Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00099445/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00197688/01 - Wynik z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów dla urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.4.2.) Miejscowość: Radom
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.7.) Numer telefonu: 477013103
1.4.8.) Numer faksu: 477012002
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108829
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00099445/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00014786/10/P
Po zmianie:
2022/BZP 00014786/15/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nie naruszają praw intelektualnych (patentów) firm trzecich i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SWZ – (wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ) - - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanych materiałów zamiennych – składane przez Wykonawców oferujących tego typu materiały (wzór stanowi Załącznik nr 11 do SWZ) - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
3) Szczegółowa charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia (wzór stanowią Załączniki od 1A do 8A do SWZ) - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
Poniżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe dotyczą wyłącznie produktu typu zamiennik - dla wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli produktu typu zamiennik Wykonawca dostarczy poniższe dokumenty:
4) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2015-10 lub normą równoważną) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2015-09 lub normą równoważną) w zakresie wytwarzania materiałów eksploatacyjnych, dla Producenta produktu wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli.
5) Kartę produktu Producenta wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli, zawierającą min. następujące informacje:
a) Producenta drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny,
b) modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny,
c) oznaczenie produktu kompatybilnego, jego kod,
d) wydajność,
e) że proces produkcyjny wymienionego produktu przebiega ściśle według określonych procedur PL-EN ISO 9001:2015-10 oraz PL-EN ISO 14001:2015-09 lub normami równoważnymi.
Dokument (w szczególności certyfikat, raport, zaświadczenie) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą:
6) W przypadku tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną.
7) W przypadku tonerów do kolorowych urządzeń laserowych zgodnie z normą ISO/IEC 19798 lub równoważną.
8) W przypadku wkładów atramentowych zgodnie z normą ISO/IEC 24711 lub równoważną.
Dokumenty, o których mowa w pkt V.3.1 muszą zostać wydane przez:
niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą,
lub
przez producenta bądź przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych „fabrycznie nowych” na równi z materiałami oryginalnymi producentów urządzeń oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych bez utraty gwarancji.
Po zmianie:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nie naruszają praw intelektualnych (patentów) firm trzecich i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SWZ – (wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ) - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanych materiałów zamiennych – składane przez Wykonawców oferujących tego typu materiały (wzór stanowi Załącznik nr 11 do SWZ) - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
3) Szczegółowa charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia (wzór stanowią Załączniki od 1A do 8A do SWZ) - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
Poniżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe dotyczą wyłącznie produktu typu zamiennik - dla wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli produktu typu zamiennik Wykonawca dostarczy poniższe dokumenty:
4) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2015-10 lub normą równoważną) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2015-09 lub normą równoważną) w zakresie wytwarzania materiałów eksploatacyjnych, dla Producenta produktu wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli.
5) Kartę produktu Producenta wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli, zawierającą min. następujące informacje:
a) Producenta drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny,
b) modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny,
c) oznaczenie produktu kompatybilnego, jego kod,
e) że proces produkcyjny wymienionego produktu przebiega ściśle według określonych procedur PL-EN ISO 9001:2015-10 oraz PL-EN ISO 14001:2015-09 lub normami równoważnymi.
Dokument (w szczególności certyfikat, raport, zaświadczenie) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą:
6) W przypadku tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną.
7) W przypadku tonerów do kolorowych urządzeń laserowych zgodnie z normą ISO/IEC 19798 lub równoważną.
8) W przypadku wkładów atramentowych zgodnie z normą ISO/IEC 24711 lub równoważną.
Dokumenty, o których mowa w pkt V.3.1 z wyłączeniem Karty Produktu muszą zostać wydane przez:
- niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą,
lub
- przez producenta bądź przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych „fabrycznie nowych” na równi z materiałami oryginalnymi producentów urządzeń oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych bez utraty gwarancji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nie naruszają praw intelektualnych (patentów) firm trzecich i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SWZ – (wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ) - - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanych materiałów zamiennych – składane przez Wykonawców oferujących tego typu materiały (wzór stanowi Załącznik nr 11 do SWZ) - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
3) Szczegółowa charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia (wzór stanowią Załączniki od 1A do 8A do SWZ) - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
Poniżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe dotyczą wyłącznie produktu typu zamiennik - dla wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli produktu typu zamiennik Wykonawca dostarczy poniższe dokumenty:
4) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2015-10 lub normą równoważną) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2015-09 lub normą równoważną) w zakresie wytwarzania materiałów eksploatacyjnych, dla Producenta produktu wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli.
5) Kartę produktu Producenta wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli, zawierającą min. następujące informacje:
a) Producenta drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny,
b) modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny,
c) oznaczenie produktu kompatybilnego, jego kod,
d) wydajność,
e) że proces produkcyjny wymienionego produktu przebiega ściśle według określonych procedur PL-EN ISO 9001:2015-10 oraz PL-EN ISO 14001:2015-09 lub normami równoważnymi.
Dokument (w szczególności certyfikat, raport, zaświadczenie) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą:
6) W przypadku tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną.
7) W przypadku tonerów do kolorowych urządzeń laserowych zgodnie z normą ISO/IEC 19798 lub równoważną.
8) W przypadku wkładów atramentowych zgodnie z normą ISO/IEC 24711 lub równoważną.
Dokumenty, o których mowa w pkt V.3.1 muszą zostać wydane przez:
niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą,
lub
przez producenta bądź przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych „fabrycznie nowych” na równi z materiałami oryginalnymi producentów urządzeń oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych bez utraty gwarancji.
Po zmianie:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nie naruszają praw intelektualnych (patentów) firm trzecich i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SWZ – (wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ) - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanych materiałów zamiennych – składane przez Wykonawców oferujących tego typu materiały (wzór stanowi Załącznik nr 11 do SWZ) - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
3) Szczegółowa charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia (wzór stanowią Załączniki od 1A do 8A do SWZ) - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
Poniżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe dotyczą wyłącznie produktu typu zamiennik - dla wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli produktu typu zamiennik Wykonawca dostarczy poniższe dokumenty:
4) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2015-10 lub normą równoważną) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2015-09 lub normą równoważną) w zakresie wytwarzania materiałów eksploatacyjnych, dla Producenta produktu wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli.
5) Kartę produktu Producenta wskazanego w kolumnie nr 5 tabeli, zawierającą min. następujące informacje:
a) Producenta drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny,
b) modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny,
c) oznaczenie produktu kompatybilnego, jego kod,
e) że proces produkcyjny wymienionego produktu przebiega ściśle według określonych procedur PL-EN ISO 9001:2015-10 oraz PL-EN ISO 14001:2015-09 lub normami równoważnymi.
Dokument (w szczególności certyfikat, raport, zaświadczenie) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą:
6) W przypadku tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną.
7) W przypadku tonerów do kolorowych urządzeń laserowych zgodnie z normą ISO/IEC 19798 lub równoważną.
8) W przypadku wkładów atramentowych zgodnie z normą ISO/IEC 24711 lub równoważną.
Dokumenty, o których mowa w pkt V.3.1 z wyłączeniem Karty Produktu muszą zostać wydane przez:
- niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą,
lub
- przez producenta bądź przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych „fabrycznie nowych” na równi z materiałami oryginalnymi producentów urządzeń oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych bez utraty gwarancji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-08 12:00
Po zmianie:
2022-04-11 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-08 12:05
Po zmianie:
2022-04-11 12:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-07
Po zmianie:
2022-05-10
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.