Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kontynuacja usługi całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie w okresie do 30 dni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369155515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 4
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227595248
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ckis.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckis.pruszkow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kontynuacja usługi całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie w okresie do 30 dni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-799ee1eb-b458-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu – pkt 4.2.14.) ogłoszenia nr 2021/BZP 00014501/01 z dnia 08.03.2021 r. Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości zamówienia publicznego. Wartość przewidywanych zamówień, o których mowa odpowiednio w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, została ustalona na kwotę 41971,07 zł netto, co zostało odnotowane w protokole z postępowania sporządzonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr 1/ZP/2021. Umowa nr 01/04/2021, obowiązująca w okresie od 01.04.2021 r. do 31.03.2022 r., zawartą w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 1/ZP/2021.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 1/ZP/2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16272,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kontynuacja usługi całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie w okresie do 30 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16272,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16272,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16272,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Nawigator 10 s.c. Ochrona GOT Grupa 7 Sp. z o.o. Ochrona GOT Sp. z o.o. Agencja Ochrony GOT Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ochrona GOT Grupa 7 Sp. z o.o. Ochrona GOT Sp. z o.o. Agencja Ochrony GOT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272782769
7.3.3) Ulica: ul. Erazma Ciołka 13 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-455
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazd grupy interwencyjnej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OCHRONA-GOT GRUPA 7 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OCHRONA-GOT GRUPA 7 SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16272,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ochrona GOT Sp. z o.o. - średnie przedsiębiorstwo
Agencja Ochrony GOT Sp. z o.o. - mikroprzedsiębiorstwo
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Przebudowa obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Hubala 4 w Pruszkowie.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3120W ul. Droga Hrabska od ul. Jaworowskiej do ul. Za Olszyną w miejscowościach Łady, Falenty Nowe i Dawidy Bankowe, gm. Raszyn, powiat pruszkowski.
- Dostawa artykułów do utrzymania higieny
- Sprzątanie nawierzchni dróg wraz z usuwaniem odpadów z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - Inne odpady, powstałe z przetworzenia odpadu o kodzie 20 03 07
- Usługa transportu sanitarnego, z możliwością składania ofert częściowych
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.