Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355235/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Ostrołęce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550670938
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 2
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 769 26 21; +48 29 769 49 20
1.5.8.) Numer faksu: +48 29 769 49 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpoka@zdp.ostroleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9349611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8841f3a-23d8-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025317/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie przewidziane do dofinan.zgodnie z Umową Nr FEMA.04.01-IP.01-02KS/24-00 o dofinan.Projektu:"Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość-Gostery-granica województwa (Głębocz)" współfinansowanego z EFRR w ramach Priorytetu IV:„Fundusze Europejskie dla lepiej połączonego i dostępnego Mazowsza”, Działania:4.1:„Transport regionalny i lokalny”, programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.252.I.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
I. Zakres przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
Przedmiotowa usługa rozumiana jest jako usługa świadczona przez interdyscyplinarny zespół wykonujący profesjonalny, wielobranżowy nadzór inwestorski nad zadaniem zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w szczególności poprzez prowadzenie kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową i kosztorysową, pozwoleniem na budowę/zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej, wydanymi decyzjami administracyjnymi, przepisami polskiego prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
II. Wynagrodzenie Wykonawcy
1. Obowiązującym wynagrodzeniem Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego.
2. Cena oferty przedstawiona w formularzu ofertowym musi uwzględniać kompleksową realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności zawierać wszelkie koszty związane m.in. z: wynagrodzeniem personelu Wykonawcy, pokryciem kosztów związanych z zakwaterowaniem, dojazdem do pracy tak w Polsce jak i z/do kraju macierzystego transportem lokalnym, dietami, ubezpieczeniem medycznym i innymi wydatkami wynikającymi z zatrudnienia oraz innymi świadczeniami wynikającymi z przepisów i obowiązków wykonywanych na budowie oraz kosztami wszystkich opłat administracyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
III. Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
Zakres robót budowlanych, których dotyczy niniejsze postępowanie przetargowe znajduje się na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/906970
Zakres obowiązków i zadań Wykonawcy został przedstawiony w projekcie umowy.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny i ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82287,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178405,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82287,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-233-22-86
7.3.3) Ulica: Prosta 7
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WDI OBSŁUGA INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WDI OBSŁUGA INWESTYCJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82287,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 53 ul. Stacha Konwy wraz z przebudową drogi powiatowej 2539W - ul. Słoneczna w Ostrołęce
- Dostawa materiałów zużywalnych do aparatu Maldi Biotyper Sirius IVD System
- Dostawa materiałów medycznych dla Bloku Operacyjnego oraz dostawa asortymentu do zabiegów laparoskopowych - powtórka 59/24.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2551W Rzekuń - Zabiele - Łątczyn od km 10+970,00 do km 11+224,00
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych: Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach
- [4WOG.1200.2712.33.2025] Wykonanie kontroli okresowej rocznej obiektów budowlanych w kompleksach administrowanych przez 4 WOG w podziale na 5 części
- Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:"Przebudowa pomieszczeń III piętra budynku nr 3 na potrzeby Przychodni przyklinicznej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji i w okresie gwarancji remontu Alei Niepodległości w Sopocie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.