Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00506918/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wystawa historyczna pt.: „Czas terroru 1939 – 1945”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO SROKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511001142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Srokowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-420
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srokowo@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srokowo.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_srokowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wystawa historyczna pt.: „Czas terroru 1939 – 1945”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1c0d552-805c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00258185/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wystawa w obiekcie nr 17 w OEHP Wilczy Szaniec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 712497,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wbudowanie do istniejącego budynku nr 17 w Ośrodku Edukacji Historyczno – Przyrodniczej „Wilczy Szaniec” Nadleśnictwa Srokowo w Gierłoży gm. Kętrzyn multimedialnej wystawy historycznej pt.: „Czas terroru 1939 – 1945” zgodnie z projektem wykonawczym: części budowlanej, branży elektrycznej etap I, branży elektrycznej etap II oraz projektem wykonawczym części scenograficznej wykonanym przez : mgr Annę Rzeźnik, mgr Kaspra Skirgajło – Krejewskiego , ul. Słowackiego 27/63 m. 126 , 01 – 592 Warszawa.
2) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
- robót budowlanych w celu przystosowania pomieszczenia obiektu nr 17 do celów wystawienniczych polegających na remoncie : podłóg , ścian, sufitu , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej .
- przygotowanie instalacji elektrycznych pod urządzenia teleinformatyczne i multimedialne,
- dostawa, montaż i uruchomienie systemu multimedialnego,
- wykonanie oraz montaż elementów scenograficznych: wielkoformatowe nośniki grafiki, gabloty, AV i system zarządzania wystawą,
- przygotowanie materiału audio-video do projekcji na podstawie opisu zawartego w opracowaniu pt. „Projekt scenografii wystawy pt.: Czas terroru 1939 – 1945”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947837,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2003430,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947837,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki ZETO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202807
7.3.3) Ulica: Skorupska 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-048
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
DANWIK Łukasz Korkuz
Zakład Remontowo-Budowlany
Zakres:
prace budowlane – remont wnętrza bunkra
i przystosowanie go do celów wystawienniczych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947837,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.