eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Utrzymywanie zieleni miejskiej na terenie gminy Słubice



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymywanie zieleni miejskiej na terenie gminy Słubice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slubice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymywanie zieleni miejskiej na terenie gminy Słubice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1951f2b9-6d43-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004302/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia utrzymywanie zieleni miejskiej na terenie gminy Słubice. Zamówienie obejmuje m.in.:
1. Utrzymanie terenów w wysokim i podstawowym standardzie obejmuje:
- park Plac Przyjaźni
- plac Frankfurcki
- plac Sybiraków
- plac Wolności
- plac Bohaterów
Wysoki standard utrzymania trawników polega na wykonywaniu następujących prac:
a) w okresie kwiecień-maj nawiezienie trawnika nawozem mineralnym (azot, fosfor i potas przy zachowaniu proporcji 2:1:1,5) – 1 raz oraz intensywne podlanie trawnika po nawiezieniu,
b) przewietrzenie podłoża trawników co najmniej 2 razy w roku, pierwsze w okresie wiosennym po osuszeniu trawnika, przed wegetacją i nawożeniem, a drugie wczesną jesienią (aeracja powierzchniowa),
c) nawożenie mineralne nawozem jesiennym w okresie jesieni – 1 raz,
d) koszenie trawników ….. raz/y w miesiącu, w okresie od 15 kwietnia 2022 r. do 15 września 2022 r., (UWAGA – koszenie jest jednym z kryteriów oceny ofert)
e) koszenie trawników 2 razy w miesiącu, w okresie od 16 września 2022 r. do 31 października 2022 r.,
f) podlewanie w zależności od potrzeb, co najmniej raz w tygodniu, tj. 24 razy w okresie kwiecień - wrzesień,
g) usuwanie roślin dwuliściennych środkiem chemicznym – 4 razy w okresie maj-sierpień,
h) bieżąca pielęgnacja drzew i krzewów polegająca na jednorazowym prześwietlaniu, korekcie oraz formowaniu koron oraz wycince suchych konarów drzew,
i) podlewanie drzew w okresie 3 lat po nasadzeniu,
j) codzienna inspekcja terenu z wykonywaniem zadań wynikających z umowy.
2. Utrzymanie terenów w podstawowym standardzie obejmuje tereny określone w ust. 1 oraz niżej wymienione:
- w załączniku nr 1 stanowiącym wykaz terenów zielonych przy chodnikach przeznaczonych do utrzymania,
- w załączniku nr 2 stanowiącym wykaz powierzchni terenów zielonych, w którym określono powierzchnie trawników i alejek parkowych,
- w załączniku nr 3, w którym zamieszczono wykaz podwórek gminnych na których znajdują się tereny zielone,
- w załącznik nr 4 stanowiącym wykaz przystanków autobusowych,
- w załączniku nr 5 w którym zamieszczono wykaz placów zabaw na których znajdują się tereny zielone,
- w załączniku nr 6 stanowiącym wykaz drzew do podlewania.
3. Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, który jest załącznikiem do SWZ.
4. Zamówienie nie jest podzielone na części. Jest to zamówienie o niskiej wartości zamówienia poniżej progów „unijnych”. Warunki postępowania jak i opis przedmiotu zamówienia nie utrudniają możliwości brania udziału małym i średnim przedsiębiorcom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 841500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981029335

7.3.3) Ulica: Krótka 8

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 69-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.