Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057902/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00062108/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż systemu osuszania powietrza w Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123000513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Evry 4
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcsir@mcsir.nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcsir.nowytarg.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mcsir_nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż systemu osuszania powietrza w Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-758348d5-8b2d-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019668/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż systemu osuszania w Miejskiej Hali Lodowej w ramach projektu Sportowa Polska 2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057902/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCSiR.262.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy dostawy i montażu nowych kompletnego systemu osuszania powietrza w Miejskiej Hali Lodowej przy ul. Parkowa 14 w Nowym Targu w terminie 4 miesięcy od podpisania umowy.
1. Modernizacja systemu osuszania powietrza hali lodowej poprzez dostawę i montaż standardowego systemu osuszacza o wydajności osuszania nominalnej nie mniej niż 95 kg/h dla parametrów na wlocie +20C i 60% RH i ilości powietrza suchego nominalnie nie mniej niż 14000 m3/h, obudowana, rozdzielnica elektryczna w standardzie, nagrzewnica regeneracji elektryczna o mocy ok. 110-115 kW, pobór mocy elektrycznej ok. 120-130 kW wraz z kompletem kanałów wentylacyjnych powietrza procesowego, suchego, regeneracji i wilgotnego: kanały wentylacyjne pobór, rozprowadzanie powietrza procesowego i suchego wewnątrz hali lodowiska w ilości nie mniej niż 14.000 m3/h (300mb) wraz z odpowiednimi elementami nawiewnymi oraz kanały powietrza regeneracji i wilgotnego (ilość powietrza nie mniej niż 4600 > m3/h, 20 mb). Kanały powietrza procesowego i suchego zlokalizowane na zewnątrz zaizolowane. Kanały wentylacyjne wykonane ze stali ocynkowanej. Szczegóły zamówienia określa Załącznik Nr 6 stanowiący integralną część niniejszej dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42113161-0 - Osuszacze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39721320-1 - Osuszacze powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Be DRY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762462200
7.3.3) Ulica: Świerkocin 50C
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-302
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-28 do 2022-07-27INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Oprogramowanie służącego do -post processingu obrazowania mózgu u chorych na udar niedokrwienny mózgu, oraz oprogramowania do udostępnienia badań obrazowych do konsultacji placówkom zewnętrznym
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Nowym Targu w roku 2025
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie skutkom powodzi
- Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu na rok 2025
- Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez ZGZiR w roku 2025
więcej: przetargi w Nowym Targu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.