Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048986/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00055666/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109253 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190606287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakręt do Oksywia 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-244
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkm@zkmgdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkmgdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edda98d4-af2c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020869/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie pomieszczeń biurowych, dyspozytorni i toalet
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048986/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZKM/ZP/04/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 283428,60 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa sprzątania pomieszczeń w siedzibie ZKM4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 80753,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach poza siedzibą ZKM4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 202675,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75035,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75035,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Security & Cleaning System Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992567888
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-149
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Do 75% wartości zamówienia – sprzątanie pomieszczeń – Security & Cleaning System Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
2. Do 75% wartości zamówienia – sprzątanie pomieszczeń – Medica CIB Sp. z o.o,
3. Do 75% wartości zamówienia – sprzątanie pomieszczeń – Spectre Security Sp. z o.o,
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75035,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w cz. II wynosi 249 690,00 zł.
Należy zauważyć, iż cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu wynosi 251 100,07 zł czyli przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie może zwiększyć ww. kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający nył zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Dostawa znakowanych koszulek
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie
- "Rozbiórka wieży widokowo-obserwacyjnej zlokalizowanej na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce"
- Dostawa narzędzi warsztatowych, elektronarzędzi, wieloostrzowych narzędzi skrawających o ruchu obrotowym, do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej KPW Gdynia z podziałem na części
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa czynności sanitarno- porządkowych w pomieszczeniach kuchni, zapleczu kuchennym oraz salach konsumpcyjnych.
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania porządku na terenie targowiska, dozorowaniu terenu i obiektów przy ul. Trocinowej 1 w Warszawie, sprzedaży biletów jednodniowych na stanowiska do handlu.
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.