Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00021382/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego miasta i gminy Barwice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięzców 22
1.5.2.) Miejscowość: Barwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-460
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.barwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ecfce03a-103d-47e8-ac8c-baa154ce2e4c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie planu ogólnego miasta i gminy Barwice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecfce03a-103d-47e8-ac8c-baa154ce2e4c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019411/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sporządzenie planu ogólnego miasta i gminy Barwice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu planu ogólnego dla obszaru gminy Barwice, o którym mowa w art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), zgodnie z wymogami określonymi w:
1) ustawie z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz.U. z 2024 r., poz. 1130),
2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r.
w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych
w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2758),
3) ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.: Dz.U. z 2024 r., poz. 1112),
4) ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.: Dz.U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.),
5) rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 24 października 2023 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r., poz. 2409),
6) ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.),
7) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zamówienia m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg itp.
8) studiach krajobrazowych i na inwentaryzacji urbanistycznej oraz w oparciu
o niezbędne wizje lokalne oraz o analizy przy uwzględnieniu planów województwa, zadań rządowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie.
2. W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania;
2) wykonania opracowania ekofizjograficznego;
3) przygotowania dokumentów formalno-prawnych związanych ze sporządzaniem projektu planu ogólnego (projektów ogłoszeń, projektów obwieszczeń, zawiadomień, pism do organów uzgadniających i opiniujących oraz innych dokumentów wynikających z art. 13i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury);
4) wykonania analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne pracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu;
5) sporządzenia projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem planu i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne);
6) udziału na posiedzeniach Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej;
7) dokonania analizy i opracowania wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii projektu planu ogólnego gminy, oraz wprowadzenie korekt do projektu planu w związku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami;
8) udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego
z mieszkańcami gminy, zgodnie z art. 8 h ust. 3 oraz art. 8 i ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień (formy i miejsca do ustalenia z Zamawiającym w trakcie prowadzonej procedury);
9) sporządzenia raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych,
w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia
i uzasadnieniem oraz protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji;
10) wprowadzenia ewentualnych korekt do projektu planu ogólnego wynikających z przeprowadzonych konsultacji społecznych;
11) przygotowania projektu uchwały z załącznikami i udział na komisjach stałych oraz w sesji Rady Miejskiej w Barwicach uchwalającej plan ogólny;
12) opracowania podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.: Dz.U. z 2024 r., poz. 1112);
13) przygotowania dokumentacji prac planistycznych o której mowa w §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego z dnia 26 października 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.);
14) ponowienia niezbędnych czynności, jak również do ponownego opracowania niezbędnych dokumentów w ramach niniejszej umowy, w przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej;
15) doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę.
3. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest również do wykonania następujących obowiązków:
1) opracowania projektu planu ogólnego, wraz z uzasadnieniem i załącznikami, w sposób kompleksowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i normatywami, w szczególności sporządzenie planu w postaci danych przestrzennych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego z dnia 26 października 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.) w myśl przepisów art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
2) czuwania nad prawidłowością procedury planistycznej;
3) opracowania dokumentacji prac planistycznych;
4) uzupełnienia (zmiany) opracowania stanowiącego przedmiot umowy o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zmiany prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);
5) usunięcia wszelkich wad w przedmiocie zamówienia na własny koszt oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
6) przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie);
7) zapewnienia odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia;
8) poniesienia, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich kosztów związanych
z przygotowaniem i sporządzeniem projektu zmiany planu ogólnego, przygotowanie odpowiednich wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami celem uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, decyzji itp.;
9) wykonania dokumentacji, z najwyższą starannością z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług;
10) wykonania dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
11) informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie realizacji umowy.
4. Wykonawca w ramach sporządzonego opracowania zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu następujących dokumentów i plików:
1) część tekstową opracowania w wersji papierowej (4 egzemplarze) i wersji cyfrowej (nagranej na nośnik elektroniczny – formaty zapisu uzgodnione z Zamawiającym),
2) część graficzną opracowań w odpowiedniej skali w wersji papierowej (4 egzemplarze) i wersji cyfrowej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, nagranej na nośnik elektroniczny lub przekazane drogą e-mailową),
3) Dodatkowo w postaci analogowej i cyfrowej należy przekazać pozostałą dokumentację tj. wykazy:
a) wniosków do planu wraz z propozycją ich rozpatrzenia,
b) odpowiedzi, stanowisk i informacji przekazanych przez organy, instytucje, jednostki organizacyjne i firmy – po zawiadomieniu o przystąpieniu do sporządzania planu (podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu),
c) opinii i uzgodnień do projektu planu,
d) uwag wniesionych do projektu planu,
e) uwag i wniosków wniesionych w ramach postępowania w sprawie oddziaływania na środowisko wraz z propozycją ich rozpatrzenia.
5. Część tekstowa i graficzna planu ogólnego miasta i gminy Barwice powinny być zapisana w formie danych przestrzennych z nadaną georeferencją, posiadać metadane oraz być sporządzona zgodnie z standardami zapisu danych.
6. Wykonawca zobligowany jest do przygotowania i przekazania Zamawiającemu oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.
7. Przygotowane opracowanie (jeżeli jego charakter tego wymaga) powinno być zgodne z zapisami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 214),
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTOWE LINIA JACEK WOLANIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 894-235-13-53
7.3.3) Ulica: Komuny Paryskiej 81/56
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-452
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Opracowanie ekofizjograficzne,
Prognoza oddziaływania na środowisko.
Nazwy podwykonawców nie są znane na tym etapie.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Projektowe LINIA JACEK WOLANIN
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Projektowe LINIA JACEK WOLANIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Radzymin oraz Strategii Rozwoju Gminy Radzymin 2050+
- Przygotowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Kampinos w roku 2025"
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.