Og³oszenie z dnia 2025-02-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00140423/01 - Wynik z dnia 2025-03-11
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa t³ucznia mineralnego dolomitowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Us³ug Komunalnych w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150998
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: £agiewnicka 76
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-608
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpuk.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpuk.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa t³ucznia mineralnego dolomitowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d2dfb659-b665-404f-82ab-c0e8f2667f61
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00109067
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale 16 SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 rozdzia³u 12 SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. 2024 poz. 1513 z pó¼n. zm.), tj:
1) poprzez Platformê przetargow± pod adresem:
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie Platform± przetargow±), w wierszu oznaczonym tytu³em niniejszego postêpowania
lub
2) poczt± elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego zamowienia@mpuk.eu oraz adresy e mail Wykonawców podane w formularzu oferty.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem:
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1 rozdzia³u 13 SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8.00 - 16.00.
5. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MPUK/DN/ZP/4/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzeda¿, transport i roz³adunek) t³ucznia mineralnego dolomitowego o frakcji: 0-31,5 mm, 31,5 - 63,0 mm, 0-63 mm, 4-31,5 mm.
2. Oferowana t³uczeñ dolomitowy musi byæ zgodny z norm± PN-EN 13242 +A1:2010.
3. Szacunkowa ilo¶æ zamówienia
t³uczeñ dolomitowy frakcja 0-31,5 mm - 3000 t
t³uczeñ dolomitowy frakcja 0-63 mm - 1000 t
t³uczeñ dolomitowy frakcja 4-31,5 mm - 1000 t
t³uczeñ dolomitowy frakcja 31,5-63,0 mm - 3000 t.
4. Zamówienie bêdzie realizowane sukcesywnie, wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego, a podstaw± ka¿dorazowej dostawy bêd± zamówienia cz±stkowe sk³adane przez Zamawiaj±cego e-mailem, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru z³o¿onego zamówienia.
5. Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zamówieñ czê¶ciowych - niezale¿nie od ilo¶ci w terminie trzech dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia czê¶ciowego. Za moment zrealizowania zamówienia czê¶ciowego uznaje siê chwilê dostarczenia Zamawiaj±cemu danej partii, potwierdzonej podpisanym bez zastrze¿eñ przez Zamawiaj±cego dokumentem WZ.
6. Dostawa i roz³adunek przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na koszt Wykonawcy, loco baza MPUK w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o., ul. £agiewnicka 76, 41-608 ¦wiêtoch³owice lub w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego, w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 km od siedziby Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy bêdzie przyjmowa³ dostawy na terenie bazy MPUK w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o. ul. £agiewnicka 76 ca³odobowo lub w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego, w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 km od siedziby Zamawiaj±cego godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. w godzinach od 600 do 1400.
8. W przypadku trudno¶ci w realizacji zamówienia, w tym zamówienia czê¶ciowego, Wykonawca zobowi±zany jest do natychmiastowego (nie pó¼niej ni¿ do 1 godziny od otrzymania zamówienia czê¶ciowego) poinformowania Zamawiaj±cego o tym fakcie drog± e-mailow±. W takim wypadku Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa wykonania zastêpczego na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez konieczno¶ci uzyskiwania w tym zakresie przewidzianego w art. 480 k.c. upowa¿nienia s±du, tj. zakupu u wybranego przez siebie podmiotu trzeciego obci±¿aj±c Wykonawcê ró¿nic± kosztów zakupu u tego podmiotu i dostawy oraz roz³adunku, a kosztami ustalonymi zgodnie z niniejsz± umow± i z³o¿on± przez Wykonawcê ofert±.
9. Zamawiaj±cy mo¿e wyrywkowo skierowaæ transport materia³u do wa¿enia w celu sprawdzenia ilo¶ci materia³u na samochodzie z ilo¶ci± podan± w dokumencie WZ. Waga znajduje siê w ¦wiêtoch³owicach ul. Wojska Polskiego.
10. Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca niezw³ocznie wystawi deklaracjê zgodno¶ci dla zakupionej partii materia³u.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14210000-6 - ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 PLN.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci Oferty Wykonawcy jest mo¿liwa na zasadach okre¶lonych w art. 454-455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz opisanych w za³±czniku nr 3 do SWZ.1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmian postanowieñ zawartej umowy wy³±cznie w nastêpuj±cych przypadkach i na okre¶lonych ni¿ej warunkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug:
- zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto okre¶lona w § 3 Umowy,
- zmiana wynagrodzenia nast±pi wy³±cznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i us³ug czê¶ci zamówienia,
- zmiana wynagrodzenia nast±pi o kwotê wynikaj±c± z ró¿nicy miêdzy dotychczasow±, a now± stawk± podatku od towarów i us³ug;
b) zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia:
- ewentualna zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ jeden raz w okresie realizacji zamówienia, nie wcze¶niej jednak ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia obowi±zywania Umowy,
- ewentualna zmiana wynagrodzenia nast±pi, gdy wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w pierwszym pó³roczu 2025 r. zawarty w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego bêdzie wy¿szy lub ni¿szy o 10% od wska¼nika og³oszonego w kwartale, w którym zawarto umowê,
- maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian zostaje okre¶lona w wysoko¶ci 10% ceny ogó³em okre¶lonej w § 3 Umowy,
- sposób wyliczenia nowej ceny jednostkowej materia³ów w zwi±zku ze zmian± cen jest nastêpuj±cy: dotychczasowa cena w z³ +/- warto¶æ wska¼nika zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w pierwszym pó³roczu 2025 r.
- obowi±zek wykazania zmiany rzeczywi¶cie ponoszonych kosztów z uwagi na wzrost cen nale¿y do strony, która wyst±pi z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia,
- zmiana ceny mo¿e skutkowaæ wzrostem jak i obni¿eniem cen jednostkowych materia³ów wymienionych w formularzu ofertowym - z³±cznik do Umowy,
- zmiana wynagrodzenia nast±pi wy³±cznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany czê¶ci zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-26 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-27
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego po³o¿onego w ¦wiêtoch³owicach przy ul. Szkolnej 7
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja - poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków przy ul. Imieli 12-14 w ¦wiêtoch³owicach
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa naturalnego ³amanego oraz piasku dla Nadle¶nictwa Sulechów.
- Dostawa kruszyw i innych materia³ów, przeznaczonych do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Du¿e
- ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu so³eckiego w Gminie Bulkowo"
- Dostawa materia³ów do utrzymania dróg powiatowych w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy kruszyw wraz z transportem dla PGKiM Sp. z o.o. £aziska Górne
- Zakup i dostawa materia³ów budowlanych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.