eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzModernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposa¿eniem w SP nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu"



Og³oszenie z dnia 2021-07-09


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00109716 z dnia 2021-07-09

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposa¿eniem w SP nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735003

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ks. Apolinarego Le¶niewskiego 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.sieradz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp4sieradz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: gmina Miasto Sieradz

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8272237737

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: plac Wojewódzki 1

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Sieradz

1.11.5.) Kod pocztowy: 98-200

1.11.6.) Województwo: ³ódzkie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.11.9.) Numer telefonu: 43 8266163

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsieradz.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.umsieradz.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposa¿eniem w SP nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6cb417d8-e096-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00109716

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00044693/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposa¿eniem (prac. informat. edukacji wczesnoszkolnej, prac. artystyczna, matematyczna, biblioteka szkolna)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Rozbudowa i modernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu” jest wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego oraz bud¿etu pañstwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gmsieradz.e-zp.finn.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne komunikacja odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Systemu e-ZP pod adresem https://gmsieradz.e-zp.finn.pl zwanego dalej Systemem. 2. Wymagania formalne dotycz±ce sk³adanych o¶wiadczeñ i dokumentów opisane s± w rozdziale XXIII SWZ.
3. Osoby wskazane do komunikowania siê z Wykonawcami: Jowita Olczyk, Artur Ciep³ucha, tel. 43 826 61 63.


UWAGA! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z Systemu (zwan± dalej Instrukcj±). Instrukcja zosta³a zamieszczona w Systemie pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu. Regulamin korzystania z Systemu dostêpny jest pod adresem: https://gmsieradz.e-zp.finn.pl/regulations/REGU
5. W Systemie znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
6. Z³o¿enie oferty/oferty dodatkowej w trybie podstawowym/oferty dodatkowej poprzez System wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
7. Kwalifikowany podpis elektroniczny musi byæ wystawiony przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone
w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 poz. 173).
8.Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu:
a) format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b) komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c) oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
9. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63
i pó¼niejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
d) korzystanie z wbudowanej w System funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego mo¿liwe jest pod warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:
- wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web Start (JavaWS) lub
- wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania podpisu elektronicznego,
e) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozosta³e formaty);
f) podpis zaufany;
g) certyfikat osobisty;
h) dopuszczalne formaty danych: .txt, .pdf, .xls, .doc,.docx, .rtf, .odt, .rtf, .xml (zalecany .pdf);
i) maksymalny rozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty/oferty dodatkowej w trybie podstawowym/oferty dodatkowej oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
j) w zakresie dotycz±cym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿ona przez Wykonawcê za pomoc± Systemu oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a mo¿liwo¶æ jej odszyfrowania i otworzenia przez Zamawiaj±cego mo¿liwa jest po up³ywie terminu sk³adania ofert;



10. W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, otaczaj±cy) Wykonawca do³±cza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w za³±czniku nr 9 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w za³±czniku nr 9 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.30.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposa¿eniem w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu przy ul. ks. A. Le¶niewskiego 18 w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”.
2. W ramach zamówienia wykonane zostan± nastêpuj±ce elementy i roboty:
a) modernizacja sali informatycznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostaw± elementów wyposa¿enia sali typu: sto³y, krzes³a, biurko, szafka z szufladami,
b) modernizacja sali matematycznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostaw±
i monta¿em elementów wyposa¿enia sali typu: pó³ki ekspozycyjnej, p³yt mdf oraz dostawa sto³ów, krzese³, biurka, szafek z szufladami, szafek wykonywanych na zamówienie oraz monta¿ tablicy interaktywnej wraz z rzutnikiem,
c) modernizacja sali zajêæ artystycznych poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostaw±
i monta¿em elementów wyposa¿enia sali typu: p³yty mdf z nadrukami, parapetów drewnianych i zabudow± wnêki drewnianej, biurka drewnianego sto³ów drewnianych i sto³ków drewnianych oraz monta¿ monitora interaktywnego,
d) adaptacja sali bibliotecznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostaw± i monta¿em ¶ciany szklanej oraz dostaw± elementów wyposa¿enia sali typu: biurko, stanowisk komputerowych z blatu szklanego oraz blatu laminowanego, krzese³ obrotowych, siedziska, rega³u, rega³ów pod parapetami, zabudowy grzejników oraz monta¿ monitora interaktywnego,
e) dostawa oraz monta¿ schodo³azów: typu g±sienicowego oraz typu krocz±cego wraz z przeszkoleniem pracowników szko³y w zakresie obs³ugi i eksploatacji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i sposobem oceny ofert:

- ³±czna cena ofertowa brutto - waga 60%
- okres gwarancji - waga 40%

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cych zasad:

Sposób obliczania oceny za ³±czn± cenê ofertow± brutto:
(cena najni¿sza/cena oceniana) x 10 pkt x 60%
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 6 punktów.
W przypadku niewskazania przez Wykonawcê w formularzu ofertowym oferowanej ³±cznej ceny brutto, oferta zostanie odrzucona.

Sposób obliczania oceny za okres gwarancji:
(okres gwarancji oceniany/okres gwarancji najd³u¿szy) x 10 pkt x 40%
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 4 punkty.

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego to okres 24 miesiêcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego ni¿ 24 miesi±ce oferta zostanie odrzucona.
Gwarancja udzielona na okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, bêdzie oceniana jako gwarancja 60–miesiêczna.
W przypadku niewskazania przez Wykonawcê w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z sum± ubezpieczenia na kwotê minimum 150.000,00 z³otych (suma gwarancyjna).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy jeden z nich samodzielnie, niektórzy z nich w czê¶ci b±d¼ ³±cznie wyka¿± siê posiadaniem ubezpieczenia na kwotê minimum 150.000,00 z³otych.
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:
• Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê polegaj±c± na modernizacji/remoncie/przebudowie/budowie/rozbudowie* sal/i dydaktycznych b±d¼ innych pomieszczeñ u¿ytkowych w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej zbiorowego zamieszkania lub podobnych o powierzchni u¿ytkowej co najmniej 200 m2.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy co najmniej jeden z nich wyka¿e siê wykonaniem robót budowlanych, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
w pe³nym zakresie i wykona roboty, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
• Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osob± mog±c± pe³niæ funkcjê kierownika budowy bran¿y konstrukcyjno-budowlanej i posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, wykszta³cenie co najmniej ¶rednie techniczne oraz minimum 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub robót (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych),
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy co najmniej jeden z nich wyka¿e siê dysponowaniem wymagan± osob±.

*Zamawiaj±cy dopuszcza zamiennie ka¿dy z wymienionych rodzajów robót.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu u.o.k.k., z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 6 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
a) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego,
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia,
w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Wykaz robót budowlanych nale¿y sporz±dziæ wg za³±cznika nr 4,
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego nale¿y sporz±dziæ wg za³±cznika nr 4a.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania, ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2.300,00 z³otych (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce trzysta 00/100).
2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±, tj. od dnia z³o¿enia oferty do dnia: 25.08.2021 r.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r.,
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299) – dalej u.p.a.r.p.
4. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank PKO BP Nr 76 1020 4564 0000 5302 0361 3965 z podaniem tytu³u: wadium w postêpowaniu: Modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposa¿eniem w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu.
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na:
a) musi posiadaæ wa¿no¶æ co najmniej do koñca terminu zwi±zania Wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±,
b) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, musi zabezpieczaæ dzia³ania i zaniechania wszystkich Wykonawców, tj. jednoznacznie wskazywaæ, ¿e obejmuje swoim zakresem podmiotowym wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna byæ nieodwo³alna i bezwarunkowa oraz p³atna na pierwsze ¿±danie.
8. W przypadku gdy Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ je w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców:
- o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
- o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 3a do SWZ, sk³ada ten Wykonawca, który potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim on sam wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
- o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 2 ppkt 1 lit. a) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
- dokument i wykazy, o których mowa w rozdziale XI pkt 2 ppkt 2 sk³ada Wykonawca, który potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim on sam wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu.
2. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania powinien wykazaæ ka¿dy z Wykonawców.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê, aby pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty:
a) w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby osobê/osoby udzielaj±ce pe³nomocnictwa,
lub
b) w przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem – jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcê/ów lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza, po¶wiadczaj±cymi zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci elektronicznej.
4. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, którzy polegaj± na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, stanowi±ce za³±cznik nr 7 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5:
a) w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy,
lub
b) w przypadku, gdy o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem - jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci elektronicznej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ.
2. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ dokonania w uzasadnionych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ zawartej umowy. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.
3. Zmiana okre¶lenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowieñ SWZ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia którego zawarto niniejsz± umowê mo¿liwa jest jedynie
w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwi±zañ zamiennych, tj. takich, które nie powoduj± rozszerzenia okre¶lenia przedmiotu zamówienia, prowadz± do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materia³ów równowa¿nych.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy, przy czym zmiana ta polegaæ bêdzie na przed³u¿eniu terminu wykonania umowy o okres wystêpowania ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci lub ich skutków:


a) wyst±pienie konieczno¶ci wykonania robót nieprzewidzianych i nieuwzglêdnionych w dokumentacji projektowej, tj. robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia,
b) likwidacja kolizji z urz±dzeniami, instalacjami, elementami konstrukcji obiektu, których istnienia nie przewidywa³a dokumentacja projektowa, lub których lokalizacja jest rozbie¿na z tre¶ci± dokumentacji projektowej,
c) dzia³anie si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów k.c.,
d) nieterminowe przejêcie od Zamawiaj±cego terenu budowy lub jego czê¶ci, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
e) wstrzymanie prac budowlanych przez Zamawiaj±cego lub w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
f) zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
g) opó¼nienie wynikaj±ce z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, zwi±zane z uzyskiwaniem przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych w my¶l ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼niejszymi zmianami)
i przepisów zwi±zanych.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b) okre¶lonych w § 4 ust. 2-3 umowy.
7. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy:
a) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyæ czê¶æ zamówienia Podwykonawcy w trakcie wykonywania robót budowlanych – poprzez wskazanie tej czê¶ci zamówienia oraz wskazanie danych Podwykonawcy,
b) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskaza³ na etapie sk³adania oferty – poprzez zmianê danych Podwykonawcy.
8. W przypadku konieczno¶ci zmiany wskazanych przez Wykonawcê w ofercie osób uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany w tym zakresie, pod warunkiem zachowania warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia okre¶lonych w SWZ oraz zawiadomienia Zamawiaj±cego o powy¿szej zmianie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana w tym zakresie wymaga zawarcia aneksu do umowy, je¿eli dotyczy osób wymienionych
w tre¶ci umowy.
9. Ka¿da ze stron mo¿e wyst±piæ z propozycj± zmian postanowieñ niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywaæ na okoliczno¶ci uzasadniaj±ce wprowadzenie zmian.
10. Strony ustalaj±, ¿e Wykonawca nie mo¿e bez zgody Zamawiaj±cego dokonaæ cesji wierzytelno¶ci na rzecz osoby trzeciej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gmsieradz.e-zp.finn.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-25

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji maksymalnie 3 Wykonawców, którzy otrzymaj± najwy¿sz± sumê punktów we wszystkich kryteriach ³±cznie.
2021-07-09 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.