Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00038990/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego oraz Miasta Oświęcim w 2023 roku w zakresie utrzymania nawierzchni oraz urządzeń odwadniających”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@powiat.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78df73e0-9591-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego oraz Miasta Oświęcim w 2023 roku w zakresie utrzymania nawierzchni oraz urządzeń odwadniających”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78df73e0-9591-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009201/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2023 roku w zakresie utrzymania nawierzchni oraz urządzeń odwadniających
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365779,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego oraz Miasta Oświęcim w 2023 roku w zakresie utrzymania nawierzchni oraz urządzeń odwadniających”.
Zakres robót obejmuje prace w ramach robót budowlanych polegających na bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego oraz terenu Miasta Oświęcim w 2023 roku, związane z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego (kołowego
i pieszego), jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie (w tym: remonty małopowierzchniowe), hamujące proces powiększenia się powstałych uszkodzeń odwadniających.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają załączniki do SWZ, tj.:
• specyfikacja techniczna,
• wykazy dróg,
• przedmiar robót,
• projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w specyfikacji warunków zamówienia, ofercie i umowie, warunkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430310,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 859306,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430310,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122594835
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 48
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430310,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Rozbiórka obiektów komunalnych przy ul. Orzeszkowej 1 w Oświęcimiu"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2025 roku"
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Przebudowa drogi gminnej w Niechłoninie na działce nr 921
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.