Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00674357/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
- 2024/BZP 00681410/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00015536/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00020761/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych wytworzonych na terenie Szpitala Praskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012298823
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Solidarności 67
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-401
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228185061
1.5.8.) Numer faksu: 226187190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalpraski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalpraski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych wytworzonych na terenie Szpitala Praskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a1362f0-ef2f-4818-8ac9-e4542abd9941
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091827/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Odbiór odpadów komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674357
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/42/ODPADY KOMUNALNE/2024/BZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych wytworzonych na terenie Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zapewnienie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakresie odbioru.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od miejsca czasowego gromadzenia odpadów (wraz z rozładunkiem) do miejsca składowania, wraz z ich zagospodarowaniem.
d) Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych:
Frakcja zmieszana - 2 pojemniki po 7000 litrów – odbiór 3 razy w tygodniu
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach / kryterium poza cenowe oceny ofert /
Frakcja papier - 6 pojemników po 1100 litrów – odbiór 3 razy w tygodniu
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach / kryterium poza cenowe oceny ofert /
Frakcja metale i tworzywa sztuczne - 5 pojemników o pojemności 1100 litrów – odbiór 3 raz w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach / kryterium poza cenowe oceny ofert /,
Frakcja szkło - 1 pojemnik o pojemności 1100 litrów – odbiór 3 razy w tygodniu
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00,
Frakcja BIO – 4 pojemnik o pojemności 240 litrów – odbiór 5 razy w tygodniu
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach / kryterium poza cenowe oceny ofert/,
Frakcja odpady zielone - 2 pojemniki o pojemności 1100 litrów – odbiór 3 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach /kryterium poza cenowe oceny ofert /,
W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca będzie zobowiązany do dodatkowego odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz dodatkowych.
Odbiór dodatkowy musi być zrealizowany do 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia, w godzinach od 7:00 do 15:00 w dni robocze.
W zakresie usługi wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z kontenerów/pojemników, które będą stanowiły jego własność, ustawionych na okres trwania umowy we wskazanym miejscu tymczasowego składowania odpadów na terenie Szpitala Praskiego.
Wykonawca usługi będzie zobowiązany do utrzymywania kontenerów/pojemników
w dobrym stanie technicznym. Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu opróżnionego kontenera/pojemnika do miejsca czasowego składowania odpadów w czasie zadeklarowanym w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy, przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369364,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762652,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
- Wykonanie remontu stropu na poziomie "0" w Przedszkolu nr 10 przy ul. Nowolipki 10A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-15-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Potworów Oraz z PSZOK".
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- ZP/27/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie II
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu OR POLATOM
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.