Og³oszenie z dnia 2023-02-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00121975/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00223721/01 - Wynik z dnia 2023-05-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug
hotelowych i restauracyjnych na potrzeby konferencji
pn. „27th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zut.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug
hotelowych i restauracyjnych na potrzeby konferencji
pn. „27th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2023”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b1d085a3-b37d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00109276
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1d085a3-b37d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie Zamawiaj±cemu oferty (a tak¿e jej wycofanie) odbywa siê przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zak³adka „Oferty/wnioski”).
2. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
3. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± w postêpowaniu, w sprawach innych ni¿ sk³adanie oferty np. sk³adanie
Zamawiaj±cemu wniosków o wyja¶nienie SWZ odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1) Platformy e-Zamówienia, za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”) lub
2) poczty elektronicznej: starnawski@zut.edu.pl.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”, o których mowa w ust 3 pkt 1 powy¿ej,
wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Maksymalny rozmiar plików
przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej to 100 MB.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca chc±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu, musi posiadaæ konto podmiotu Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat
zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e
Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. 2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci
dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia i przekazania ofert, innych o¶wiadczeñ i dokumentów wymaganych w niniejszym postêpowaniu na
podstawie SWZ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w:
1) rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), zw. dalej „rozporz±dzeniem w spr. wymagañ dla dokumentów
elektronicznych”,
2) rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23.12.2020r.
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
4. Ofertê oraz inne o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w spr. wymagañ dla dokumentów
elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady
Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
5. Ofertê oraz inne o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu,
elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w spr. wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w
postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê
jako
za³±cznik) lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”. 7. Je¿eli przekazywane
dokumenty elektroniczne, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu utrzymania w poufno¶ci tych
informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczanym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku
„Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
8. Formularze do komunikacji (na Platformie e-Zamówienia) umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk
„dodaj za³±cznik”).
9. Mo¿liwo¶æ korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e
Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do
zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Wskazana w sekcji III.3.5) og³oszenia poczta e-mail po stronie Zamawiaj±cego jest standardow± poczt± elektroniczn± (Office365
lub te¿ znana pn. Microsoft365).
11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e–Zamówienia.
12. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia mo¿liwe jest po zaakceptowaniu Regulaminu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zosta³a podana w za³±czniku nr 1 SWZ (zob. równie¿ dzia³ II
SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzul± informacyjn± RODO (za³±cznik nr 1 SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/WE/1638/2022/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug hotelowych i towarzysz±cych
na potrzeby organizowanej przez Zamawiaj±cego czterodniowej (w dniach od 22.08.2023 r.
do 25.08.2023 r.) konferencji naukowej pn. konferencji naukowej pn. „27th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2023” (zwanej dalej „Konferencj±”). Maksymalna liczba uczestników konferencji to 150 osób. Ramowy program Konferencji podaje za³±cznik nr 2 SWZ.
2. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia wchodz± takie podstawowe rodzaje us³ug, podlegaj±cych wykonaniu w okresie trwania Konferencji, jak:
1) Zapewnienie i udostêpnienie 15 pokoi hotelowych, w tym 5 pokoi jednoosobowych
i 10 dwuosobowych w dniach: 21.08.2023 r., 22.08.2023 r., 23.08.2023 r., 24.08.2023 r. oraz 25.08.2023 r. (dla organizatorów konferencji) wraz z serowaniem im ¶niadañ stosownie do ust. 3 poni¿ej;
2) Zapewnienie gotowo¶ci udostêpnienia dodatkowo 60 pokoi hotelowych, w tym 20 pokoi jednoosobowych i 40 pokoi dwuosobowych dla innych zainteresowanych uczestników Konferencji w dniach: 22.08.2023 r., 23.08.2023 r., 24.08.2023 r. oraz 25.08.2023 r. Mo¿liwo¶æ rezerwacji wskazanych wy¿ej pokoi powinna obowi±zywaæ przynajmniej
w okresie od 01 czerwca do 07 lipca 2023 r. z zastrze¿eniem dodatkowych postanowieñ ust. 6 poni¿ej;
3. ¦niadania dla uczestników Konferencji korzystaj±cych z us³ug noclegowych o których mowa
w ustêpie 2 pkt 1) winny byæ w dniach: 22.08.2023 r., 23.08.2023 r., 24.08.2023 r., 25.08.2023 r. ka¿dorazowo w formie „sto³u szwedzkiego” (nale¿y zapewniæ mo¿liwo¶æ skomponowania, oprócz dañ z udzia³em miêsa, równie¿ dañ wegetariañskich lub wegañskich).
4. Zapewnienie us³ug restauracyjnych dla wszystkich uczestników konferencji (maksymalnie 150 osób) w ramach których dla ka¿dego nale¿y zapewniæ:
1) Obiady - w dniach: 23.08.2023 r., 24.08.2023 r. i 25.08.2023 r. w formie „ szwedzkiego sto³u” (nale¿y zapewniæ mo¿liwo¶æ skomponowania, oprócz dañ z udzia³em miêsa, równie¿ dañ wegetariañskich lub wegañskich),
2) Kolacje - w dniach 22.08.2023 r. oraz 23.08.2023 r., przy czym w dniu 22.08.2023 r. kolacja w formie „grill party” a w dniu 23.08.2023 r. kolacja w formie „bankietu” (nale¿y zapewniæ mo¿liwo¶æ skomponowania, oprócz dañ z udzia³em miêsa, równie¿ dañ wegetariañskich lub wegañskich),
3) „Przerwy kawowe” – w dniach 22.08.2023 r., 23.08.2023 r., 24.08.2023 r., 25.08.2023 r. – w formie bufetu kawowego dostêpnego w przerwach obrad (zgodnie z terminarzem okre¶lonym w ramowym planie konferencji przedstawionym w Za³±czniku nr 2 SWZ),
z dostêpno¶ci± (zawarto¶æ bufetu) do napojów: kawa, herbata, woda, soki, cukier, mleko do kawy/napój ro¶linny oraz ciasto i/lub ciastka;
5. Zapewnienia Sal na potrzeby administracji i obrad Konferencji, znajduj±cych siê w kompleksie hotelu, w którym zostan± zakwaterowani uczestnicy Konferencji (tj. Hotelu Konferencyjnym, o którym mowa w ust. 10 poni¿ej):
1) Sali konferencyjnej (jako miejsca obrad Konferencji) na co najmniej 150 osób (dla krzese³ w ustawieniu teatralnym), wyposa¿onej w odpowiednie multimedia do prowadzenia prezentacji;
2) Sali konferencyjnej (jako miejsca obrad Konferencji), na minimum 60 osób (dla krzese³
w ustawieniu teatralnym), wyposa¿onej w odpowiednie multimedia do prowadzenia prezentacji;
3) Sali do obs³ugi administracyjnej Konferencji o powierzchni co najmniej 30m2, wyposa¿onej w sto³y i krzes³a (ustawienie U) dla 20 osób;
6. Zapewnienia na ca³y okres Konferencji powierzchni hotelowych przeznaczonych
do wykorzystania na 1 stanowisko wystawiennicze (o powierzchni ok. 10 mkw)
dla sponsora Konferencji (przy stoisku winien znajdowaæ siê stó³, dwa krzes³a
oraz miejsca na postawienie rollupa do urz±dzenia ekspozycji). Stoisko wystawowe,
o których mowa powy¿ej musi byæ zlokalizowane w bezpo¶rednim po³o¿eniu sali/sal konferencyjnych, o których mowa w 5 powy¿ej oraz/lub pomieszczeñ
(lub pomieszczeñ bezpo¶rednio przyleg³ych do miejsc) przeznaczonych na przerwy kawowe,
o których mowa w ust. 4 pkt 3) powy¿ej.
7. Zapewnienia co najmniej 30 miejsc parkingowych dla pojazdów osobowych Uczestników Konferencji w tym zapewnia co najmniej 6 miejsc w dniu 21.08.2023 r. oraz co najmniej 30 miejsc parkingowych w dniach 22.08.2023 r. do 25.08.2023 r.
8. Szczegó³owo rodzaj i zakres us³ug sk³adaj±cych siê na przedmiot niniejszego zamówienia oraz liczbê uczestników Konferencji, dla których te us³ugi maja byæ wykonane - podaje
§ 2 ust. 2 Wzoru Umowy (za³±cznik nr 5 SWZ).
9. Wymagany minimalny okres gotowo¶ci do zapewnienia pokoi hotelowych,
tj. us³uga, o której mowa w ust. 2 pkt 2) powy¿ej podaje § 4 ust. 2 Wzoru Umowy. Ewentualne, podlegaj±ce wykonaniu nastêpczo w stosunku do us³ugi, o której mowa w ust. 2 pkt 2) powy¿ej, us³ugi jak udostêpnienie (wynajem) wskazanych tam pokoi i zakwaterowanie w nich zainteresowanych uczestników Konferencji (z ewentualnymi us³ugami towarzysz±cymi,
w szczególno¶ci us³ugami w postaci serwowanego dla nich ¶niadania) nie stanowi± przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy nie gwarantuje, ¿e uczestnicy Konferencji bêd± zainteresowania skorzystaniem z pokoi hotelowych, o których mowa w ust. 2 pkt 2) powy¿ej (szczegó³owe postanowienia w tym zakresie podaje § 4 Wzoru Umowy.
10. Zamawiaj±cy wymaga aby wszystkie us³ugi, o których mowa w ust. 2 – 8 powy¿ej sk³adaj±ce
siê na przedmiot niniejszego zamówienia odbywa³y siê w minimum czterogwiazdkowym jednym budynku hotelu (lub kompleksie budynków hotelowych w ramach zwartej jednej lokalizacji) po³o¿onym albo w granicach administracyjnych miasta Miêdzyzdroje albo granicach administracyjnych miasta ¦winouj¶cie (wed³ug wyboru Wykonawcy), który to hotel (lub kompleks budynków hotelowych w ramach zwartej jednej lokalizacji) bêdzie o potencjale techniczno-organizacyjnym zdolnym do nale¿ytego wykonania us³ug stanowi±cych przedmiot niniejszego postêpowania, w szczególno¶ci zdolnym do zapewnienia pokoi hotelowych o rodzaju i liczbie wskazanej w ust. 2 pkt 1) i 2) powy¿ej [i § 2 ust. 2 pkt 1) i 2) Wzoru Umowy], pomieszczeñ wymaganych na podstawie ust. 5 powy¿ej [§ 2 ust. 2 pkt 3) Wzoru Umowy]
oraz us³ug restauracyjnych, o których mowa w ust. 4 powy¿ej [§ 2 ust. 2 pkt 4) Wzoru Umowy] dla wskazanej tam liczby 150 osób, jako maksymalnej mo¿liwej liczby uczestników Konferencji. Ponadto hotel jak wy¿ej (zwany dalej „Hotelem Konferencyjnym”) musi byæ dostosowany
do potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ci± ruchow± (tj. widna, podjazdy, itp.) oraz posiadaæ wewn±trz Hotelu Konferencyjnego lub bezpo¶rednio przy tym Hotelu parking spe³anij±cy wymagania okre¶lone w ust. 6 powy¿ej i § 3 ust. 3 Wzoru Umowy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci oferowania wykonania us³ug, o których mowa w ust. 2 – 9 powy¿ej w ramach dwóch lub wiêkszej liczby budynków hotelowych po³o¿onych w ró¿nych lokalizacjach na terenie ¦winouj¶cia lub Miêdzyzdrojów w celu ³±czenia ich potencja³u do spe³niania wy¿ej wskazanych wymagañ Hotelu Konferencyjnego. Tym samym Hotelem Konferencyjnym, w których
ma byæ wykonana ca³o¶æ us³ug, o których mowa w ust. 2 – 9 powy¿ej mo¿e byæ wy³±cznie hotel w jednym budynku (lub kompleksie budynków hotelowych w ramach zwartej jednej lokalizacji)
po³o¿ony albo w ¦winouj¶ciu albo Miêdzyzdrojach.
11. Warunki wykonania zamówienia, w tym szczegó³owy zakres ¶wiadczeñ sk³adaj±cych
na przedmiot niniejszego zamówienia - zawieraj± postanowienia Wzoru Umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55100000-1 - Us³ugi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zleceniodawca zastrzega sobie mo¿liwo¶æ jednostronnego zmniejszenia liczby uczestników Konferencji korzystaj±cych z us³ug restauracyjnych, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 4) Umowy, po³±czone z odpowiednim zmniejszeniem Wynagrodzenia Zleceniobiorcy, stosowniedo § 7 ust. 2 Umowy, na co Zleceniobiorca wyra¿a zgodê, pod warunkiem, ¿e o skorzystaniu
z prawa do pomniejszenia zakresu us³ug restauracyjnych, o którym mowa powy¿ej Zleceniodawca powiadomi Zleceniobiorcê a pomniejszenie nie bêdzie obejmowaæ wiêcej ni¿:
1) 30 osób z 150 osób, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 4) Umowy – w przypadku, kiedy powiadomienie o pomniejszeniu zostanie dorêczone Zleceniobiorcy nie pó¼niej
ni¿ w dniu 06.07.2023 r.
2) 15 osób z 150 osób, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 4) Umowy – w przypadku,
kiedy powiadomienie o pomniejszeniu zostanie dorêczone Zleceniobiorcy,
po dniu wskazanym w pkt 1) powy¿ej, przy czym nie pó¼niej ni¿ w dniu 21.07.2023 r.
2. Zleceniobiorca uzna za skutecznie dorêczone mu ze strony Zleceniodawcy powiadomienie,
o skorzystania z prawa do pomniejszenia zakresu us³ug stosownie do ust. 1 powy¿ej
równie¿ wtedy, gdy zostanie ono przekazane mu ze strony przedstawiciela Zleceniodawcy,
o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy wskazan± tam poczt± elektroniczn± na adres e-mail przedstawiciela Zleceniobiorcy , o którym mowa w § 6 ust. 2 Umowy (adres e-mail tam wskazany), bez obowi±zku zachowania formy pisemnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-22 do 2023-08-25
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki potwierdzenia rezerwacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dowody na okoliczno¶æ, ¿e
Wykonawca spe³ni³ ³±cznie przes³anki, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP – przy czym tylko w przypadku, gdy w
odniesieniu do Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê (a w przypadku Oferty wspólnej sk³adanej przez Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do tego Wykonawcy, do którego) ma miejsce sytuacja, o której mowa w art. 110 ust. 2
ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy PZP.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje zap³atê zaliczki na realizacje zamówienia do 20 % ceny za zamówienie . Szczegó³y w tym zakresie podaje & 8a Wzoru Umowy.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-07 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie Zamawiajacemu ofert w niniejszym postepowaniu ( a tak¿e ich wycofanie) dopuszczonej jest wy³acznie za pomoc± narzêdzia (systemu) informatycznego Urzêdu Zamówieñ Publicznych pod nazw± e-Zamówienia , dostêpnego na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-07 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wskazany w sekcji IV.4.3.2 og³oszenia sposób okre¶lenia kryteriów oceny ofert (procentowo) podlega w SWZ przeliczeniuna punkty wed³ug zasady: jeden procent (%) = jeden punkt wagowy. Ilekroæ w niniejszym og³oszeniu u¿ywany jest zwrot: 1)
ustawa PZP - nale¿y przez to rozumieæ obowi±zuj±c± polsk± ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ
publicznych, 2) SWZ - nale¿y przez to rozumieæ obowi±zuj±c± w niniejszym postêpowaniu specyfikacjê warunków
zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP, w³a¶ciw± dla trybu podstawowego bez negocjacji, przyjêtego w
niniejszym postêpowaniu (wraz z jej za³±cznikami); 3) Wzór Umowy – nale¿y przez to rozumieæ projektowane
postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, których tre¶æ zawiera za³±cznik nr 5 SWZ.
W niniejszym postêpowaniu, obok obligatoryjnych podstaw (przes³anek) wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP, zastosowanie maj± równie¿ obligatoryjne podstawy (przes³anki)
wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
Og³oszenie nr 2023/BZP 00091336 z dnia 2023-02-10
2023-
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowi±zuj±cych przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "¦wiadczenie us³ug pogrzebowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie ¿ywienia Mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpo¶rednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, czê¶æ 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw p³ynnych do pojazdów s³u¿bowych u¿ytkowanych przez Okrêgowy Urz±d Miar w Szczecinie"
- Us³uga dostêpu do Systemu Informacji Prawnej
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleñ z zakresu prawa w podziale na 4 czê¶ci
- Us³uga organizacji sta¿y uczniowskich
- ¦wiadczenie us³ug rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasa¿erskie dla delegatów G³ównego Inspektoratu Ochrony Ro¶lin i Nasiennictwa
- Us³ugi rezerwacji miejsc noclegowych w hotelach w kraju i za granic± .
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeñ realizowanych przez Centrum Wspó³pracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na czê¶ci.
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla m³odzie¿y - uczestników projektu pn. "Gotowi na przysz³o¶æ"
wiêcej: Us³ugi hotelarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.