Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00090919/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109071 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg transportu rolnego oraz drogi gminnej na terenie Gminy Proszowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Proszowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 72
1.5.2.) Miejscowość: Proszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 386-10-05
1.5.8.) Numer faksu: 12 386-15-55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@proszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.proszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.proszowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg transportu rolnego oraz drogi gminnej na terenie Gminy Proszowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-555aa9ca-d3d2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008309/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remontu dróg rolniczych
1.1.3 Remont nawierzchni dróg gminnych w Opatkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090919/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIP-RI.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Szczytniki - WięckowiceDroga transportu rolnego „Szczytniki-Szerzyzna” Szczytniki dz. nr 210, 294 Opatkowice dz. nr 527,
Droga transportu rolnego „Więckowice-Dobranowice” Więckowice dz. nr 275
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 70257,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Piekary - WolwanowiceDroga transportu rolnego „Piekary rz. Szreniawa” Piekary dz. nr 267
Droga transportu rolnego „Wolwanowice-Lekszyce” Wolwanowice dz. nr 203
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 58455,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Górka Stogniowska - ŁaganówDroga transportu rolnego „Górka Stogniowska” Górka Stogniowska dz. nr 211, 212?
Droga transportu rolnego „Łaganów-Górka Jaklińska” Łaganów dz. nr 406, 407
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 107586,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Kadzice – Ostrów LasDroga transportu rolnego „Kadzice-Czuszów” Kadzice dz. nr 107
Droga transportu rolnego „Ostrów las” Ostrów dz. nr 871/3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 80019,13 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Opatkowice – Droga gminnaDroga transportu rolnego „Opatkowice Ścieklec” Opatkowice dz nr 546
Droga gminna nr 1602762Krelacji Opatkowice-Ogrodzisko w miejscowości Opatkowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 236337,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wszczął postępowanie zamieszczając ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00090919/01 w dniu 23 czerwca 2021 r., w którym termin składania i otwarcia ofert został wskazany na dzień 8 lipca 2021 r. Tymczasem w SWZ jak również na stronie prowadzonego postępowania został podany termin składania i otwarcia ofert na dzień 7 lipca 2021 r.
W dniu 7 lipca o godz. 11.00 upłynął termin składania ofert. Wpłynęły oferty. Zamawiający nie dokonał zmiany SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert na dzień 8 lipca 2021 r., co mogło uniemożliwić złożenie ofert Wykonawcom, którzy powzięli informację dotyczącą terminu składnia i otwarcia ofert z ogłoszenia tj. dzień 8.07.2021 r.
W związku z powyższym, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, postępowanie, jak na wstępie wskazano, zostało unieważnione
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wszczął postępowanie zamieszczając ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00090919/01 w dniu 23 czerwca 2021 r., w którym termin składania i otwarcia ofert został wskazany na dzień 8 lipca 2021 r. Tymczasem w SWZ jak również na stronie prowadzonego postępowania został podany termin składania i otwarcia ofert na dzień 7 lipca 2021 r.
W dniu 7 lipca o godz. 11.00 upłynął termin składania ofert. Wpłynęły oferty. Zamawiający nie dokonał zmiany SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert na dzień 8 lipca 2021 r., co mogło uniemożliwić złożenie ofert Wykonawcom, którzy powzięli informację dotyczącą terminu składnia i otwarcia ofert z ogłoszenia tj. dzień 8.07.2021 r.
W związku z powyższym, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, postępowanie, jak na wstępie wskazano, zostało unieważnione
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wszczął postępowanie zamieszczając ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00090919/01 w dniu 23 czerwca 2021 r., w którym termin składania i otwarcia ofert został wskazany na dzień 8 lipca 2021 r. Tymczasem w SWZ jak również na stronie prowadzonego postępowania został podany termin składania i otwarcia ofert na dzień 7 lipca 2021 r.
W dniu 7 lipca o godz. 11.00 upłynął termin składania ofert. Wpłynęły oferty. Zamawiający nie dokonał zmiany SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert na dzień 8 lipca 2021 r., co mogło uniemożliwić złożenie ofert Wykonawcom, którzy powzięli informację dotyczącą terminu składnia i otwarcia ofert z ogłoszenia tj. dzień 8.07.2021 r.
W związku z powyższym, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, postępowanie, jak na wstępie wskazano, zostało unieważnione
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wszczął postępowanie zamieszczając ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00090919/01 w dniu 23 czerwca 2021 r., w którym termin składania i otwarcia ofert został wskazany na dzień 8 lipca 2021 r. Tymczasem w SWZ jak również na stronie prowadzonego postępowania został podany termin składania i otwarcia ofert na dzień 7 lipca 2021 r.
W dniu 7 lipca o godz. 11.00 upłynął termin składania ofert. Wpłynęły oferty. Zamawiający nie dokonał zmiany SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert na dzień 8 lipca 2021 r., co mogło uniemożliwić złożenie ofert Wykonawcom, którzy powzięli informację dotyczącą terminu składnia i otwarcia ofert z ogłoszenia tj. dzień 8.07.2021 r.
W związku z powyższym, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, postępowanie, jak na wstępie wskazano, zostało unieważnione
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wszczął postępowanie zamieszczając ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00090919/01 w dniu 23 czerwca 2021 r., w którym termin składania i otwarcia ofert został wskazany na dzień 8 lipca 2021 r. Tymczasem w SWZ jak również na stronie prowadzonego postępowania został podany termin składania i otwarcia ofert na dzień 7 lipca 2021 r.
W dniu 7 lipca o godz. 11.00 upłynął termin składania ofert. Wpłynęły oferty. Zamawiający nie dokonał zmiany SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert na dzień 8 lipca 2021 r., co mogło uniemożliwić złożenie ofert Wykonawcom, którzy powzięli informację dotyczącą terminu składnia i otwarcia ofert z ogłoszenia tj. dzień 8.07.2021 r.
W związku z powyższym, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, postępowanie, jak na wstępie wskazano, zostało unieważnione
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI PROSZOWICE
- Remonty dróg o nawierzchniach bitumicznych na terenie Gminy Proszowice województwo małopolskie
- Dostawa do magazynu Apteki Szpitalnej produktów leczniczych.
- Wykonanie robót budowlanych pn. "Remont Pokrycia Dachu na Budynku Kotłowni i Prosektorium na terenie Szpitala w Proszowicach".
- Przebudowa drogi gminnej nr 160262K (Kowary-Klimontów) w km 3+110-3+956 w miejscowości Opatkowice gmina Proszowice
więcej: przetargi PROSZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa Drogi Gminnej nr 004504F w miejscowości Drzeńsko oraz Drogi Gminnej nr 00451OF w miejscowości Starościn
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.