Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00038178/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zjawisko pracy przymusowej – inne oblicze handlu ludźmi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 33037474200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-531
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.cossg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cossg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zjawisko pracy przymusowej – inne oblicze handlu ludźmi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc190009-7f59-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012640/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wyłonienie ekspertów do przeprowadzenia szkolenia z tematyki: "Zjawisko pracy przymusowej - inne oblicze handlu ludźmi".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Wzmocnienie potencjału SG w realizacji ustawowych zadań służbowych w obszarze współpracy międzynarodowej, transgranicznego przemieszczania odpadów oraz zwalczania przestępczości zorganizowanej" - finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038178/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: sprawa nr 04/1/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 490525 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie zajęć warsztatowych w formie stacjonarnej, w ramach warsztatów pn.: „Zjawisko pracy przymusowej – inne oblicze handlu ludźmi”.
Celem planowanego przedsięwzięcia dydaktycznego jest przeprowadzenie warsztatów dla 51 osób, w 3 powtarzalnych edycjach warsztatów dotyczących zjawiska pracy przymusowej – innego oblicza handlu ludźmi, w których wezmą udział funkcjonariusze SG z pionu operacyjno-śledczego oraz pionu cudzoziemskiego wykonujący czynności służbowe bezpośrednio związane z rozpoznawaniem osób lub miejsc zagrożonych zjawiskiem pracy przymusowej – handlem ludźmi
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRENA DAWID-OLCZYK Irena Dawid – Olczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9471252711
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Świat nr 33 lok 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-029
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRENA DAWID-OLCZYK Irena Dawid-Olczyk
jakie przetargi wygrała firma
IRENA DAWID-OLCZYK Irena Dawid-Olczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa opon nowych i regenerowanych wraz z ich naprawą.
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Drawsku Pomorskim
- Czyszczenie separatorów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach wraz z wywozem i utylizacją odpadów
- Usługa wycen nieruchomości
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
- "Dostawa produktów sypkich, przypraw, ciast, produktów garmażeryjnych i wody mineralnej"
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń komputerowych w podziale na 4 części
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze kompetencji zawodowych, zarządzania i marketingu na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 8 części.
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w zakresie bezpieczeństwa narodowego z egzaminem na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 4 części
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze kompetencji cyfrowych i dydaktycznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 11 części
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze kompetencji dydaktycznych i merytorycznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 17 części.
- Przeprowadzenie kursów: programowanie inteligentnych aplikacji, projektowanie CAD
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.