Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00524068/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00016216/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-09
- 2023/BZP 00134145/01 - Wynik z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.zg@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb2d7c8c-8691-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059886/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.115 Remonty lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w budynkach - OR Zielona Góra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OZ.2616.504.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 762115,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 1: Gorzów Wielkopolski – 2 lokale
- Gorzów Wielkopolski, ul. Sportowa 1/2
- Gorzów Wielkopolski, ul. Sportowa 1/22
Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 107501,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 2: Gorzów Wielkopolski - 2 lokale
- Gorzów Wielkopolski, ul. Słoneczna 60/29
- Gorzów Wielkopolski, ul. Kołłątaja 1F/8
Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 26196,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 3: Skwierzyna - 1 lokal
- Skwierzyna, ul. Kopernika 36/3
Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 128288,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 4: Skwierzyna - 1 lokal
- Skwierzyna, ul. Paderewskiego 9/4
Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 139582,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 5: Skwierzyna - 3 lokale
- Skwierzyna, ul. Armii Krajowej 12/14
- Skwierzyna, ul. Os. Wojska Polskiego 1A/19
- Skwierzyna, ul. Os. Wojska Polskiego 1A/23
Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 60588,06 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 6: Gubin - 1 lokal
- Gubin, ul. Westerplatte 12A/19
Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 90885,59 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 7: Krosno Odrzańskie - 3 lokale
- Krosno Odrzańskie, ul. Pułaskiego 32/14
- Krosno Odrzańskie, ul. Poznańska 23B/1
- Krosno Odrzańskie, ul. Kopernika 1/12
Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 152980,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 8: Żagań - 1 lokal
Żagań, ul. Szprotawska 37/8
Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 56092,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103347,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128959,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103347,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU INTER-ELBUD JAN CZUBIENIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003135686
7.3.3) Ulica: Czereśniowa 6/427
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103347,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22783,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30983,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22783,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU INTER-ELBUD JAN CZUBIENIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003135686
7.3.3) Ulica: Czereśniowa 6/427
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22783,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119932,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138966,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119932,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAPOL Budownictwo Lech Zapolski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210014100
7.3.3) Ulica: Międzyrzecka 23
7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 66-440
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL BUDOWNICTWO Lech Zapolski
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL BUDOWNICTWO Lech Zapolski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119932,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129979,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149536,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129979,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAPOL Budownictwo Lech Zapolski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210014100
7.3.3) Ulica: Międzyrzecka 23
7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 66-440
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL BUDOWNICTWO Lech Zapolski
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL BUDOWNICTWO Lech Zapolski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129979,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49853,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76816,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49853,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAPOL Budownictwo Lech Zapolski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210014100
7.3.3) Ulica: Międzyrzecka 23
7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 66-440
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL BUDOWNICTWO Lech Zapolski
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL BUDOWNICTWO Lech Zapolski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49853,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.