Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055210/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00065981/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Dąbrowie Białostockiej i Różanymstoku wraz z przebudową ciągów komunikacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659042
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Solidarności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7121 100
1.5.8.) Numer faksu: 85 7121 017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowab@beep.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa-bial.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Dąbrowie Białostockiej i Różanymstoku wraz z przebudową ciągów komunikacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2860425b-8b34-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017259/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Dąbrowie Białostockiej i Różanymstoku wraz z przebudową ciągów komunikacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055210/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRG. 271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11319667,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie części I zamówienia tj. zadania pn. „Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. Plac Kościuszki i w ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dąbrowie Białostockiej”.2. Zakres robót obejmuje:
2.1. Przebudowę sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami do granic posesji w ul. Plac Kościuszki i ul. Tysiąclecia w Dąbrowie Białostockiej w zakresie:
• roboty przygotowawcze,
• rozbiórka elementów ulic i chodników, demontaż istniejącej sieci wodociągowej i armatury wodociągowej,
• roboty ziemne – wykopy i podsypka,
• roboty montażowe – montaż rurociągów, połączenie rur, montaż kształtek, montaż trójników, podłączenie instalacji do sieci wodociągowej, montaż zasuw, hydranty oznakowanie trasy i armatury, dezynfekcja rurociągów, próba wodna szczelności,
• zasypanie wykopów,
• roboty drogowe – odtworzenie nawierzchni.
2.2. Przebudowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granic posesji w ul. Plac Kościuszki i ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego w zakresie:
• roboty przygotowawcze,
• rozbiórka elementów ulic i chodników, demontaż istniejących kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granic posesji,
• roboty ziemne – wykopy i podsypka,
• roboty montażowe –kanały z rur PVC, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, kształtki PVC kanalizacji zewnętrznej, próba wodna szczelności,
• zasypanie wykopów,
• roboty drogowe – odtworzenie nawierzchni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 4506242,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie części II zamówienia, tj. zadania pn. „Przebudowa ciągu pieszo jezdnego oraz budowa kanalizacji deszczowej w Różanymstoku – w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”2. Zakres przygotowania dokumentacji projektowej obejmuje:
2.1. opracowanie map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2.2. wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
2.3. opracowanie operatu wodno-prawnego i uzyskanie decyzji wodnoprawnej, o której mowa w art. 388 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2021 r. poz. 624 z późn. zm.) – jeżeli dotyczy,
2.4. uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) – jeżeli dotyczy,
2.5. uzyskanie decyzji Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków,
2.6. uzyskanie opinii właściwych miejscowo zarządu województwa, zarządu powiatu, burmistrza,
2.7. uzyskanie wpisów z ewidencji gruntów dotyczące działek objętych inwestycją,
2.8. uzyskanie uzgodnienia dokumentacji projektowej z Zarządem Zlewni Wód Polskich – jeżeli dotyczy,
2.9. opracowanie innych, uznanych za niezbędne, opracowań, badań i analiz,
2.10. sporządzenie projektu budowlanego branży drogowej, branży sanitarnej, branży elektrycznej oraz branży telekomunikacyjnej,
2.11. sporządzenie projektu wykonawczego branży drogowej, branży sanitarnej, branży elektrycznej oraz branży telekomunikacyjnej,
2.12. sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót branży drogowej, branży sanitarnej, branży elektrycznej oraz branży telekomunikacyjnej,
2.13. sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych i inwestorskich dla każdej branży oddzielnie,
2.14. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2.15. sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu z kompletem wymaganych uzgodnień,
2.16. uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów wraz z wnioskiem do uzyskania pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji,
2.17. uzgodnienie, we wstępnej fazie realizacji dokumentacji, projektowanych rozwiązań z Zamawiającym (projekt koncepcyjny),
2.18. zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji.
3. Zakres wykonania robót budowlanych obejmuje:
3.1. realizację robót budowlanych w oparciu o projekt budowlany i wykonawczy,
3.2. pisemne występowanie w formie wniosków o akceptację materiałów przewidzianych do używania,
3.3. zapewnienie kierownika budowy i kierowników robót branżowych,
3.4. prowadzenie dziennika budowy i książki obmiarów,
3.5. zapewnienie w razie konieczności przeprowadzenia badań archeologicznych, zapewnienie nadzoru archeologicznego oraz przyrodniczego w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów,
3.6. wykonanie inwestycji w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności prawa Budowlanego) , posiadanie stosownego doświadczenia i potencjału wykonawczego oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe,
3.7. sporządzenie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną,
3.8. zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 5211125,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie części III zamówienia, tj. zadania pn. „Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w Różanymstoku – w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”2. Zakres przygotowania dokumentacji projektowej obejmuje:
2.1. opracowanie map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2.2. wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
2.3. opracowanie operatu wodno-prawnego i uzyskanie decyzji wodnoprawnej, o której mowa w art. 388 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2021 r. poz. 624 z późn. zm.) – jeżeli dotyczy,
2.4. uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) – jeżeli dotyczy,
2.5. uzyskanie decyzji Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków,
2.6. uzyskanie opinii właściwych miejscowo zarządu województwa, zarządu powiatu, burmistrza,
2.7. uzyskanie wpisów z ewidencji gruntów dotyczące działek objętych inwestycją,
2.8. uzyskanie uzgodnienia dokumentacji projektowej z Zarządem Zlewni Wód Polskich – jeżeli dotyczy,
2.9. opracowanie innych, uznanych za niezbędne, opracowań, badań i analiz,
2.10. sporządzenie projektu budowlanego,
2.11. sporządzenie projektu wykonawczego,
2.12. sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
2.13. sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych i inwestorskich,
2.14. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2.15. sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu z kompletem wymaganych uzgodnień,
2.16. uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów wraz z wnioskiem do uzyskania pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji,
2.17. uzgodnienie, we wstępnej fazie realizacji dokumentacji, projektowanych rozwiązań z Zamawiającym (projekt koncepcyjny),
2.18. zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji.
3. Zakres wykonania robót budowlanych obejmuje:
3.1. realizację robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w oparciu o projekt budowlany i wykonawczy,
3.2. przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
3.3. pisemne występowanie w formie wniosków o akceptację materiałów przewidzianych do używania,
3.4. zapewnienie kierownika budowy i kierowników robót branżowych,
3.5. prowadzenie dziennika budowy i książki obmiarów,
3.6. zapewnienie w razie konieczności przeprowadzenia badań archeologicznych, zapewnienie nadzoru archeologicznego oraz przyrodniczego w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów,
3.7. wykonanie inwestycji w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności prawa Budowlanego), posiadanie stosownego doświadczenia i potencjału wykonawczego oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe,
3.8. sporządzenie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną,
3.9. zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1602300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5144281,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5144281,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5144281,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wszystkie roboty inżynierskie, drogowe i branżowe poza bitumicznymi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5144281,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5386868,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5386868,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5386868,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wszystkie roboty inżynierskie, drogowe i branżowe poza bitumicznymi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5386868,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2750623,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2750623,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2750623,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wszystkie roboty inżynierskie, drogowe i branżowe poza bitumicznymi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2750623,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.