eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówŚwiadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULECHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006081235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 52

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@pomocsulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ops.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d93c347d-429a-44b7-b76a-b1d108cc54ef

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d93c347d-429a-44b7-b76a-b1d108cc54ef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016754

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.SP.252.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie 1 - Logopeda
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:
1) art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),
2) rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),
3) zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,
Lp. Rodzaj terapii Szacowana liczba godzin w 2025
1. Logopeda 312
2. Pedagog 84
3. Psycholog 12
4. Muzykoterapia 288
5. Terapia zajęciowa 384
6. Trening umiejętności społecznych 316,8
7. Integracja sensoryczna 146,4
8. Terapia neurologopedyczna 240

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:
a) Zadanie 1 - terapia logopedyczna
b) Zadanie 2 - terapia pedagogiczna
c) Zadanie 3 - terapia psychologiczna
d) Zadanie 4 - muzykoterapia
e) Zadanie 5 - terapia zajęciowa
f) Zadanie 6 - trening umiejętności społecznych
g) Zadanie 7 - integracja sensoryczna
h) Zadanie 8 - terapia neurologopedyczna
Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 37440 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - terapia pedagogiczna
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:
1) art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),
2) rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),
3) zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,
Lp. Rodzaj terapii Szacowana liczba godzin w 2025
1. Logopeda 312
2. Pedagog 84
3. Psycholog 12
4. Muzykoterapia 288
5. Terapia zajęciowa 384
6. Trening umiejętności społecznych 316,8
7. Integracja sensoryczna 146,4
8. Terapia neurologopedyczna 240

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:
a) Zadanie 1 - terapia logopedyczna
b) Zadanie 2 - terapia pedagogiczna
c) Zadanie 3 - terapia psychologiczna
d) Zadanie 4 - muzykoterapia
e) Zadanie 5 - terapia zajęciowa
f) Zadanie 6 - trening umiejętności społecznych
g) Zadanie 7 - integracja sensoryczna
h) Zadanie 8 - terapia neurologopedyczna
Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 8400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - terapia psychologiczna
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:
1) art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),
2) rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),
3) zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,
Lp. Rodzaj terapii Szacowana liczba godzin w 2025
1. Logopeda 312
2. Pedagog 84
3. Psycholog 12
4. Muzykoterapia 288
5. Terapia zajęciowa 384
6. Trening umiejętności społecznych 316,8
7. Integracja sensoryczna 146,4
8. Terapia neurologopedyczna 240

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:
a) Zadanie 1 - terapia logopedyczna
b) Zadanie 2 - terapia pedagogiczna
c) Zadanie 3 - terapia psychologiczna
d) Zadanie 4 - muzykoterapia
e) Zadanie 5 - terapia zajęciowa
f) Zadanie 6 - trening umiejętności społecznych
g) Zadanie 7 - integracja sensoryczna
h) Zadanie 8 - terapia neurologopedyczna
Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1320 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - muzykoterapia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:
1) art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),
2) rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),
3) zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,
Lp. Rodzaj terapii Szacowana liczba godzin w 2025
1. Logopeda 312
2. Pedagog 84
3. Psycholog 12
4. Muzykoterapia 288
5. Terapia zajęciowa 384
6. Trening umiejętności społecznych 316,8
7. Integracja sensoryczna 146,4
8. Terapia neurologopedyczna 240

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:
a) Zadanie 1 - terapia logopedyczna
b) Zadanie 2 - terapia pedagogiczna
c) Zadanie 3 - terapia psychologiczna
d) Zadanie 4 - muzykoterapia
e) Zadanie 5 - terapia zajęciowa
f) Zadanie 6 - trening umiejętności społecznych
g) Zadanie 7 - integracja sensoryczna
h) Zadanie 8 - terapia neurologopedyczna
Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 28800 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 - terapia zajęciowa
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:
1) art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),
2) rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),
3) zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,
Lp. Rodzaj terapii Szacowana liczba godzin w 2025
1. Logopeda 312
2. Pedagog 84
3. Psycholog 12
4. Muzykoterapia 288
5. Terapia zajęciowa 384
6. Trening umiejętności społecznych 316,8
7. Integracja sensoryczna 146,4
8. Terapia neurologopedyczna 240

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:
a) Zadanie 1 - terapia logopedyczna
b) Zadanie 2 - terapia pedagogiczna
c) Zadanie 3 - terapia psychologiczna
d) Zadanie 4 - muzykoterapia
e) Zadanie 5 - terapia zajęciowa
f) Zadanie 6 - trening umiejętności społecznych
g) Zadanie 7 - integracja sensoryczna
h) Zadanie 8 - terapia neurologopedyczna
Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 30720 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 - trening umiejętności społecznych
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:
1) art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),
2) rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),
3) zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,
Lp. Rodzaj terapii Szacowana liczba godzin w 2025
1. Logopeda 312
2. Pedagog 84
3. Psycholog 12
4. Muzykoterapia 288
5. Terapia zajęciowa 384
6. Trening umiejętności społecznych 316,8
7. Integracja sensoryczna 146,4
8. Terapia neurologopedyczna 240

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:
a) Zadanie 1 - terapia logopedyczna
b) Zadanie 2 - terapia pedagogiczna
c) Zadanie 3 - terapia psychologiczna
d) Zadanie 4 - muzykoterapia
e) Zadanie 5 - terapia zajęciowa
f) Zadanie 6 - trening umiejętności społecznych
g) Zadanie 7 - integracja sensoryczna
h) Zadanie 8 - terapia neurologopedyczna
Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 38016 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 - integracja sensoryczna
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:
1) art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),
2) rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),
3) zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,
Lp. Rodzaj terapii Szacowana liczba godzin w 2025
1. Logopeda 312
2. Pedagog 84
3. Psycholog 12
4. Muzykoterapia 288
5. Terapia zajęciowa 384
6. Trening umiejętności społecznych 316,8
7. Integracja sensoryczna 146,4
8. Terapia neurologopedyczna 240

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:
a) Zadanie 1 - terapia logopedyczna
b) Zadanie 2 - terapia pedagogiczna
c) Zadanie 3 - terapia psychologiczna
d) Zadanie 4 - muzykoterapia
e) Zadanie 5 - terapia zajęciowa
f) Zadanie 6 - trening umiejętności społecznych
g) Zadanie 7 - integracja sensoryczna
h) Zadanie 8 - terapia neurologopedyczna
Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 17568 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 - terapia neurologopedyczna
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:
1) art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),
2) rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),
3) zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,
Lp. Rodzaj terapii Szacowana liczba godzin w 2025
1. Logopeda 312
2. Pedagog 84
3. Psycholog 12
4. Muzykoterapia 288
5. Terapia zajęciowa 384
6. Trening umiejętności społecznych 316,8
7. Integracja sensoryczna 146,4
8. Terapia neurologopedyczna 240

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:
a) Zadanie 1 - terapia logopedyczna
b) Zadanie 2 - terapia pedagogiczna
c) Zadanie 3 - terapia psychologiczna
d) Zadanie 4 - muzykoterapia
e) Zadanie 5 - terapia zajęciowa
f) Zadanie 6 - trening umiejętności społecznych
g) Zadanie 7 - integracja sensoryczna
h) Zadanie 8 - terapia neurologopedyczna
Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46176 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na rzecz osób niepełnosprawnych, zagrożonych niepełnosprawnością oraz wykluczeniem społecznym Dlaczego Nie przy Sulechowskim Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Sulechowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081115125

7.3.3) Ulica: Ul. Łączna 1

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-28 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12432 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na rzecz osób niepełnosprawnych, zagrożonych niepełnosprawnością oraz wykluczeniem społecznym Dlaczego Nie przy Sulechowskim Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Sulechowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081115125

7.3.3) Ulica: Ul. Łączna 1,

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-28 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1320 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2568 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1320 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na rzecz osób niepełnosprawnych, zagrożonych niepełnosprawnością oraz wykluczeniem społecznym Dlaczego Nie przy Sulechowskim Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Sulechowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081115125

7.3.3) Ulica: Ul. Łączna 1,

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1320 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-28 do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45792 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na rzecz osób niepełnosprawnych, zagrożonych niepełnosprawnością oraz wykluczeniem społecznym Dlaczego Nie przy Sulechowskim Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Sulechowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081115125

7.3.3) Ulica: Ul. Łączna 1,

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-28 do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49532 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na rzecz osób niepełnosprawnych, zagrożonych niepełnosprawnością oraz wykluczeniem społecznym Dlaczego Nie przy Sulechowskim Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Sulechowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081115125

7.3.3) Ulica: Ul. Łączna 1,

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-28 do 2025-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38016 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47203,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38016 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na rzecz osób niepełnosprawnych, zagrożonych niepełnosprawnością oraz wykluczeniem społecznym Dlaczego Nie przy Sulechowskim Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Sulechowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081115125

7.3.3) Ulica: Ul. Łączna 1,

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38016 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-28 do 2025-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21813,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na rzecz osób niepełnosprawnych, zagrożonych niepełnosprawnością oraz wykluczeniem społecznym Dlaczego Nie przy Sulechowskim Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Sulechowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081115125

7.3.3) Ulica: Ul. Łączna 1,

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-28 do 2025-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35976 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na rzecz osób niepełnosprawnych, zagrożonych niepełnosprawnością oraz wykluczeniem społecznym Dlaczego Nie przy Sulechowskim Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Sulechowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081115125

7.3.3) Ulica: Ul. Łączna 1,

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-28 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.