Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00038206/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli w Poradni Protetyki Stomatologicznej Mazowieckim Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Nowy Zjazd 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142049482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Zjazd 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-301
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mcs-przychodnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mcs.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli w Poradni Protetyki Stomatologicznej Mazowieckim Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Nowy Zjazd 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5202a047-7f69-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00051192/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa mebli i blatów w pomieszczeniach Spółki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038206/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawienie wszystkich mebli objętych zamówieniem wraz ze szczegółowymi wymaganiami znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
Ogólne warunki wykonania zamówienia.
1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone meble są nowe i wolne od wad.
2. Wymiary podane w powyższym opisie są przybliżone. Wykonawca po podpisaniu umowy, zobowiązany jest do dokonania szczegółowych pomiarów mebli we własnym zakresie, w sposób profesjonalny, niebudzący późniejszych wątpliwości.
3. Ze względu na specyfikę pracy w poradniach Zamawiającego, firma wykonująca meble składuje je na własny koszt i dostarcza sukcesywnie, zgodnie z harmonogramem.
4. Wykonawca zdemontuje i wyniesie istniejące meble w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Wykonawca na własny koszt dostarczy i zamontuje nowe meble w gabinetach.
6. Przed montażem mebli w gabinetach, Zamawiający zweryfikuje zgodność zamówienia i przedstawi ewentualne uwagi co do jakości wykonania mebli.
7. Wykonawca w swoim harmonogramie prac musi uwzględnić współpracę z firmą remontującą pomieszczenia Poradni Protetyki, tak aby można było złożyć meble i tym samym zapewnić ciągłości pracy w poradni.
8. Wszystkie zamontowane nowe meble powinny być kompletne i gotowe do użycia.
9. Wszystkie prace należy wykonywać po godzinach pracy Mazowieckiego Centrum Stomatologii,
tj. w godzinach 20:00 – 6:00 lub w dni wolne od pracy.
10. Po wykonanych montażach, Wykonawca pozostawi gabinety zdatne do użytkowania w dniu następnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209862,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313696 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209862,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ANEX Wiesław Stanuszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731129617
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209862,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- TPm-124/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- D/86/2024 Zakup mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.