Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061227/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109561 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w miejscowościach Łężyny, Gorzyce, Nienaszów, Łysa Góra, Stary Żmigród, Kąty, Sadki, Mytarz, Toki oraz utwardzenie działki w miejscowości Makowiska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Żmigród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Żmigród
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-230
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowyzmigrod.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyzmigrod.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych w miejscowościach Łężyny, Gorzyce, Nienaszów, Łysa Góra, Stary Żmigród, Kąty, Sadki, Mytarz, Toki oraz utwardzenie działki w miejscowości Makowiska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4b60a9f-b9fa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002434/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dróg gminnych na terenie Gminy Nowy Żmigród
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061227/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOŚ.271.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 251862,53 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 1452/2 w miejscowości Łężyny.Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 8386,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 268 w miejscowości Gorzyce.Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 50600,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 1772 w miejscowości Nienaszów.Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 11741,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 9 w miejscowości Łysa Góra oraz na dz. nr ewid. 964 w miejscowości Stary Żmigród.Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 60363,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 1537 w miejscowości Kąty.Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 41238,66 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 240/3 w miejscowości Sadki.Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 49482,46 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 777/1, 777/2 w miejscowościMytarz.
Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 34467,23 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Remont drogi gminnej na dz. nr ewid. 250 w miejscowości Toki.Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 24245,61 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Zagospodarowanie terenu, utwardzenie działki nr ewid. 261w miejscowości Makowiska.
Zakres robót
- odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych,
- mechanicznie wykonanie koryta w korpusie drogi,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych,
- mechaniczna rozbiórka i frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie ścieków liniowych z prefabrykatów betonowych,
- regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 29263,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7760,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9559,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7760,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721168188
7.3.4) Miejscowość: Strzegocice 110D
7.3.5) Kod pocztowy: 39-223
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7760,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45307,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48503,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45307,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp.z.o.o. w Jaśle
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45307,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9276,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13561,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9276,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721168188
7.3.4) Miejscowość: Strzegocice 110D
7.3.5) Kod pocztowy: 39-223
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9276,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54200,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56782,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54200,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp.z.o.o. w Jaśle
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54200,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38846,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39990,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39990,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721168188
7.3.4) Miejscowość: Strzegocice 110D
7.3.5) Kod pocztowy: 39-223
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38846,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46019,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47194,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46019,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721168188
7.3.4) Miejscowość: Strzegocice 110D
7.3.5) Kod pocztowy: 39-223
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46019,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31585,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35079,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31585,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721168188
7.3.4) Miejscowość: Strzegocice 110D
7.3.5) Kod pocztowy: 39-223
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31585,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17867,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33804,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17867,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721168188
7.3.4) Miejscowość: Strzegocice 110D
7.3.5) Kod pocztowy: 39-223
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17867,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33478,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34764,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33478,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp.z.o.o. w Jaśle
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33478,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI NOWY ŻMIGRÓD
- Przebudowa, modernizacja i remont dróg gminnych w miejscowościach Gorzyce, Łężyny, Nowy Żmigród ,Nienaszów, Toki, Kąty ,Desznica na terenie gminy Nowy Żmigród
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie"
więcej: przetargi NOWY ŻMIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.