eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaWielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).



Ogłoszenie z dnia 2025-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Ostrołęce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550670938

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 769 26 21; +48 29 769 49 20

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 769 49 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpoka@zdp.ostroleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/934961

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8841f3a-23d8-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025317/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie przewidziane do dofinan.zgodnie z Umową Nr FEMA.04.01-IP.01-02KS/24-00 o dofinan.Projektu:"Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość-Gostery-granica województwa (Głębocz)" współfinansowanego z EFRR w ramach Priorytetu IV:„Fundusze Europejskie dla lepiej połączonego i dostępnego Mazowsza”, Działania:4.1:„Transport regionalny i lokalny”, programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.252.I.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).

I. Zakres przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
Przedmiotowa usługa rozumiana jest jako usługa świadczona przez interdyscyplinarny zespół wykonujący profesjonalny, wielobranżowy nadzór inwestorski nad zadaniem zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w szczególności poprzez prowadzenie kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową i kosztorysową, pozwoleniem na budowę/zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej, wydanymi decyzjami administracyjnymi, przepisami polskiego prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.

II. Wynagrodzenie Wykonawcy
1. Obowiązującym wynagrodzeniem Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego.
2. Cena oferty przedstawiona w formularzu ofertowym musi uwzględniać kompleksową realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności zawierać wszelkie koszty związane m.in. z: wynagrodzeniem personelu Wykonawcy, pokryciem kosztów związanych z zakwaterowaniem, dojazdem do pracy tak w Polsce jak i z/do kraju macierzystego transportem lokalnym, dietami, ubezpieczeniem medycznym i innymi wydatkami wynikającymi z zatrudnienia oraz innymi świadczeniami wynikającymi z przepisów i obowiązków wykonywanych na budowie oraz kosztami wszystkich opłat administracyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

III. Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
Zakres robót budowlanych, których dotyczy niniejsze postępowanie przetargowe znajduje się na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/906970
Zakres obowiązków i zadań Wykonawcy został przedstawiony w projekcie umowy.

Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny i ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82287,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178405,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82287,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-233-22-86

7.3.3) Ulica: Prosta 7

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82287,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.