Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054742/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109544 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2511L na odcinku od km 2+077,00 do km 2+704,40 w miejscowości Żerdź, Gmina Żyrzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Składowa 1a
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818884160
1.5.8.) Numer faksu: 818880388
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.pulawy@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pzd.pulawy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2511L na odcinku od km 2+077,00 do km 2+704,40 w miejscowości Żerdź, Gmina Żyrzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bb1e6c6-b47b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006102/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa DP Nr 2511L w m. Żerdź
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054742/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/PZD/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 513793,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej nr 2511L na odcinku od km 2+077,00 do km 2+704,40 w miejscowości Żerdź, gmina Żyrzyn. Inwestycja ta zlokalizowana jest wyłącznie na działkach, które stanowią pas drogowy DP 2511L.
2. Zakres inwestycji dla przedmiotowego odcinka obejmuje m.in.:
1) roboty przygotowawcze i pomiarowe;
2) roboty rozbiórkowe nawierzchni asfaltowej i nawierzchni zjazdów;
3) wykonanie przy krawędzi jezdni, na odcinku od km 2+077,00 do km 2+698,80 lewostronnego chodnika z kostki brukowej o szer. 2,2 m.;
4) wykonanie przy krawędzi jezdni, na odcinku od km 2+694,00 do km 2+207,40 prawostronnego chodnika z kostki brukowej o szer. 2,2 m.;
5) wykonanie peronów przystankowych z kostki brukowej w km 2+638 (str. P) przy krawędzi jezdni o szer. 2,2 m oraz w km 2+646,20 (str. L) za proj. chodnikiem;
6) wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej;
7) regulacje wysokościową istniejącej kostki brukowej w obrębie zjazdów i dojść do furtek;
8) wykonanie na jezdni asfaltowej warstwy wyrównawczo – wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR3 o gr. wg. tabeli wyrównań – śr. gr. 6,4 cm.;
9) wykonanie na jezdni asfaltowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR3 o gr. 4 cm i szer. 6,0 m.;
10) lokalne frezowanie lub wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej kruszywem łamanym;
11) rozbiórka istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni i wykonanie nowej konstrukcji na odcinku od km 2+365 do km 2+505;
12) wykonanie 6 szt. wpustów deszczowych z kręgów betonowych fi 50cm wraz z przykanalikami z rur PCV fi 200 odprowadzających wody opadowe do istniejącego rowu;
13) oczyszczenie istniejącego rowu na długości 50 mb po stronie prawej przy włączeniu do DP 1516L;
14) wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego;
Przebudowa drogi jest związana ze złym stanem technicznym istniejącej nawierzchni, która wymaga wykonania pilnych robót drogowych, w celu poprawy parametrów techniczno- użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Zamawiający nie przewiduje zamykania odcinków dróg dla ruchu podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca wyceni cały zakres robót, który został ujęty w:
• Kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 SWZ,
• Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 SWZ;
• Projekcie wykonawczym stanowiącym załącznik nr 10 SWZ;
• Projekcie stałej organizacji ruchu załącznik nr 11 SWZ.
3. Zakres i charakter zamówienia wykluczają jego podział na części z przyczyn technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i celowościowych.
4. Projekt będący przedmiotem zamówienia dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter kosztorysowy. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. Faktura końcowa zostanie zapłacona za wykonanie całego zakresu robót i po spełnieniu wymagań określonych w umowie o udzielenie zamówienia. Szczegółowo sposób i warunki płatności zostały określone w dalszej części SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
6. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do sprawdzenia w/w dokumentacji.
7. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.
8. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
• wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robot budowlanych;
• operatorzy sprzętu;
9. szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego z zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani
12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
13. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, ze odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
14. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postepowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799330,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 911096,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799330,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBI Infrastruktura S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524
7.3.3) Ulica: Kolejowa 10E
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799330,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-292021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Świadczenie usług pralniczych dla Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
- "Odnowa oznakowania poziomego na drogach i parkingach gminy Miasto Puławy w 2025 r.".
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA ZWIERZĘTARNI
- Budowa infrastruktury wodociągowej i zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Puławy
- sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych w roku 2025, znak sprayw DZ-23/64/25
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl"
- Przebudowa drogi gminnej nr 103225L w miejscowości Wielkolas od km 0+000,00 do km 0+730,00
- "Remont drogi powiatowej nr 1 270R Żołynia - Zmysłówka - (gr. powiatu) Grodzisko Dolne".
- Remont drogi gminnej 600161K w km od 0+000 do km 1+663 w miejscowości Sąspów, Gmina Jerzmanowice-Przeginia
- "Przebudowa drogi na działce nr 40/1 obręb Stolno oraz Przebudowa dróg O60224C oraz 060211C w Stolnie(060224C od km 0+000 do km 0+530; 060211C od km 0+355 do km 0+815)"
- Przebudowa drogi gminnej nr 107009E w miejscowości Petrykozy
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.