Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00258500/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00272529/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00282367/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00286688/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00286868/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Czerwone Maki wraz z budową chodnika od ul. Lubostroń do skrzyżowania z ul. Bobrzyńskiego/Bunscha.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12061607416
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdmk.krakow.pl/informacje/tryb-podstawowy-art-275-pkt-1-znak-sprawy-1-xi-2021/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociągi Miasta Krakowa S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750000065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 1,
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-106
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 639 21 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wodociagi.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodociagi.krakow.pl/kontakt.html
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ul. Czerwone Maki wraz z budową chodnika od ul. Lubostroń do skrzyżowania z ul. Bobrzyńskiego/Bunscha.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa102dc0-3e07-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000711/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.65 Rozbudowa ul. Czerwone Maki wraz z budową chodnika od ul. Lubostroń do skrzyżowania z ulicą Bobrzyńskiego / Bunscha - wykonanie robót budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258500/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/XI/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4326452,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbudowie ul. Czerwone Maki wraz z budową chodnika od ul. Lubostroń do skrzyżowania z ul. Bobrzyńskiego/Bunscha.
Rozbudowa dotyczy drogi gminnej lokalnej ul. Czerwone Maki A-B w km 0+009,80-0+249,50 wraz z rozbudowa drogi gminnej lokalnej ul. Lubostroń A-B w km 0+249,50-0+292 wraz z budowa kanalizacji deszczowej ,z przebudową oświetlenia ulicznego /polegająca na jego rozbiórce i budowie/budowa i przebudowa zjazdów oraz przebudowa sieci uzbrojenia terenu /polegającą na rozbiórce i budowie/:sieci elektroenergetycznych, sieci wodociągowej i sieci teletechnicznej w Krakowie
Zadanie obejmuje wykonanie min.:
• przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej 2196,0 m2
• chodników i wjazdów z kostki brukowej betonowej 1248,5 m2
• kanalizacji deszczowej śr. 315 mm 264,5 m
• przebudowy sieci teletechnicznej, m.in. wymiana kabla koncentrycznego 430 m
• montażu pionowego i poziomego oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
• przebudowy sieci elektroenergetycznej kablowej i napowietrznej nN i SN
• budowy oświetlenia ulicznego
• budowa sieci wodociągowej DN 150 mm o długości 236,5 mb
Zadanie realizowane będzie na podstawie Porozumienia NU/218/2021 zawartego w dniu 12.07.2021 r. pomiędzy:
Gminą Miejską Kraków – Zarządem Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków (zwanego dalej Zamawiającym 1)
a
Wodociągami Miasta Krakowa S.A
ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków (zwanego dalej Zamawiającym 2),
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz 1129), Strony wyznaczają spośród siebie Zarząd Dróg Miasta Krakowa jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu Stron i na ich rzecz.
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 10 a do SWZ – dla Zamawiającego 1 oraz załącznik nr 10 b do SWZ– dla Zamawiającego 2.
c) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
d) Wykonawca zobowiązany jest udzielić: min. 36 – max. 60 miesięcy gwarancji (Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone).
2. Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2 do SWZ, tj. projektowanymi postanowieniami umowy. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 9 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane:
a) pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych;
b) pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
4. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w części I pkt 3 SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy.
5. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp.
Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zmawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31321100-3 - Napowietrzne linie energetyczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2403836,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3396483,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2403836,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMEGA 1 – ZAKŁAD SIECI WODNO KANALIZACYJNYCH SZCZEPAN IRZYK, 32-412 WIŚNIOWA, LIPNIK 327
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 681-205-43-19
7.3.3) Ulica: LIPNIK 327
7.3.4) Miejscowość: WIŚNIOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Szczepan Irzyk "OMEGA 1" ZAKŁAD SIECI WODNO-KANALIZACYJNYCH
jakie przetargi wygrała firma
Szczepan Irzyk "OMEGA 1" ZAKŁAD SIECI WODNO-KANALIZACYJNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2403836,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług w zakresie transportu i zbierania odpadów chemicznych, opakowaniowych i rtęci oraz transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych wytworzonych w UR Kraków
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług informatycznych dla czterech jednostek Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wyposażenie budynku archiwum przy ul. Orzeszkowej 7 w Krakowie w system regałów ruchomych wraz z pracami towarzyszącymi dla potrzeb Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie - Etap 1
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy szafy klimatyzacji precyzyjnej (wraz z montażem) dla Wydziału Fizyki Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Przebudowa placu zabaw i budowa siłowni - SP Nr 93, ul. Szlachtowskiego w Krakowie.
- Rewitalizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie SPzOI nr 22, ul. Chmielowskiego 1 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Chorzowskiej 27 H w Bytomiu
- Roboty budowlane w przedmiocie 2 części: Część I: Ochrona p.poż. Część II: Wentylacja i klimatyzacja w budynku przy ul. Królewska 27 w Warszawie.
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Żyraków - etap IV
- "Poprawa dostępności obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Bircza".
- Roboty drogow. w zakr. poligonu pożarowego, nawierzch. drogowych i parkingów dz.nr 28/8 w pozost. części działki wraz z przejazdem na dz. nr 29, w ramach pr. wieloletn. pn. "Budowa PORM w Szczecinie
- Rewitalizacja obiektu Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Chłodnej 3 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.