Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00580834/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
- 2024/BZP 00595686/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-14
- 2024/BZP 00603270/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
- 2024/BZP 00614635/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
- 2024/BZP 00625254/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00632402/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-04
- 2024/BZP 00635075/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00653217/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont DW691 polegający na rozbiórce i budowie nowego obiektu nad Kanałem Gniewoszowsko-Kozienickim wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie w m.Wola Klasztorna w km 21+750 do km 23+430” – post. 251/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont DW691 polegający na rozbiórce i budowie nowego obiektu nad Kanałem Gniewoszowsko-Kozienickim wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie w m.Wola Klasztorna w km 21+750 do km 23+430” – post. 251/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd4be092-fcdb-4cc8-ad6d-ad6b7d522eac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025716/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.159 Remont DWnr 691 polegający na rozbiórce i budowie nowego mostu nad Kanałem Gniewoszowsko-Kozienickim wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie w miejscowości Wola Klasztorna w km od 21+750 do km 23+430
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580834
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 251/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi wojewódzkiej nr 691 polegający na rozbiórce i budowie nowego obiektu nad Kanałem Gniewoszowsko-Kozienickim wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie w miejscowości Wola Klasztorna w km 21+750 do km 23+430.
Składający się z dwóch zadań:
Zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 691 polegająca na rozbiórce i budowie nowego obiektu mostu nad Kanałem Gniewoszowsko-Kozienickim w km 22+247,00 do 22+566,00.
Zadanie 2: Remont drogi wojewódzkiej nr 691 na odcinku od km 21+750 do km 22+247 oraz od 22+566 do km 23+430.
1) Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Dokumentacji Przetargowej (Część III SWZ). Przedmiar Robót dla zadania 1 został udostępniony jedynie poglądowo (Część IV SWZ). Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie załączonej dokumentacji projektowej. Dla zadania 2 Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie załączonego przedmiaru robót.
Dla Zadania 1 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu organizacji ruchu, „na czas budowy” oraz zobowiązany jest do opracowania aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem.
Dla Zadania 2 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu organizacji ruchu „na czas budowy”.
• Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia praw autorskich do dokumentacji fotograficznej i filmowej, o której mowa w ogólnych warunkach umowy na wykonanie robót budowlanych.
2) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
3) W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważnie opisywanym.
• Wykonawca zobowiązany jest posiadać Polisę ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone podczas realizacji umowy w przedmiocie umowy oraz osobom trzecim na cały okres obowiązywania umowy i na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł.
1) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania kopii ww. polisy w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Pod warunkiem zachowania ciągłości ubezpieczenia Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawiania w toku trwania umowy kilku polis potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC.
2) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kopii kolejnej polisy w terminie 7 dni od upływu terminu ważności poprzedniej polisy. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z powyższego, Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne w wysokości określonej
w umowie.
3) W przypadku braku przedłożenia polisy w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo odstąpienia od umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5931844,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6612357,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5931844,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Geodezja - GP Wojciech Pietrzykowski. Pozostałych Podwykonawców wykonawca wyłoni w późniejszym terminie.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5931844,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
do 8 miesięcy od daty podpisania umowy – termin wykonania robót;
do 10 miesięcy od daty podpisania umowy - termin realizacji przedmiotu umowy.
2. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania następujących ustalonych terminów pośrednich (kamieni milowych) wykonania robót oraz kolejności ich realizacji:
I Kamień milowy – wykonanie robót (potwierdzone częściowym protokółem odbioru robót) o wartości nie mniejszej niż 25% wynagrodzenia brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie nie późniejszym niż 7 miesięcy od dnia podpisania umowy.
II Kamień milowy – wykonanie 100% robót (potwierdzone przez Zamawiającego protokołem końcowego odbioru robót bez wad/usterek istotnych) w terminie nie dłuższym niż termin końcowego odbioru robót.
Zamawiający zgodnie z warunkami umowy dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji terminów pośrednich.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOWRÓZEK ORAZ TURZNO W GMINIE ŁYSOMICE
- Remont i modernizacja dróg na terenie Gminy Gołcza w roku 2025
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100608C RÓŻANKOWO - ŚWIERCZYNKI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.