr 91/2, obr. Kołacz, gmina Połczyn-Zdrój”.
2. Przedmiotem robót budowlanych jest przebudowa wraz z rozbudową budynku remizy strażackiej OPS w miejscowości Kołacz. Zakres prac obejmuje wykonanie dobudówki do istniejącego budynku OSP, w której zlokalizowane będą pomieszczenia: kotłowni, wc męskie i dla osób niepełnosprawnych wraz z przedsionkiem i komunikacją, na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz STWiOR stanowiącej załącznik do niniejszego opisu.
3. Wykonanie robót w szczególności obejmuje:
- wykonanie fundamentów,
- wykonanie ścian zewnętrznych z pustaków ceramicznych gr. 25 cm z dociepleniem,
- wykonanie stropodachu z pustaków na belkach prefabrykowanych z pokryciem papą
termozgrzewalną,
- wykonanie podłóg i posadzek,
- montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
- montaż blacharki, pasów nadrynnowych, rynien, rur spustowych,
- wykonanie instalacji sanitarnej wod.-kan.,
- wykonanie instalacji elektrycznej,
- wykonanie instalacji c.o.,
- wykonanie tarasu z kostki betonowej.
4. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie powyższych remontowych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych i zrealizowanie obowiązków umownych w okresie udzielonej gwarancji w odniesieniu do zatwierdzonego harmonogramu prowadzenia poszczególnych robót i etapów prac.
5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, przepisów prawa i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej.
6. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych specyfiką zakresu przedmiotowych robót remontowych oraz ewentualne wykonanie rysunków powykonawczych przeprowadzonych robót.
8. Cały zakres robót wykonawca wykona z materiałów własnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. Zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne w stosunku do wskazanych w projekcie, spełniające Polskie Normy i polskie aprobaty techniczne. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określane przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45262522-6 - Roboty murarskie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289910,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-MAX ŚWIDWIN Sp. z o.o. Sp.J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 383 970 983
7.3.3) Ulica: Cicha 1
7.3.4) Miejscowość: Świdwin
7.3.5) Kod pocztowy: 78-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUD-MAX ŚWIDWIN SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BUD-MAX ŚWIDWIN SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.