Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062578/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Czastary
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czastary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 25685485000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 29
1.5.2.) Miejscowość: Czastary
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-410
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 0 62 784 31 11
1.5.8.) Numer faksu: 0 62 784 31 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czastary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czastary.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Czastary2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1723476-9199-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028977/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Czastary
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062578/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITOŚ.ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Czastary”. Przedmiot zamówienia obejmuje remont lub przebudowę 13 odcinków dróg w Gminie Czastary o łącznej długości ok 8,00 km. W ramach modernizowanych odcinków dróg wykonane zostaną roboty przygotowawcze na gruncie polegające na wykonaniu pomiarów, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne (wykopy, przekopy, profilowanie, zagęszczenie podłoża, formowanie zagęszczenia nasypów), wykonanie podbudowy (profilowanie i zagęszczanie nasypów, nałożenie nawierzchni, wykonanie robót wykończeniowych. W ramach jednej z dróg wykonany zostanie kanał technologiczny wraz ze studzienkami kontrolnymi.
Zadanie: „Przebudowa drogi gminnej nr 118105E w miejscowości Czastary ul. Lipowa” jest wykonywana w trybie zaprojektuj – wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz realizacji robót budowlanych: - przebudowy drogi gminnej 118105E wraz z infrastrukturą techniczną tj. kanałem Technologicznym.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
a) Dokumentacja projektowa
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
c) Przedmiary robót
d) Program Funkcjonalno-Użytkowy
zawarte dla poszczególnych zadań (dróg) w załącznikach nr:
8 Przebudowa drogi gminnej nr 118105E w miejscowości Czastary ul. Lipowa (zaprojektuj – wybuduj)
9 Przebudowa i remont drogi gminnej nr 118118E w miejscowości Czastary ul. Leśna
10 Przebudowa drogi gminnej nr 118122E w miejscowości Józefów ul. Sosnowa
11 Remont drogi gminnej nr 118117E w miejscowości Kąty Walichnowskie ul. Polna
12 Przebudowa i remont drogi gminnej nr 118132E w miejscowości Krajanka
13 Przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Parcice, ul. Parkowa, nr drogi: 118130E
14 Przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Parcice, ul. Rzemieślnicza, nr drogi: 118130E
15 Remont drogi gminnej nr 118134E w miejscowości Przywory
16 Przebudowa drogi gminnej nr 118110E Kniatowy – Chorobel
17 Przebudowa drogi gminnej osiedle Porąbki w Czastarach
18 Remont drogi gminnej nr 118108 E i 118102 E w miejscowości Przywory
19 Przebudowa drogi gminnej 118102E w miejscowości Przywory do posesji nr 43
20 Przebudowa drogi gminnej 118102E w miejscowości Przywory do posesji nr 59
21 SWiORB dla zadań od 8 do 15
22 Program Funkcjonalno - Użytkowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6533144,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7286990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6533144,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150320725
7.3.3) Ulica: Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6533144,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla budowy oświetlenia na terenie Gminy Jarosław
- Rozbiórka obiektów przy ul. Szpitalnej 45 w Koninie
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 wraz z budową skateparku.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lubenia
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- "Remont Świetlicy w Czarnowie" w zakresie remontu izolacji przeciwwilgociowej budynku oraz remontu opaski fundamentowej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.