eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁazyRozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy. Realizacja usługi cateringowej dla uczestników zajęć świetlicy środowiskowej w Łazach. Postępowanie 3.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy. Realizacja usługi cateringowej dla uczestników zajęć świetlicy środowiskowej w Łazach. Postępowanie 3.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6729422

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy. Realizacja usługi cateringowej dla uczestników zajęć świetlicy środowiskowej w Łazach. Postępowanie 3.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8bdc60b-ac16-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017874/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy. Realizacja usługi cateringowej dla uczestników zajęć świetlicy środowiskowej w Łazach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) Projekt pt. „Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098364/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przeprowadził uprzednio dwa postępowania na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia. Obydwa postępowania zostały przeprowadzone w trybie podstawowym na podstawie art 275 pkt 1. Obydwa postępowania zostały unieważnione na podstawie braku ofert. Przebieg procedury był następujący:
I postępowanie zostało wszczęte w dniu: 02.03.2022 nr ogłoszenia 2022/BZP 00072112/01. Unieważnione w dniu 10.03.2022
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: brak ofert
UZASADNIENIE PRAWNE:
Na podstawie art. 255 pkt 1)
II postępowanie zostało wszczęte w dniu 16.03.2022 ogłoszenie nr 2022/BZP 00088389/01. Unieważnione w dniu 24.03.2022
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Do upływu terminu składania ofert , tj. 24.03.2022r., godz. 09:00, Zamawiający nie otrzymał ani jednej oferty przetargowej na w/w zadanie.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Na podstawie art. 255 pkt 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: pierwsze postępowanie ocds-148610-77fe77d4-99f7-11ec-baa2-b6d934483bfb Drugie postępowanie ocds-148610- 7b5e96ce-a453-11ec-baa2-b6d934483bfb

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 119625,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych polegających na
przygotowaniu, dostarczeniu, podawaniu posiłków (zestawów), dbaniu o czystość w trakcie spotkania jak i uprzątnięciu
pomieszczenia ze śmieci i resztek jedzenia dla uczestników świetlicy środowiskowej w Łazach.
2. Usługa cateringowa obejmuje:
􀀁􀀁 Poczęstunek w formie jednodaniowego obiadu (drugie danie oraz napój) dla każdego dziecka (dostarczone o godz.
18.00). Dopuszcza się serwowanie raz w tygodniu zupy z wkładką mięsną oraz napoju i drugiego dania cztery razy w
tygodniu wraz z napojem. Zamawiający będzie informował Wykonawcę do godz. 8:30 o ilości posiłków zamawianych w
danym dniu.
3. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy (przewidywany termin realizacji : od dnia
podpisania umowy. do dnia 31 maja 2023r.) na 7 975 obiadów (tj. ok. 319 dni dla ok. 25 dzieci dziennie). Liczba dzieci i ilość
posiłków podane są liczbami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę
jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie
niniejszego zamówienia publicznego. Posiłki dostarczane będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni
ustawowo wolnych od pracy i innych dni wolnych od zajęć edukacyjnych. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą
organizacji dnia pracy świetlicy środowiskowej dostawa posiłków odbędzie się w innych godzinach – po wcześniejszym
uzgodnieniu z Wykonawcą.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał posiłki dobrej jakości zgodne z powszechnie obowiązującymi
przepisami i normami dotyczącymi żywności, w szczególności zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2020, poz. 2021 ze zm.), normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i
Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP.
6. Wykonawca będzie przygotowywał i wydawał obiady w lokalu gastronomicznym, będącym w jego dyspozycji,
spełniającym wymagania sanitarne, znajdującym się w granicach administracyjnych miasta Łazy.
7. Z uwagi na obowiązujący w chwili zawierania umowy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stan epidemiczny związany z
SARS-CoV 2 i związane z tym wprowadzane ograniczenia w prowadzeniu działalności gastronomicznej, oraz umożliwienia
wielu Wykonawcom dostępu do zamówienia, Zamawiający dopuszcza realizację umowy poprzez dowóz i wydawanie
posiłków w opakowaniach jednorazowych w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach. Cenę naczyń i sztućców
jednorazowych, dowozu i pozostałej obsługi należy doliczyć do ceny posiłku.
8. Ze względu na specyficzny charakter usługi oraz w związku z niemożnością dokładnego oszacowania wielkości
przedmiotu umowy, jak również z uwagi na obowiązujący stan epidemiczny na terenie RP Zamawiający zastrzega sobie
prawo:
1) jego zmniejszenia. Zmniejszenie wielkości przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1 nie będzie skutkowało jakąkolwiek
odpowiedzialnością Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia liczby obiadów Wykonawcy nie będzie przysługiwało
jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmiany liczby obiadów, poza prawem do zapłaty wynagrodzenia za faktycznie zrealizowaną
liczbę obiadów wg ceny jednostkowej obiadu określonej w formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 3
Zmniejszenie wielkości przedmiotu umowy Zamawiający szacuje na nie więcej niż 50 %.
2) jego zwiększenia w skali miesiąca. W przypadku zwiększenia wielkości przedmiotu umowy o którym mowa w ust. 1, okres
realizacji umowy, opisany w §2 może ulec skróceniu, przy czym cena jednostkowa obiadu musi być tożsama z ceną
ofertową.
3) Wykonawcy nie przysługuje prawo do żądania wynagrodzenia z tytułu gotowości do świadczenia przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146421,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146421,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146421,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAR "MAX" MAREK PAŁASZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490016358

7.3.3) Ulica: rtm. Witolda Pileckiego 5,

7.3.4) Miejscowość: Łazy

7.3.5) Kod pocztowy: 42-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146421,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.