eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych wytworzonych na terenie Szpitala Praskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych wytworzonych na terenie Szpitala Praskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012298823

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Solidarności 67

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-401

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 228185061

1.5.8.) Numer faksu: 226187190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalpraski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalpraski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych wytworzonych na terenie Szpitala Praskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a1362f0-ef2f-4818-8ac9-e4542abd9941

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091827/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Odbiór odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/42/ODPADY KOMUNALNE/2024/BZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych wytworzonych na terenie Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zapewnienie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakresie odbioru.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od miejsca czasowego gromadzenia odpadów (wraz z rozładunkiem) do miejsca składowania, wraz z ich zagospodarowaniem.
d) Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych:
 Frakcja zmieszana - 2 pojemniki po 7000 litrów – odbiór 3 razy w tygodniu
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach / kryterium poza cenowe oceny ofert /
 Frakcja papier - 6 pojemników po 1100 litrów – odbiór 3 razy w tygodniu
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach / kryterium poza cenowe oceny ofert /
 Frakcja metale i tworzywa sztuczne - 5 pojemników o pojemności 1100 litrów – odbiór 3 raz w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach / kryterium poza cenowe oceny ofert /,
 Frakcja szkło - 1 pojemnik o pojemności 1100 litrów – odbiór 3 razy w tygodniu
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00,
 Frakcja BIO – 4 pojemnik o pojemności 240 litrów – odbiór 5 razy w tygodniu
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach / kryterium poza cenowe oceny ofert/,
 Frakcja odpady zielone - 2 pojemniki o pojemności 1100 litrów – odbiór 3 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach /kryterium poza cenowe oceny ofert /,
W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca będzie zobowiązany do dodatkowego odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz dodatkowych.
Odbiór dodatkowy musi być zrealizowany do 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia, w godzinach od 7:00 do 15:00 w dni robocze.
W zakresie usługi wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z kontenerów/pojemników, które będą stanowiły jego własność, ustawionych na okres trwania umowy we wskazanym miejscu tymczasowego składowania odpadów na terenie Szpitala Praskiego.
Wykonawca usługi będzie zobowiązany do utrzymywania kontenerów/pojemników
w dobrym stanie technicznym. Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu opróżnionego kontenera/pojemnika do miejsca czasowego składowania odpadów w czasie zadeklarowanym w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy, przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369364,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762652,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.