Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031655/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00046456/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00049606/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynku biura RDLP w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. F. Rogaczewskiego 9/19
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-804
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 321 22 20
1.5.8.) Numer faksu: 58 302 11 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rdlp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynku biura RDLP w Gdańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd72b740-4210-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031655/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.270.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260930,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia prowadzonego pod nazwą: „Zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynku biura RDLP w Gdańsku”. W zakres prac wchodzi wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie instalacji systemu sygnalizacji pożarowej w budynku biurowym RDLP w Gdańsku oraz w garażach zewnętrznych na terenie posesji RDLP w Gdańsku. Przewidziane zamówieniem prace projektowe i instalacyjne w budynku biurowym RDLP w Gdańsku obejmują:
· Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z dokumentami towarzyszącymi.
· Demontaż istniejącej instalacji sygnalizacji pożarowej z utylizacją.
· Przebudowa istniejącej rozdzielni pod kątem zasilania urządzeń przeciwpożarowych.
· Układanie okablowania.
· Dostawa i montaż nowych urządzeń dla zaprojektowanego systemu sygnalizacji pożarowej.
· Wykonanie niezbędnych pomiarów i badań.
· Testowanie systemu.
· Próby odbiorcze i uruchomieniowe.
· Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45442110-1 - Malowanie budynków
45442121-1 - Malowanie budowli
45442180-2 - Powtórne malowanie
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280195,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488303,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280195,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Provision Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842711715
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 32/6
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280195,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługę przetworzenia kału dawcy na zawiesinę mikrobioty jelitowej na potrzeby UCK
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do utrzymania infrastruktury drogowej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawa odczynników do pomiaru ilości i żywotności komórek wraz z dzierżawą aparatu do liczenia komórek dla UCK
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów zużywalnych do automatycznego systemu posiewu bakteriologicznego WASP dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę kompleksu sportowego Orlik wraz z zagospodarowaniem terenu
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Wołodyjowskiego na od ul. Żeromskiego do ul. Barbary oraz ul. Barbary na odcinku od ul. Wołodyjowskiego do ul. Zygmuntowskiej w m. Marki.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.